Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wystarczy że dźwignie "kipra" włączy i już może pracować turem, jeśli ją wyłączy może pracować fabrycznym podnośnikiem. Wpięcie szeregowe również będzie musiało posiadać dodatkowy zawór tzw. dzielnik przepływu. 

Opublikowano

 szeregowo powrót  z  pierwszego  rozdzielacza  podpinamy pod zasilanie  drugiego i nie  trzeba  żadnego  dzielnika .

O ile  włączając  kiper , faktycznie zablokujemy wolny  spływ  z  fabrycznego  rozdzielacza i rozdzielacz  tura  by  działał    

To   Wyłączy  kiper i może  pracowac podnosnikiem? a  dlaczego niby olej miałby nie płynąc  na  przelew  rozdzielaczem  tura  - tylko przez  rozdzielacz fabryczny? 

To nie  zadziała  kolego 

Opublikowano

Mariusz, szeregowo się nie da w tych ciągnikach. Trzeba by przerabiać pokrywę i wyjścia pompy jak w linku wyżej.

Przy tym równoległym podpięciu wystarczy powrót pościć z tyłu do 3 gniazda co idzie bezpośrednio na powrót i dodać zawór odcinający przed szybkozłączką hydrauliki i normalnei z kabiny można zamykać. Niestety jednoczesnego działania tura i podnośnika nie ma i jest trochę partactwo ale jednak lepszego sposobu bez dodatkowych przeróbek nie ma.

Opublikowano

wiem ze  sie  nie  da szeregowo złączyc   bez przeróbek .

Uzmysłowiłem  tylko kolegom że  wpięcie dodatkowego  rozdzielacza  z  talerza  , nie  zadziała .

Cyba że  wstawi się  zawór, no  i  wtedy  trzeba  sie przyzwyczaić i pamietać   kiedy  go zamykać 

Opublikowano

Przecież tak na dobrą sprawę to żadna przeróbka. Olej z pompy walisz na rozdzielacz tura a z niego najlepiej wyjściem kontynuacji ciśnienia z powrotem w talerz i do plecaka. Bez przełączania czegokolwiek tył i przód działa.  Pomijam fakt że nie wyobrażam sobie jak i po co jednocześnie operować turem i podnośnikiem. Więc gdyby nawet było trzeba przekręcić czy przełączyć cuś to w czym problem?

Opublikowano

Oczywiście w niczym to nie przeszkadza. Tylko napisałem aby zaznaczyć różnice w stosunku do połączenia szeregowego. Ja mam tak zrobione z zaworem z tyłu i jak jest robota na podnośnik to kwestia 5-10 sekund żeby spuścić dźwignię rozdzielacza i zamknąć zawór więc w niczym nie przeszkadza. W przyszłości jeśli mnie zmiana pompy będzie czekać to może zrobię jak wyżej z ta pokrywą. Rozdzielacz mam z kontynuacją więc da radę.

Opublikowano (edytowane)

1. Autor dodatkowe gniazda chciał do vario w pługu = nic nie przeszkadza

2. Jak ma zawór na powrocie = odcięta hydraulika tura, wszystko działa jak przed założeniem i na nic takie podłączenie nie wpływa. 

Jeżeli coś ma przeszkadzać przy jednoczesnej pracy z gniazd i podnośnika wynika tylko z fabrycznych ograniczeń układu ciągnika.

 

Edit: Sorry już się chyba pogubiłem o którym podłączeniu piszemy :D

Edytowane przez romek6340
Opublikowano

https://www.sklepdlarolnika.pl/pl/p/ZAWOR-PROPORCJONALNY-DZIELNIK-STRUMIENIA-REGULATOR-PRZEPLYWU-VPR3-GWINTY-1-PRZEPLYW-200Lmin-CISNIENIE-MAX-350bar/24040

 

Seweryn teoretycznie mogło by to przeszkadzać: autor pisze o dodatkowych gniazdach hydrauliki więc jeśli podepnie silnik hydrauliczny i będzie chciał sterować podnośnikiem maszyna będzie stawać. 

Dokładnie wykopujesz extremalne sytuacje którym ten ciągnik z racji biednej instalacji hydraulicznej i tak nie sprosta. 

