pavlotal 4 Napisano Listopad 15, 2009 Zaawansowany 4 917 te obciazniki sa odlewane czy w jaki spsob zrobiles? a wyłacznika nie dało gdzies w kabinie zamontowac? ja w zetorze mam w kabinie i taki sam jak twoj . ile wazy taki jeden obciaznik Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Profil usunięty Napisano Listopad 16, 2009 ten jeden obciążnik waży 25kg Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
farmer121 4 Napisano Listopad 16, 2009 Zaawansowany 4 283 na co sa potrzebne te wylaczniki pradu?? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Olekc330 2 Napisano Listopad 16, 2009 Zaawansowany 2 129 To pewnie wyłącznik masy Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Ursus3PGT 3 Napisano Listopad 16, 2009 Zaawansowany 3 443 Obciążniki zrobione są z blachy 25 wyciętej plazmą i zespawanej do kupy i jeden waży 27 kg a wyłącznik jest tutaj ponieważ z przodu mam aku i do kabiny bym kabel musiał ciągnąć i było by dużo zabawy a tu nie jest żle, a potrzebny jest aby zwiększyć bezpieczeństwo bo np: zaczyna się instalacja jarać to wyskakujesz z kabiny odłączasz prąd i sprzęt uratowany a tak pewnie by poszedł z dymem i jak stoi niepotrzebny to też prąd odłączony Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adasko 0 Napisano Listopad 17, 2009 Zaawansowany 0 307 Taki wyłącznik już gdzieś widziałem, też w Deutzu... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Kresowianin 0 Napisano Listopad 20, 2009 Nowicjusz 0 6 4x27kg to cieniutko nawet z tymi dwoma od MF-a jak do ciągnika 4x4 to raczej tylko bajer bo funkcjonalności mało ale zawsze to coś :lol: Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się