d200d

Members
  • Ilość treści

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

2 obserwujących

O d200d

  • Ranga
    Użytkownik
  • Urodziny 11/15/1994

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. "Co do tego żylowania to myśle że o trwałość bać się nie trzeba większośc woli diesla nowego typu w aucie niz starego klekota" tzn wiadomo technika sie nie cofa.. ale np jak zakładają nowe turbiny ze zmienną geometrią to juz mozemy pomarzyc o zgaszeniu silnika od razu albo po krótkim odczekaniu.. hm.. chyba ze dawali by autostopy jakies jak w Lacerach EVO X poza tym delikatne się robią te silniki.. i wszystko jest git póki cos nie pada.. ale wiadomo koserwatystą nie ma co być ja tam bym kupił najnowszą nowość w koncu robią to tak żęby to chodziło:P
  2. ooo to co oni tak szaleją z tymi silnikami hm ciekawe czy to ekonomia ? czy jakosc ? czy co tam za cuda o tym decyduja ze biorą sisu czy DF czy mana a do trisixa wrzucą JD hiih
  3. nie wiem własnie tak mi taki dealer mówił kiedys na agro show ze dojce same juz
  4. Dawniej miały silniki MAN'a od 120 czy iles tam koni ( nie jestem pewnien i nie chce siać herezji) a mniejsze miały zawsze Deutza a potem juz wszystkie były na Deutzu.. ...chyba
  5. http://marianowo.neostrada.pl/podstawa_pliki/publikacje_pliki/krzysztof_t1/artykol.htm tutaj macie ciekawe zestawienie spalania oczywiscie FENDT'a Deutza i Johna... .. dziwi mnie jedna rzecz.. Fendt ma silnik Deutza.. a spalanie ma inne
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj