kubaguzik

co sadzicie o marce kubota

Polecane posty

amix    0

Znajomy kupił Kubotę M128x z Angli na aukcji w internecie mówił że kupując za granicą taką Kubotę można na niej zaoszczędzić 50 tyś :o i bardzo polecał taką formę zakupu ;) Przeglądy wykonuje u pobliskiego dilera :)

Edytowano przez amix

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Panowie moze ktoś sie oriętuje gdzie można dostać mocowania do ładowacza MX do kuboty8540, moge kupić t8 badz t6 w bardzo korzystnej cenie jednak diler twierdzi że jest problem z dostaniem tych mocowań.

 

Juz sprawa załatwiona :P

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RafZielak    13

Panowie ... coraz bliżej założenia działu Kubota. Przed chwilą pozytywną opinię wyraził na ten temat yacenty i taki poddział ma się wkrótce pojawić. :-)

 

Pozdrawiam

Rafał RafZielak" Z.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarpen12    1

Chciałbym wiedzieć z jakim ciśnieniem w oponach pracujecie swoimi kubotami. Ja z tyłu mam 1at. i jak mam obciążnik z tyłu to da się jakoś jechać ale bez to w ogóle opony się nie uginają i ciągnik bardzo skacze, dodam, że z przodu mam ładowacz i ciśnienie ok 2at. Ładowacz ma akumulator antywstrząsowy, który czy jest włączony czy też nie tak samo się jedzie. Gdyby ktoś był zainteresowany mam nowe oryginalne przednie obciążniki do opchnięcia do M8540.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KrzysztofJ    0

siemka, co do ciśnienia w ogumieniu to zapraszam do instrukcji obsługi do rozdziału '' Ogumienie, koła i ich dociążanie'' przód 1,6 atm, tył 1,2 dla /ME 5700, 8200, 9000/ , dla M108S 1,6 przód, 1,4 tył

pozdrawiam

 

też mam obciążniki przednie na zbyciu, ze wspornikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarpen12    1

Za komplet chcę 3000zł. Oczywiście do negocjacji. Leżą jeszcze u dilera, bo zdemontowali je do montażu ładowacza. :ph34r: Mam 27ha do przesiewania pszenicy to sprawdzę jak się spisze przy agregacie famarol + poznaniak moja kubota.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Versu    0

yarpen12 a skąd jesteś? te obciążniki razem z mocowaniem sprzedajesz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarpen12    1

Jestem z okolic Gniezna a cena za obciążniki jest bez mocowania, ale klient nasz pan więc jak ktoś będzie zainteresowany to mogę sprzedać razem z mocowaniem. Dziś pierwszy raz tankowałem kubotę i spalanie wyszło 3,88l/h. Głównie chodziła w lekkim transporcie. Na stacji się przestraszyłem bo przy napełnianiu baku zaczęło coś wyciekać spod traktora. Czy u Was też przy napełnianiu do pełna przelewa się paliwo, czy może to u mnie jest coś nieszczelne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chciałbym podzielić się z Wami moją opinią na temat Kuboty M7040 którą kupiłem 1,5 roku temu. Przejdę najpierw do zalet. Pierwszą z nich jest to że kabina w tym ciągniku jest bardzo przejrzysta. Wszystko ładnie i pięknie widać jak na dłoni. Drugą zaletą jest bardzo mały promień skrętu. Czy to przy prasowaniu czy wożeniu obornika Kubota skręca rewelacyjnie. I niestety to koniec zalet. Teraz przejdę do wad. Pierwsza wada to spalanie. Przy orce 3 ha na gł. 20 cm na glebie 4 klasy kubota z pługiem 3 skibowym obrotowym spaliła i tu uwaga 75 litrów paliwa!!! ;[Dodam że pług miałem dobrze ustawiony. To MTZ-em z 94 roku zaorałem 12 ha na pełnym zbiorniku( 130 litrów), taka sama głębokość , pług, i klasa gleby. I tu moje pytanie gdzie ta oszczędność ;[ ???!!!!Druga wada skrzynia biegów. Biegi zmienia się gorzej niż w starym c-330. Myślałem że po ok. 500 mtg będzie lepiej, ale się myliłem. Kolejna wada to sterowanie tylnim TUZ-em. Moim zdaniem jest za czułe. Może dla innych jest to zaletą ale dla mnie nie. A te dźwignie wykonane z cienkiego płaskownika porażka. Czwarta wada komfort jazdy. Czy to równa droga czy nie trzęsie tym ciągnikiem jak cholera. Próbowałem już wszystkiego żeby zmniejszyć to "skakanie" ciągnika. Począwszy od zmiany rozstawu kół na najszerszy, skończywszy na zmianie ciśnienia w oponach. Niestety nic nie pomogło. Ostatnia wada to udźwig. W instrukcji obsługi jest napisane że Kubota M 7040 na końcówkach tylniego tuz ma 2,3 t udźwigu. To chyba jakiś żart. Nawet beli sianokiszonki o wadze ok. 900 kg kubota nie mogła podnieść ,a co dopiero więcej. To tyle jeżeli chodzi o moje spostrzeżenia na temat tego ciągnika. Gdybym miał teraz kupować nowy ciągnik napewno nie kupiłbym kuboty.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KrzysztofJ    0