Ogólnie albo rozwiązanie z talerzem które uważam za najrozsądniejsze.

Podłączenie się pod istniejącą hydraulikę zewnętrzną na stale z zaworem trójdrożnym  by dalej była ta sama ilość wyjść zewnętrznych. Bo odpinanie węży jak dla mnie nie wchodzi w rachubę. Tyle.

Opublikowano

Mam 6 lat wolmeta   złego  słowa  powiedzieć nie mogę  pracuje  codziennie   i lekko  nie ma. Ja mogę  go śmiało  polecić  

Opublikowano

Panowie odgrzeję trochę kotleta, mam obecnie tura w 7211 podłączonego pod tylne wyjścia i chce przerobić to na podpięcie zasilania bezpośrednio pod otwór w deklu pompy, zdaje sobie sprawę że muszę na przewodzie zasilającym rozdzielacz tura założyć zawór i że będę musiał blokować dźwignię w fabrycznym rozdzielaczu ciągnika tak, jak do tej pory. Gdzie najlepiej podłączyć powrót z rozdzielacza tura, obecnie jest podpięty pod gniazdo "0" z tyłu ciągnika, myślałem żeby wstawić trójnik przed filtrem obok zbiornika oleju tak żeby powracający olej był filtrowany, ale przy tym rozwiązaniu  cały wydatek oleju będzie szedł przez ten papierowy filtr, czy to zda egzamin czy filtr nie wytrzyma ? Jest też opcja podłączenia powrotu pod korek spustowy w deklu pompy ale w tym wypadku olej wcale nie będzie przechodził przez ten filtr więc chyba już lepiej pozostać przy obecnym rozwiązaniu czyli pod wejście "0" 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez franekmarciocha
      Kupiłem niedawno ładowarkę Schaffer 548
      Ladowarka na zimnym oleju jeździ normalnie. Załaduje dwa rozrzutniki obornika i zwalnia. Silnik musze kręcić na obrotach aby jechała. Jazda też nie jest równa tylko raz wolniej raz szybciej jedzie a obroty na silniku bez zmian. Od czego polecacie zacząć? Oleju I filtrów jeszcze nie zmieniałem. Kwestia jaki olej i jakie fitry?jakie ilości tam wchodzą bo nie mogę znaleźć w internecie. Chodzi mi o dobre marki. Proszę o porady i z góry dziękuję 
    • Przez kuba13x
      Witam w swoim zetorze mam dwa wyjścia hydrauliczne z czego do jednego podpięte jest zasilanie do tura a do zestawu uprawowo siewnego potrzebuje dwa wyjścia a więc czy ten rozdzielacz ze zdjęcia poprzez zmianę pozycji dźwigni odetnie zasilanie od tura i poda ciśnienie na drugie złącze w tym rozdzielaczu i tak na zmiane?

    • Przez mf390
      Witam, czy byłby ktoś w stanie podpowiedzieć jak podpiąć hydraulika do ładowacza 3 sekcyjnego do Zetora 8540?
    • Przez kuba13x
      Witam potrzebuje 4 wyjść hydraulicznych w zetorze do zestawu uprawowo siewnego jedno wyjście do hydropaku i dwa do znaczników hydraulicznych a do czwartego podpięty byłby ładowacz czołowy. Tak jak na zdjęciu zetor ma 2 wyjścia zasilające (1 i 2) i trzeci to wolny spływ (0). Z tego co się orientuje rozdzielacz musiałby być podpięty pod wyjście 1 i 2 a sterowanie tymi 4 wyjściami odbywałoby się za pomocą oryginalnej dźwigni przy pomocy jakiegoś guzika który na zmiane po naciśnięciu przełączałby ciśnienie na pierwszą lub drugą pare wyjsc hydraulicznych. Chyba że się mylę i działa to inaczej? Pytanie czy ten rozdzielacz dodatkowej sekcji ze zdjęcia jest warty kupna i jak wygląda jego działanie czy tak samo jak napisałem czy jednak nie, jak z żywotnością i awariami tej cewki sterującej i czy ten rozdzielacz musi mieć powrót oleju do skrzyni


    • Przez grmichalak
      Witam panowie potrzebuje schematu rozdzielacza do Zetora 7340 najlepiej całego katalogu do Zetora 7340 z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v