Skocz do zawartości

MTZ Belarus 820.1 - jaki most do niego?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:) Witam!!

 

Jestem poczatkjacym uzytkownikiem forum i prosze o fachowa odpowiedz na moje pytanie.

 

Chcialem sie zapytac jaki najlepiej wybrac most do ciagnikaMTZ Belarus 820.1 gdyz nie bardzo znam sie na tym. W gre wchodzi most stozkowy , carraro i krzyzakowy. jako ze o moscie stozkowym i krzyzakowym juz troche na tym forum czytalem glownie interesuje mnie carraro. Cena tych samych traktorow na innym moscie sie rozni jako ze jeszcze jestem w stanie zaakceptowac cene z mostem carraro to z krzyzakowym juz jest sporo drozej

 

http://www.allegro.pl/item350522472__mtz_b...najtaniej_.html link do aukcji

 

traktor wykorzystywany bylby glownie do ciezszych prac w polu takich jak oranie, talerzowanie praca agregatem , ewentualnie z prasa rolujaca.

 

Pozdrawiam uzytkownikow forum

Opublikowano

Most typu carraro to jest to samo co krzyżakowy...

A wzieło się to z tąd, że marka carraro produkuje mosty krzyżakowe... to taki chwyt marketingowy... B)

A podobno te mosty krzyżakowe z carraro nie mają wiele wspólnego :)

 

Ale do ciężkiej roboty krzyżak "carraro" będzie lepszy od stożkowego :)

Opublikowano

bierz krzyzaka i nad carraro sie nie zastanawiaj bo to tylko taka sciema... te mosty to nie sa mosty carraro i tylko krzyzaka ktos sobie tak nazywa...

 

bądz co bądz nowy belarus musi miec krzyzaka = wieksze balony z przodu = wiekszy uciag

 

przedni naped i wąskie kola to się nawzajem wyklucza

Opublikowano

zdecydowanie bierz na moscie krzyzakowym! a carraro to nie jest tylko taka sciema handlarzy tak samo jak z hydraulika bosha. a ta nazwa wziela sie z tego ze zamiast przekladni katowych naped przenosza krzyzaki tak jak w innych ciagnikach. natomiast pronar nazywa je bramowy i belkowy. bierz na szerokich gumach stary popatrz jak beda staly obok siebie i jaka jest roznica. wiekszy uciag mniejszy nacisk na glebe i wieksza wytrzymalosc przemawiaja za tym zeby doplacic. nie wierz we wszystko co ci mowia tylko najpierw dokladnie obejrzyj dane techniczne na stronie pronar lub minsk tractor works

Opublikowano

dokladnie tak jest jak pisze LukaszZduny no i ja bym dopłacił jeszcze za monoblock - wiekszy udzwig, mniejsze przecieki, dwa silowniki to zawsze lepiej niz jeden

Opublikowano

a właśnie istnieje most carraro w mtz-cie widziałem na jakiejś stronie ale to na zachód most wystaje trochę z otworu w tej tarczy od koła jak w fergusonach zetorach (nowych) jest pewnie bardziej stabilny bo współosiowy (koła z mostem)

Opublikowano

to co produkuje mtz to "My Polacy" nawet sobie nie wyobrazamy. Ogolnie maja bardzo szeroką ofertę ciagników i na prawde te z wyzszej pólki nie wiele odstają od tych zachodnich. Do Polski trafiają te najtansze wersje, które są alternatywą dla mniej zamoznych rolników

Opublikowano

hmm... czyli pewnie zdecyduje sie na most carraro. a co do monobloku to mam pewne watpliwosci gdyz udzwig 3200 kg a 4500 kg to spora roznica ale do mojego gospodarstwa - 12 ha- to i te 3200 kg wzupelnosci wystarczy gdyz jak pisalem glownie chodzi o to aby byl to traktor do ciezkich prac bo obecnie posiadam 2 URSUSY c-330 i oranie nimi do najprzyjemniejszych nie nalezy.

Opublikowano

pewnie na krzyzaka sie zdecydujesz.... hehe a monoblock nie po to zeby buzo dzwigal ale zeby przecieków nie bylo. musialbys zobaczyc sobie jak smiesznie ten jeden silownik wyglada i to na pierwszy rzut oka wyglada po prostu nieciekawie...

 

dorzuc te 5 tysi i jest monoblock

Opublikowano

pojade i zobacze co i jak wszystko wyglada i sie zdecyduje. te pare tysiecy juz nie gra roli bo chodzi o to aby traktor dobrze sluzyl i zebym nie musial go naprawiac zamiast nim pracowac bo to nie o to chodzi. dziekuje za porady

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v