aleś kolego przysolił :) , moje uwagi co do spalania, bo wyszło trochę za duże, czy filtr powietrza i paliwa były drożne, na jakich obrotach orałeś z jaką prędkością, co do podnośnika to mogę zasugerować regulację dźwigni pozycji podnośnika / siłowej/, pomiar ciśnienia w układzie hydraulicznym. Podnosiłem pług 3-skibowy 700 kg bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarsek    1

Potwierdzam że udźwig tego ciągnika jest w granicach 1000kg.Pług 700kg podnosi ale paletę 1000kg + maszt od wózka widłowego ( 350kg) = 1350 kg już nie podniesie ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Czyli udźwig ma jak nie przymierzając "sześćdziesiątka" ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Versu    0
To MTZ-em z 94 roku zaorałem 12 ha na pełnym zbiorniku( 130 litrów), taka sama głębokość , pług, i klasa gleby. I tu moje pytanie gdzie ta oszczędność ;[ ???!!!!

Kolego właśnie to że pracowałeś tym MTZ-em to przyczyna tego że kubuś ci pali. To nie MTZ pedał w podłodze i nie ma różnicy w spalaniu bo on pali cały czas prawie to samo. Spróbuj nie przekraczać 2000 obr/min i zobaczysz ile ci spali. Chyba że coś jest z nim nie tak, bo nie powinien tyle kotłować.

 

Co do podnośnika to faktycznie 1000kg to trochę mało, a siłowniki wspomagające ma ten model ? wydaje mi się że powinien więcej podnosić. W M9540 nie ma problemu z podniesieniem agregatu 1900 kg, natomiast jest inny problem taki że trzeba przód dociążyć bo podrywa, obowiązkowo przedni TUZ i z 650 kg n tuzie, plus obciążniki na tylnych kołach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obroty trzymałem tak w granicy 2200. Jeżeli to prawda że Kubota powyżej 2000 obr/min pali więcej to spróbuje teraz trzymać oboroty tak do 2000.Zobaczę wtedy jakie jest spalanie. A co do podnośnika to zwiększyłem nieco ciśnienie i jest o wiele lepiej. Jeszcze dodam że zniwelowałem całkowicie "skakanie" kuboty. Założyłem na tylne koła obciążniki i teraz jedzie się jak w John Deerze z amortyzowaną kabiną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

Nie przekraczaj kubotą 2000 obrotów (nawet w jakichś testach było o tym pisane) powyżej tej wartości to rzeczywiście lubią sobie chlapnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Versu    0

