Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Mariuszek

MTZ Belarus 820.1 - jaki most do niego?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mariuszek    0

:) Witam!!

 

Jestem poczatkjacym uzytkownikiem forum i prosze o fachowa odpowiedz na moje pytanie.

 

Chcialem sie zapytac jaki najlepiej wybrac most do ciagnikaMTZ Belarus 820.1 gdyz nie bardzo znam sie na tym. W gre wchodzi most stozkowy , carraro i krzyzakowy. jako ze o moscie stozkowym i krzyzakowym juz troche na tym forum czytalem glownie interesuje mnie carraro. Cena tych samych traktorow na innym moscie sie rozni jako ze jeszcze jestem w stanie zaakceptowac cene z mostem carraro to z krzyzakowym juz jest sporo drozej

 

http://www.allegro.pl/item350522472__mtz_b...najtaniej_.html link do aukcji

 

traktor wykorzystywany bylby glownie do ciezszych prac w polu takich jak oranie, talerzowanie praca agregatem , ewentualnie z prasa rolujaca.

 

Pozdrawiam uzytkownikow forum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Most typu carraro to jest to samo co krzyżakowy...

A wzieło się to z tąd, że marka carraro produkuje mosty krzyżakowe... to taki chwyt marketingowy... B)

A podobno te mosty krzyżakowe z carraro nie mają wiele wspólnego :)

 

Ale do ciężkiej roboty krzyżak "carraro" będzie lepszy od stożkowego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    144

bierz krzyzaka i nad carraro sie nie zastanawiaj bo to tylko taka sciema... te mosty to nie sa mosty carraro i tylko krzyzaka ktos sobie tak nazywa...

 

bądz co bądz nowy belarus musi miec krzyzaka = wieksze balony z przodu = wiekszy uciag

 

przedni naped i wąskie kola to się nawzajem wyklucza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

LukaszZduny    0

zdecydowanie bierz na moscie krzyzakowym! a carraro to nie jest tylko taka sciema handlarzy tak samo jak z hydraulika bosha. a ta nazwa wziela sie z tego ze zamiast przekladni katowych naped przenosza krzyzaki tak jak w innych ciagnikach. natomiast pronar nazywa je bramowy i belkowy. bierz na szerokich gumach stary popatrz jak beda staly obok siebie i jaka jest roznica. wiekszy uciag mniejszy nacisk na glebe i wieksza wytrzymalosc przemawiaja za tym zeby doplacic. nie wierz we wszystko co ci mowia tylko najpierw dokladnie obejrzyj dane techniczne na stronie pronar lub minsk tractor works

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    144

dokladnie tak jest jak pisze LukaszZduny no i ja bym dopłacił jeszcze za monoblock - wiekszy udzwig, mniejsze przecieki, dwa silowniki to zawsze lepiej niz jeden

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    0

monoblok jest jeszcze z tym dobry ze amortyzuje ciezar maszyny i jak jade z czyms ciezkim na tuz to tylko silowniki pracuja a wachania narzedzia nie przenosza sie tak na ciagnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    80

a właśnie istnieje most carraro w mtz-cie widziałem na jakiejś stronie ale to na zachód most wystaje trochę z otworu w tej tarczy od koła jak w fergusonach zetorach (nowych) jest pewnie bardziej stabilny bo współosiowy (koła z mostem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    144

to co produkuje mtz to "My Polacy" nawet sobie nie wyobrazamy. Ogolnie maja bardzo szeroką ofertę ciagników i na prawde te z wyzszej pólki nie wiele odstają od tych zachodnich. Do Polski trafiają te najtansze wersje, które są alternatywą dla mniej zamoznych rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariuszek    0

hmm... czyli pewnie zdecyduje sie na most carraro. a co do monobloku to mam pewne watpliwosci gdyz udzwig 3200 kg a 4500 kg to spora roznica ale do mojego gospodarstwa - 12 ha- to i te 3200 kg wzupelnosci wystarczy gdyz jak pisalem glownie chodzi o to aby byl to traktor do ciezkich prac bo obecnie posiadam 2 URSUSY c-330 i oranie nimi do najprzyjemniejszych nie nalezy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    144

pewnie na krzyzaka sie zdecydujesz.... hehe a monoblock nie po to zeby buzo dzwigal ale zeby przecieków nie bylo. musialbys zobaczyc sobie jak smiesznie ten jeden silownik wyglada i to na pierwszy rzut oka wyglada po prostu nieciekawie...

 

dorzuc te 5 tysi i jest monoblock

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariuszek    0

pojade i zobacze co i jak wszystko wyglada i sie zdecyduje. te pare tysiecy juz nie gra roli bo chodzi o to aby traktor dobrze sluzyl i zebym nie musial go naprawiac zamiast nim pracowac bo to nie o to chodzi. dziekuje za porady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez zetor7745T
      Co sądzicie o nowym MTZ BELARUS 952.2 ?
    • Przez Alchemik
      Czy części od JUMZa 6 AM/AL (starsza wersja -mała kabina)  pasują od JUMZa 6 KM/KL (duża kabina - zależnie od kraju itp chyba od 1988roku). Pomijając silnik gdzie w starszej wersji można trafić wersję bez wtrysku bezpośredniego, przekładni kierowniczej, czy są jeszcze jakieś różnice? Głównie interesuje mnie skrzynia biegów(Czy np. otwory pod przekładnię kierowniczą  różnią się? Cała pokrywa skrzyni?), ale informacja o innych podzespołach również będzie cenna.
      W skrócie: Jak bardzo starsza wersja JUMZa nadaje się na dawcę części dla nowszej wersji?
    • Przez kumarzysta
      Witajcie, interesują mnie głownie te 3 modele belarusa 952 czyli 2 w metalowej masce, 4 w plastiku oraz 5, ewentualnie 820. Co jest najlepiej zakupić oraz gdzie takowy zakupić, aby była jeszcze ta gwaranacja, ja jestem z pólnocy Polski, okolice Kętrzyna. 
      Chciałbym w ciagniku prostotę, czyli rzędowa pompa, 1obwodowa instalacja hamulcowa. 
      Jak wyglada kabina wewnątrz, druga osoba się zmieści w niej czy nie za bardzo?  Ciągnik będzie służyć zapewne w turze bo jest gospodarstwo nastawione na bydło mleczne oraz zboża (myślę nad zakupem w hydramet giżycko chyba że są osiągalne tańsze) oraz robić w polu(gruber, pług 4skibowy bo taki aktualnie posiadamale myslę nad 5, bo zapewne pociagnie chodź mam często iły, a lżejsza ziemia to rzadko, 385 z 4 staje dęba, 914 powoli idzie na tej ziemi, a podczas siania jeśli się uda uprawić to często są takie grudki zparę cm, reszta to skała) i transport, do prasy posiadam 385. Czy ten ciagnik podoła w agregacie uprawowo siewnym 3m? jesli tak to jakim? 
      Z tego co cztałem należy wziąść z monobloku, szerokim ogumieniem i krzyżakowym moscie. Jakie są zalety, róznice pomiędzy modelami oraz jakieś kontakty posiadacie do firm które to sprzedają na kredyt z gwarancją?  Przepraszam za kiepskie sformułowanie zapytania, niestety humanistą nigdy nie byłem. 
    • Przez Piotr54321
      Witam kupiłem belarusa 920.2 i skaśnik paliwa nie działa i gdzie są bezpiczniki w mtz 2018r. producji. Dziękuję za otpowiedzie.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.