Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Stonek

Spalanie

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Silnik mmz ma zużycie paliwa na poziomie 217-224 g/kwh.Obciazony na maxa powinien spalić wiedząc że ma 59 kw ok 13 l/godz pracy.Zużycie bedzie zależne od obciązenia i inne przy sianiu nawozu a inne przy gruberowaniu.Myslę ze srednie obciązenie tego ciągnika to ok 60%mocy i spala on wtedy ok.8l/h.Dane te są bliskie prawdy ,gdyż w orce pługiem 4x35 spalil mi na 9 ha ok 100 l a pole miało 700 m i pracowałem ok 9 godz.Zapotrzebowanie mocy tego pługa producent określa na ok.53 kw ,ale ziemia stosunkowo lekka i pewno starczało mniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    0

ostatnio jestem na etapie ciaglych pomiarow spalania mojego belarusa. na 23h (licznik elektroniczny) orki i gruberowania spalilem ok 140l czyli ok 6l/h obroty silnika od 1600 do 1800 podczas pracy. czy osiagacie podobne wyniki i czy ten licznik liczy rowne godziny niezalezne od obrotow? wydaje mi sie ze tak ale nigdy nie zmierzylem tego zegarkiem dokladnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebe1033    80

ja mierzyłem w swoim mtz 82 (1987) przy kosiarce samasz 2,1 m która musi chdzić nom stop na obrotach to wyszło na 8 biegu ok15 km/h 6,2 litra na godzine zegarową ,i 9 żółw ok25 km/h 9 litrów tylko tu były duże górki żeby nie rozpęd to by nie wlazł .

Zaraz zamknął ten temat miałem podobny mój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    18

witam. spalanie MTZ-a u mnie to tak jak ma lekko to 6 l a w pługach obroty 2000 to 10 l i to jest jego max. spalanie


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    66

u mnie MTZ 80 z plugiem 4 skibowym ruskim toporem 135 cm szerokosci palil jezdzac 9 km/h 10 litrow na mth, a w kosiarce to okolo 5-6 litrow .


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeśli tak mało pali ,to dokonał super wyboru.Nie ma jazdy bez gwiazdy i jeśli to W124 320E to frajda z jazdy murowana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez zetor7745T
      Co sądzicie o nowym MTZ BELARUS 952.2 ?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Alchemik
      Czy części od JUMZa 6 AM/AL (starsza wersja -mała kabina)  pasują od JUMZa 6 KM/KL (duża kabina - zależnie od kraju itp chyba od 1988roku). Pomijając silnik gdzie w starszej wersji można trafić wersję bez wtrysku bezpośredniego, przekładni kierowniczej, czy są jeszcze jakieś różnice? Głównie interesuje mnie skrzynia biegów(Czy np. otwory pod przekładnię kierowniczą  różnią się? Cała pokrywa skrzyni?), ale informacja o innych podzespołach również będzie cenna.
      W skrócie: Jak bardzo starsza wersja JUMZa nadaje się na dawcę części dla nowszej wersji?
    • Przez kumarzysta
      Witajcie, interesują mnie głownie te 3 modele belarusa 952 czyli 2 w metalowej masce, 4 w plastiku oraz 5, ewentualnie 820. Co jest najlepiej zakupić oraz gdzie takowy zakupić, aby była jeszcze ta gwaranacja, ja jestem z pólnocy Polski, okolice Kętrzyna. 
      Chciałbym w ciagniku prostotę, czyli rzędowa pompa, 1obwodowa instalacja hamulcowa. 
      Jak wyglada kabina wewnątrz, druga osoba się zmieści w niej czy nie za bardzo?  Ciągnik będzie służyć zapewne w turze bo jest gospodarstwo nastawione na bydło mleczne oraz zboża (myślę nad zakupem w hydramet giżycko chyba że są osiągalne tańsze) oraz robić w polu(gruber, pług 4skibowy bo taki aktualnie posiadamale myslę nad 5, bo zapewne pociagnie chodź mam często iły, a lżejsza ziemia to rzadko, 385 z 4 staje dęba, 914 powoli idzie na tej ziemi, a podczas siania jeśli się uda uprawić to często są takie grudki zparę cm, reszta to skała) i transport, do prasy posiadam 385. Czy ten ciagnik podoła w agregacie uprawowo siewnym 3m? jesli tak to jakim? 
      Z tego co cztałem należy wziąść z monobloku, szerokim ogumieniem i krzyżakowym moscie. Jakie są zalety, róznice pomiędzy modelami oraz jakieś kontakty posiadacie do firm które to sprzedają na kredyt z gwarancją?  Przepraszam za kiepskie sformułowanie zapytania, niestety humanistą nigdy nie byłem. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.