Popracujesz jeszcze trochę nad swoim kubusiem i będzie wszystko jak w książce. Spalanie też powinno być sporo niższe jak będziesz trzymał obroty poniżej 2000 i jeszcze ważne żeby bieg odpowiednio dobrać do orki ja to na słabszej ziemi orałem 1 zając a na cięższej 6 żółw i w zależności jak miejscami glina to wzmacniacz. tylko to M9540 a w mniejszych może być trochę inaczej. A z tym skakaniem ciągnika to jest wina rozkładu masy, jak jest odpowiedni stosunek między przodem a tyłem to nie powinno bujać. Ale z tego co się orientuje to jeśli poruszasz się po asfaltach to na przodzie powinno być tylko 2/3 obciążenia i obciążniki na tylnych koła plus delikatnie zaniżone ciśnienie na tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Versu    0

Co do tych fotek z galerii gdzie w kubusiu sprzęgło padło, to dla kolesia niedaleko mnie mieszka padło też i w Fendt 212 i kupił go nowego ma 2000 motogodzin nakręcone ale zapłacił za niego prawie 2 razy tyle co z kubusia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gazela77    10

Udało mi się dzisiaj zaorać równy hektar ziemi 4 klasy, dobrze nagnojona ,po gorczycy(250m na 40m= 1ha). Kubota M8540 z 3 skibowym pługiem obrotowym (3*40 chyba)Kverneland spaliła 17 litrow ropy i zrobiła 2 mtg. Czas orki 1 godz i 35 minut. Czyli 8,5 litra na mtg. Obroty na 1700-1800, biegi szosowe,1-ka bez wzmacniacza momentu. Czy to dobry wynik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sniperghost
      Witam.
      Posiadam mini traktor kubota gl 320 . Ostatnio zauważyłem, że jakiś przewód wisi , jakby został zerwany, nie wiem gdzie on ma być podłączony. Jeżeli ktoś wie co to jest z góry dzięki za pomoc.


    • Przez strd
      Witojcie hej.
       Z racji zapchania się DPFa u ojca w Kubocie M7060 poszukuję gniazdka diagnostycznego. Wiem, że jest 4 pinowe i wisi gdzieś na wiązce nad chłodnicą, ale nic tam takiego nie widzę. Czy to jest to w którym jest wtyknięty rezystor 120 Ohm 1/2W?
      Z góry dzięki.
    • Przez jacek_83
      Mam problem z Kubotą l5040.
      Gdy jechałem z przemysłem, ciągnik zaczął tracić moc i mocno dymić na niebiesko, do tego stopnia, że byłem zmuszony redukować i nie wkręcał się w obroty. Pomyślałem, że może wtryski lub filtr paliwa. Wymieniłem filtr na nowy, do zbiornika wlałem preparat do czyszczenia wtrysków, ale to nie pomogło.
      Następnego dnia było już ok. Cały dzień i nawet małej chmurki. Kolejnego dnia problem powrócił. Dolałem paliwa i siuwaksu do czyszczenia wtrysków i pojeździłem. Było ok.
      Za jakiś czas pojechałem do majstra Kubotą, żeby poprawił elektrykę, było ok. Następnego dnia gdy wracałem znowu zaczął dymić na niebiesko.
      Nie zauważyłem, żadnej reguły, raz jest wszystko dobrze, a innym razem już nie. Nie zwróciłem uwagi czy bierze olej. Jak nie dymi nie ma siły, to wstawiam do garażu i nim nie jeżdżę.
      Problem pojawia się przy zagrzanym silniku. Nigdy przy odpalaniu. Paliwo z jednego źródła z Orlenu. Problem pojawił się na jesieni, po zakończonym sezonie zbiorów.
      Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Gdzie najepierw szukać przyczyny?
    • Przez Nikt23489
      Witam. Mam problem z Kubotą M7040. Mianowicie traktor do tyłu jedzie płynie na każdym biegu lecz po przełączeniu rewersu do przodu ona ruszy kawałek i przestaje jechać. Jaki może być tego problem ?
    • Przez TymonMasa
      Witam posiadam Kubote M108S i mam pytanie do użytkowników tego modelu jak sprawuje sie u Was podnośnik? Jaka jes predkośc z jaką podnosi? Jak z czułością regulacji itd
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj