Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Mariuszek

MTZ Belarus 820.1 - jaki most do niego?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mariuszek    0

:) Witam!!

 

Jestem poczatkjacym uzytkownikiem forum i prosze o fachowa odpowiedz na moje pytanie.

 

Chcialem sie zapytac jaki najlepiej wybrac most do ciagnikaMTZ Belarus 820.1 gdyz nie bardzo znam sie na tym. W gre wchodzi most stozkowy , carraro i krzyzakowy. jako ze o moscie stozkowym i krzyzakowym juz troche na tym forum czytalem glownie interesuje mnie carraro. Cena tych samych traktorow na innym moscie sie rozni jako ze jeszcze jestem w stanie zaakceptowac cene z mostem carraro to z krzyzakowym juz jest sporo drozej

 

http://www.allegro.pl/item350522472__mtz_b...najtaniej_.html link do aukcji

 

traktor wykorzystywany bylby glownie do ciezszych prac w polu takich jak oranie, talerzowanie praca agregatem , ewentualnie z prasa rolujaca.

 

Pozdrawiam uzytkownikow forum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Most typu carraro to jest to samo co krzyżakowy...

A wzieło się to z tąd, że marka carraro produkuje mosty krzyżakowe... to taki chwyt marketingowy... B)

A podobno te mosty krzyżakowe z carraro nie mają wiele wspólnego :)

 

Ale do ciężkiej roboty krzyżak "carraro" będzie lepszy od stożkowego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    146

bierz krzyzaka i nad carraro sie nie zastanawiaj bo to tylko taka sciema... te mosty to nie sa mosty carraro i tylko krzyzaka ktos sobie tak nazywa...

 

bądz co bądz nowy belarus musi miec krzyzaka = wieksze balony z przodu = wiekszy uciag

 

przedni naped i wąskie kola to się nawzajem wyklucza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

LukaszZduny    0

zdecydowanie bierz na moscie krzyzakowym! a carraro to nie jest tylko taka sciema handlarzy tak samo jak z hydraulika bosha. a ta nazwa wziela sie z tego ze zamiast przekladni katowych naped przenosza krzyzaki tak jak w innych ciagnikach. natomiast pronar nazywa je bramowy i belkowy. bierz na szerokich gumach stary popatrz jak beda staly obok siebie i jaka jest roznica. wiekszy uciag mniejszy nacisk na glebe i wieksza wytrzymalosc przemawiaja za tym zeby doplacic. nie wierz we wszystko co ci mowia tylko najpierw dokladnie obejrzyj dane techniczne na stronie pronar lub minsk tractor works

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    146

dokladnie tak jest jak pisze LukaszZduny no i ja bym dopłacił jeszcze za monoblock - wiekszy udzwig, mniejsze przecieki, dwa silowniki to zawsze lepiej niz jeden

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    0

monoblok jest jeszcze z tym dobry ze amortyzuje ciezar maszyny i jak jade z czyms ciezkim na tuz to tylko silowniki pracuja a wachania narzedzia nie przenosza sie tak na ciagnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    99

a właśnie istnieje most carraro w mtz-cie widziałem na jakiejś stronie ale to na zachód most wystaje trochę z otworu w tej tarczy od koła jak w fergusonach zetorach (nowych) jest pewnie bardziej stabilny bo współosiowy (koła z mostem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    146

to co produkuje mtz to "My Polacy" nawet sobie nie wyobrazamy. Ogolnie maja bardzo szeroką ofertę ciagników i na prawde te z wyzszej pólki nie wiele odstają od tych zachodnich. Do Polski trafiają te najtansze wersje, które są alternatywą dla mniej zamoznych rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariuszek    0

hmm... czyli pewnie zdecyduje sie na most carraro. a co do monobloku to mam pewne watpliwosci gdyz udzwig 3200 kg a 4500 kg to spora roznica ale do mojego gospodarstwa - 12 ha- to i te 3200 kg wzupelnosci wystarczy gdyz jak pisalem glownie chodzi o to aby byl to traktor do ciezkich prac bo obecnie posiadam 2 URSUSY c-330 i oranie nimi do najprzyjemniejszych nie nalezy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    146

pewnie na krzyzaka sie zdecydujesz.... hehe a monoblock nie po to zeby buzo dzwigal ale zeby przecieków nie bylo. musialbys zobaczyc sobie jak smiesznie ten jeden silownik wyglada i to na pierwszy rzut oka wyglada po prostu nieciekawie...

 

dorzuc te 5 tysi i jest monoblock

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariuszek    0

pojade i zobacze co i jak wszystko wyglada i sie zdecyduje. te pare tysiecy juz nie gra roli bo chodzi o to aby traktor dobrze sluzyl i zebym nie musial go naprawiac zamiast nim pracowac bo to nie o to chodzi. dziekuje za porady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez wkacperw
      Mam pytanie czy mtz 82 jest dobrym wyborem do paszowozu? Obecnie mam ursusa c360 i odczuwam lekki brak mocy. Mieszmy około 2000kg.
    • Przez wojtf23
      Witam. Mam pytanie czy macie ciśnienie w filtrze paliwa i czy powinno być???? Bo mi się wydaje że ja mam i chyba duże ponieważ kupiłem nowy filtr paliwa ten koło pompy wtryskowej i okazał się dziurawy i z tej miniaturowej dziurki leci mgiełka taka że zbiornik hydrauliki jest obryzgany ropą a jak się zgasi silnik to cały czas kapie.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez damianraki3
      Witam, zna ktoś może moment z jakim dokręcamy korby w tym silniku D-260 ? I jaki jest kąt wtrysku? Może taki sam jak w czwórce. Nie mogę znaleźć książki serwisowej.
    • Przez dzonny
      Witam!
       
      Mam MTZ 82 z roku 1999. Kłopot polega na tym że coraz częściej zdarza się sytuacja że gdy zagłebie pług w ziemię to przy próbie podnoszenia podniesie jakieś 2-3 cm i wydaje dźwięki takie jakby maszyna była już w górze, radziłem sobie w takiej sytuacji dociążając podnośnik (dźwignia podnoszenia na max do przodu) po tym zabiegu zawsze podnosił, tylko teraz już momentami nie chce ta sztuczka działać. Problem staje się o tyle bardziej uciążliwy że w momencie gdy tylne koła trafią na beudże to ciągnik potrafi się zawiesiść (tylne koła tracą przczepność z podłożem) w tym wypadku pomaga wyjechanie na przednim napędzie, ale ile razy można się z czymś takim męczyć. Podnośnik jest aktualnie ustawiony poprawnie na tryb siłowy, poziom oleju w hydraulice taki jaki potrzebny, dodam że na trybie pozycyjnym i mieszany problem także się pojawia. Co może być przyczyną tego bardzo ale bardzo wkurzającego zjawiska?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.