Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Mariuszek

MTZ Belarus 820.1 - jaki most do niego?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mariuszek    0

:) Witam!!

 

Jestem poczatkjacym uzytkownikiem forum i prosze o fachowa odpowiedz na moje pytanie.

 

Chcialem sie zapytac jaki najlepiej wybrac most do ciagnikaMTZ Belarus 820.1 gdyz nie bardzo znam sie na tym. W gre wchodzi most stozkowy , carraro i krzyzakowy. jako ze o moscie stozkowym i krzyzakowym juz troche na tym forum czytalem glownie interesuje mnie carraro. Cena tych samych traktorow na innym moscie sie rozni jako ze jeszcze jestem w stanie zaakceptowac cene z mostem carraro to z krzyzakowym juz jest sporo drozej

 

http://www.allegro.pl/item350522472__mtz_b...najtaniej_.html link do aukcji

 

traktor wykorzystywany bylby glownie do ciezszych prac w polu takich jak oranie, talerzowanie praca agregatem , ewentualnie z prasa rolujaca.

 

Pozdrawiam uzytkownikow forum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Most typu carraro to jest to samo co krzyżakowy...

A wzieło się to z tąd, że marka carraro produkuje mosty krzyżakowe... to taki chwyt marketingowy... B)

A podobno te mosty krzyżakowe z carraro nie mają wiele wspólnego :)

 

Ale do ciężkiej roboty krzyżak "carraro" będzie lepszy od stożkowego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    124

bierz krzyzaka i nad carraro sie nie zastanawiaj bo to tylko taka sciema... te mosty to nie sa mosty carraro i tylko krzyzaka ktos sobie tak nazywa...

 

bądz co bądz nowy belarus musi miec krzyzaka = wieksze balony z przodu = wiekszy uciag

 

przedni naped i wąskie kola to się nawzajem wyklucza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

LukaszZduny    0

zdecydowanie bierz na moscie krzyzakowym! a carraro to nie jest tylko taka sciema handlarzy tak samo jak z hydraulika bosha. a ta nazwa wziela sie z tego ze zamiast przekladni katowych naped przenosza krzyzaki tak jak w innych ciagnikach. natomiast pronar nazywa je bramowy i belkowy. bierz na szerokich gumach stary popatrz jak beda staly obok siebie i jaka jest roznica. wiekszy uciag mniejszy nacisk na glebe i wieksza wytrzymalosc przemawiaja za tym zeby doplacic. nie wierz we wszystko co ci mowia tylko najpierw dokladnie obejrzyj dane techniczne na stronie pronar lub minsk tractor works

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    124

dokladnie tak jest jak pisze LukaszZduny no i ja bym dopłacił jeszcze za monoblock - wiekszy udzwig, mniejsze przecieki, dwa silowniki to zawsze lepiej niz jeden

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    0

monoblok jest jeszcze z tym dobry ze amortyzuje ciezar maszyny i jak jade z czyms ciezkim na tuz to tylko silowniki pracuja a wachania narzedzia nie przenosza sie tak na ciagnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    64

a właśnie istnieje most carraro w mtz-cie widziałem na jakiejś stronie ale to na zachód most wystaje trochę z otworu w tej tarczy od koła jak w fergusonach zetorach (nowych) jest pewnie bardziej stabilny bo współosiowy (koła z mostem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    124

to co produkuje mtz to "My Polacy" nawet sobie nie wyobrazamy. Ogolnie maja bardzo szeroką ofertę ciagników i na prawde te z wyzszej pólki nie wiele odstają od tych zachodnich. Do Polski trafiają te najtansze wersje, które są alternatywą dla mniej zamoznych rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariuszek    0

hmm... czyli pewnie zdecyduje sie na most carraro. a co do monobloku to mam pewne watpliwosci gdyz udzwig 3200 kg a 4500 kg to spora roznica ale do mojego gospodarstwa - 12 ha- to i te 3200 kg wzupelnosci wystarczy gdyz jak pisalem glownie chodzi o to aby byl to traktor do ciezkich prac bo obecnie posiadam 2 URSUSY c-330 i oranie nimi do najprzyjemniejszych nie nalezy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    124

pewnie na krzyzaka sie zdecydujesz.... hehe a monoblock nie po to zeby buzo dzwigal ale zeby przecieków nie bylo. musialbys zobaczyc sobie jak smiesznie ten jeden silownik wyglada i to na pierwszy rzut oka wyglada po prostu nieciekawie...

 

dorzuc te 5 tysi i jest monoblock

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariuszek    0

pojade i zobacze co i jak wszystko wyglada i sie zdecyduje. te pare tysiecy juz nie gra roli bo chodzi o to aby traktor dobrze sluzyl i zebym nie musial go naprawiac zamiast nim pracowac bo to nie o to chodzi. dziekuje za porady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin1987
      Mam pytanie skierowane do właścicieli Mtz-ów i nie tylko czy przy ujemnej temperaturze macie problemy z uruchomieniem silnika bo podobno ruskie ciężko odpalają zimą chyba że ktoś ma rozrusznik ''planetarny'' to jest dużo łatwiej ja swojego mam na tym fabrycznym i mam go dopiero od lutego czekam na wasze wypowiedzi Pozdrawiam
    • Przez rbit
      Wczoraj po powrocie z pracy zauważyłem na feldze prawego przedniego koła olej. Nie było go dużo a ten wyciek z tej szczeliny pomiędzy piastą a korpusem zwolnicy. Co może być przyczyną i czy to poważne? Ciągnik jest nowy ledwo co dotarty. Pytam bo jeszcze do maja następnego roku ma gwarancję tak że jakby co to na drugi przegląd podam usterki i niech robią serwisanci. A nie działający wskaźnik paliwa to może być skopany sam czujnik?
    • Przez Karwan91tdi
      Witam kupiłem ostatnio mtz 82 z 1984 r usterki w nim to nie działający przekaźnik wom oraz z hydraulika gdyż siłownik podnosi tylnie cięgła do góry a po powrocie dźwigni w pozycje 0 cięgła samoczynnie opadają . Czy ktoś może mi poradzić jakie mogą być przyczyny podanych usterek?
    • Przez BeniaminGrodek
      Panowie mam problem mam MTZ 50 z silnikiem d-50 i chciałbym się zapytać czy ktoś może już wstawiał silnik do takiego  Z MTZ 80-d240 czy podejdzie pod korpus sprzęgła. Skrzynie ??? Wiem ze sprzęgło by trzeba było wymienić. Ale czy ktoś coś takiego ogóle robił i co trzeba zmienić ???
    • Przez Lukasz9696x
      Witam kupiłem ciągnik jumz ktory poprzednio był koparko spycharką przerobiłem go na ciągnik rolniczy i mam problem ktory dotyczy przeglądu mianowicie jest napisane ze to pojazd specjalny i nie moge nigdzie w okolicy zrobić przeglądu czy mozna coś z tym zrobić ?
×