Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Mam zamiar kupić agrofarma 85, czy ktoś może mi coś o nim napisać? Jak ze spalaniem, jaką ma moc (do czego porównywalną), ile miejsca w kabinie, jak widoczność?

Czekam na te i inne informacje, z góry dzięki wszystkim.

Opublikowano

w kabinie nie jest ciasno chociaż jest mała wszystko jest bardzo fajnie rozmieszczone i po dręką nie musisz sieschylać czy daleko siegać żeby do wszystkiego sie dostać takei plusy małej kabiny a minus to psarzera jak bys nei kombinował to nie ma cudu żeby sue zmieścił jest w opcji fotel pasarzera ale tylko razem z rewersem przy kierownicy a tak jak jużna siłe to musiał by ktoś siedzieć z rewersem między nogami B)

Opublikowano

silnik to orginalny deutz z fabryki w niemczech (przynajmniej tak mówi dieler) moc 82 albo 96km turbo i pompowtryski 100% biodesel przystosowany, podobno oszczędny euro 2 więc niepowinien dużo chlać, sa użytkownicy agrofarmów i nowych explorerów to ich zapytaj,

ps. a dlaczego akurat agrofarm a nie explorer lub lambo r3? agrofarm jest 4 tyś droższy i płaci się tylko za zielony kolor maski,

Opublikowano

dlaczego??? hmm...... może dlatego że mam kombajn DF 5485, ciągnik DF agrotron 150, wiec dlaczego teraz mam mieć czerwonego rolera czy siwego lampo???

ja dane tych ciągników znam, chodzi mi o rzeczywiste osiągi, o moc, do czego można porównać? itd...

Opublikowano
oszczędny to on nie jest, pali zdecydowanie więcej niż MF5435 czy proxima 8441i itp

ha ha naczytał się testów a wypisuje jak by posiadał, ten test nie jest dokładny, ponieważ został użyty do testu model gs z rewersem chydraulicznym a wiadomo ze sprzęgło wielotarczkowe ma dużo większy opór niż prosta skrzynia w zetorze lub farmtracku, lepiej zapytać użytkowników, w galerii jest explorer 100 oraz agrofarm 100 i w komentarzach użytkownicy przede wszystkim chwalą niskie zużycie paliwa niższe niż w zetorze, a 85ka napewno będzie jeszcze oszczędniejsza

Opublikowano

no właśnie. ja też to czytałem i ten mf może i ze spalaniem wypadł tam dobrze ale z całą resztą tragicznie......

mam nadzieje że będzie mniej palił, ciekawy tylko jestem jak z mocą do czego można porównać, bo wiadomo każdy producent podaje wg tej normy która bardziej mu odpowiada. Najbardziej zastanawia mnie co z tylnym tuzem, jak ta pompa daje sobie rade?

Opublikowano

a na postawie czego można porównywać spalanie jak nie testów, na jakiej podstawie ci użytkownicy twierdza że te ciągniki są oszczędne? No chyba że porównują je do starych ursusów. wszystko wiedzący, a jak się odniesiesz do tego że sporo większy MF pali mniej? Tym że ma maskę bardziej opływową? B) A co tam w MF wypadło tragicznie, jestem bardzo ciekaw..

Opublikowano

ale sprzeglo tylko przerywa moment podawany przez silnik, udostepniajac mozliwosc zmienienia przelozenia (nie ciagnie przez caly czas) wiec co ma wspolnego ze spalaniem?

 

poza tym proponuje sie przyjrzec lambo/same serii r4/silver moim zdaniem sa duzo bardziej korzystne, wygodniejsze i da sie doposazyc ciagnik, aby spelnial w miare wymagania stawiane przez dzisiejszych gospodarzy B) tj:

- ehr,

- przekladnie 60/60 z 3 polbiegami,

- radar,

- amortyzacja kabiny.

tego nie da sie zamowic w agrofarmie, dodatkowo ma troszke wieksza mase (agrofarm wazy ponizej 4T :/ ) i wygodna kabine, a przy tym kosztuje nie wiele wiecej niz omawiany tutaj agrofarm :)

Opublikowano

czy tak naprawde niewiele więcej to nie wiem bo agrofarm w podstawowej wersji nie jest wcale taki drogi a jest jeszcze agrofarm ecoline ze skrzynią 15/15 więc jeśli ktoś szuka ciągnika pomocniczego (jak autor tego tematu) to w zupełności wystarczy podstawowa wersja, jeśli dla kogoś agroplus jest za mały to jest wersja agrofarm lekki zwinny ciągnik, a nie odrazu r4 z pełnym wyposarzeniem, to się tak fajnie wydaje ze jak ktoś ma 160 tyś na ciągnikto co to te 10 tys za jedno 10 tyś za drugie itd itd, agrofarma ecoline 85 mozna mieć za niecałe 120 tyś z obciążnikami i szerokimi gumami więc moim zdaniem będzie to wybór o wiele słuszniejszy niż proxima, farmtrac czy jaki kolwiek składany pronar p5 czy p7, bo po doposarzeniu proximy 8441 nawet do naprostrzej wersji agrofarma ecoline to i tak df ma 15/15 skrzynie i rewers a w proximie trzeba bulić za rewers za szybką skrzynie i wyjdzie drożej od df

