Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Stonek

Spalanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Silnik mmz ma zużycie paliwa na poziomie 217-224 g/kwh.Obciazony na maxa powinien spalić wiedząc że ma 59 kw ok 13 l/godz pracy.Zużycie bedzie zależne od obciązenia i inne przy sianiu nawozu a inne przy gruberowaniu.Myslę ze srednie obciązenie tego ciągnika to ok 60%mocy i spala on wtedy ok.8l/h.Dane te są bliskie prawdy ,gdyż w orce pługiem 4x35 spalil mi na 9 ha ok 100 l a pole miało 700 m i pracowałem ok 9 godz.Zapotrzebowanie mocy tego pługa producent określa na ok.53 kw ,ale ziemia stosunkowo lekka i pewno starczało mniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    0

ostatnio jestem na etapie ciaglych pomiarow spalania mojego belarusa. na 23h (licznik elektroniczny) orki i gruberowania spalilem ok 140l czyli ok 6l/h obroty silnika od 1600 do 1800 podczas pracy. czy osiagacie podobne wyniki i czy ten licznik liczy rowne godziny niezalezne od obrotow? wydaje mi sie ze tak ale nigdy nie zmierzylem tego zegarkiem dokladnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebe1033    62

ja mierzyłem w swoim mtz 82 (1987) przy kosiarce samasz 2,1 m która musi chdzić nom stop na obrotach to wyszło na 8 biegu ok15 km/h 6,2 litra na godzine zegarową ,i 9 żółw ok25 km/h 9 litrów tylko tu były duże górki żeby nie rozpęd to by nie wlazł .

Zaraz zamknął ten temat miałem podobny mój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    18

witam. spalanie MTZ-a u mnie to tak jak ma lekko to 6 l a w pługach obroty 2000 to 10 l i to jest jego max. spalanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    66

u mnie MTZ 80 z plugiem 4 skibowym ruskim toporem 135 cm szerokosci palil jezdzac 9 km/h 10 litrow na mth, a w kosiarce to okolo 5-6 litrow .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeśli tak mało pali ,to dokonał super wyboru.Nie ma jazdy bez gwiazdy i jeśli to W124 320E to frajda z jazdy murowana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×