 

ps. ciekawe czy mniejszy opór stawia sprzęgło które to nie jest małym elementem kręcąc się w oleju czy w powietrzu

Opublikowano

właśnie, nawet sam diler z którym rozmawiałem, bardziej polecał ciągniczki o rozmiar większe. Sam też stoje przed dylematem wyboru ciągnika klasy agrofarma, ale mój wybór na pewno nie padnie na niego, za dużo lepszy uważam JD 5*20, Case jxu czy juz tego MFa

Opublikowano

czy ty uwazasz suche sprzeglo za plus??? poza tym w ciagniku o takiej mocy te cale opory nie robia na nim najmniejszego wrazenia B)

brak ehr to minus ktorego nie da sie pominac, pomyslales o odsprzedazy takiego ciagnika?

moim zdaniem placi sie za pelnego pustaka w nowej masce i na to ludzie sie nabieraja :) , radze sie dobrze zorientowac w ofercie same/df bo za niewiele wiecej mozna dostac bardzo wiele :)

to co ci sie ni epodoba w tym agrofarmie poza małą kabiną?

jakbys pojezdzil kiedys r4 i przesiadl sie do explorera, to doplacilbys sporo, zeby wiecej tego nie robic - uwierz mi na slowo

Opublikowano

dla mnie ma on jedna podstawowa wadę, potrzebował bym go jako ciągnika głównego, ale niestety nie posiada on EHR, a nie wyobrażam sobie pracy w polu bez tego dobrodziejstwa. Mogę przeboleć to spalanie i mała kabinę, ale nie brak EHR, takie mam zboczenie

Opublikowano

...a najprzyjemniejszy w użytkowaniu panel obsługi EHR ma w tej klasie ciągników kto ?Jak wyrażę swoją opinię to zacznę być posądzany o kryptoreklamę B)

Opublikowano (edytowane)

spoko na pewno r4 fajniejszy, w r4 jeździłem troche ale jako pasazer, ale ja oceniam ciągnik pod siebie i na moje możliwości, ja wole dopłacić i zamiast farmtracka kupić gołego lambo r3 lub explorera, no a jak kogoś stać na więcej to proszę bardzo, chyba przyznacie że taki goły pustak z sdf czy to explorer czy r3 a czy agroplus będzie lepszym wyborem niż farmtrac farmer lub jakieś składaki pronara?

ps. co do tego hydraulicznego sprzegła w kąpieli olejowej stawia większy opór i każdy musi to przyznać a jak już wałkowany był ten test to niskie spalanie zetora tłumaczyli tutaj tym że mam mniej trybów w skrzyni bo nie ma wom 1000obr lub że któryś tam stał z ukosa do maszyny pomiarowej i obciążenia większe na wałku, więc o wiele bardziej racjonalnym wytłumaczeniem wydaje mi się być te sprzegło hydrauliczne, w normalnej pracy na pewno niezauwazalny spadek mocy i wygoda, ale jak już mierzy ktoś tutaj wszystko dokładnie to wszystkich szczegółów nalezy się czepić,

co z tego że przy maksymalnym obciążeniu pali jeśli pompowtryski są bardzo oszczedne gdy ciągnik ma lekko to i tak wygrywa z zetorem

Edytowane przez brzozak2
pisz staranniej
Opublikowano

Nad moim zastanawiał się wystarczająco długo B)-parę dni temu zacząłem to doceniać gdy siałem jare na bardzo krótkich polach...(szybkie podnoszenie i opuszczanie obsługiwane kciukiem)

Opublikowano

wszystko fajnie, tylko że mnie interesują tylko opinie osób które mają ten traktor, gazetę też mogę sobie kupić i przeczytać wszystkie testy, choć wcale w nie nie wierze, nie ma to jak zbadać coś na własnej skórze....

pozdrawiam wszystkich i czekam nadal na odpowiedzi

ach tak przy okazji wiecie może już coś co z naszymi wnioskami na modernizacje gosp. ????? oni ciągle tylko przyjmują, ciekawe kiedy w końcu znajdą czas na rozpatrywanie tych wniosków....... chyba w żniwa jak rolnicy nie będą już ich nachodzić bo będą w polu zapie........ dlaczego mamy rząd który tylko myśli jak tu zrobić żeby przypadkiem rolnik nie skorzystał z dofinansowania.......... ach szkoda czasu na gdybanie.... pozdrawiam wszystkich co również czekają na PROW.

Opublikowano

czy silniki deutza takie jak w agrofarmie są lepsze od tych same-owskich jakie są w starszych modelach same silver lamborghini premium itp, czy to że ten deutz ma turbo i jest biodeslem może wskazywac na to że nie będzie za bardzo oszczędny, chyba nikt na AF nie ma agrofarma/explorera 85tki?

Opublikowano

na AF sa uzytkownicy agrofarma, tylko nie wiem czy akurat 85.

co to za glupoty wypisujesz z tym spalaniem?? myslisz ze wolnossacy silnik o tych samych osiagach spalilby mniej paliwa??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v