Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor

 

Mam problem z moim zetorem 7211. Zakupilem i zamontowalem na nim tur wolmet 2b nowy. Po podlaczeniu węży z wyjsc tylnych hydraulicznych okazuje sie ze nie chce pracowac. Aczkolwiek jesli przechyli sie dzwignie wywrotu przyczepy do przodu, to tur pracuje. Jak dzwignie sie zwolni to nie chce pracowac.

Czy ktos wie w czym moze byc problem?


vfevef

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

W takim razie co zrobic- jak to podlaczyc, by tur pracowal niezaleznie od opisywanej powyzej dzwigni? W tej chwili trzeba go obsługiwać dwoma rękoma, co jest bardzo uciążliwe. Z góry dziękuję za pomoc :-)


vfevef

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    61

To nie jest jakąś dodatkowa pompa tylko w zetorach jest pompa albo taka przed chłodnica albo w tylnim moście.

Da się od dołu pod pompę ale to nic nie zmieni. Nadal będziesz musiał przesuwać dźwignię. Chyba, że masz z przodu przy chłodnicy dodatkową pompę hydrauliczną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze w c330 mozna podlaczuc rozdzielac od tura bezdposrednio pod pompe i nie ma potrzeby ciagnac dzwigni wywrotu po to aby móc korzystac z dobrodziejstwa ladowacza. Dlatego dziwi mnie to, czeski zetor nie przewidzial takowej sytuacj i ze trzeba troche na okolo kombinowac


vfevef

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    60

Kolego w 30-tce to masz wszystko na wierzchu bez potrzeby odkręcania całej reszty która w Zetorze odpowiada za komfort pracy.

7211 zaczęto produkować w 1984 roku  i  na tamte lata (szczególnie na polskim rynku )  to było COŚ  a ładowacze czołowe wtedy  nie były tak rozpowszechnione jak dziś - bardziej chyba Cyklopy .

Dźwignię możesz blokować pokrętłami na konsoli albo dać gumowaną sprężynę do mocowania bagażu i bez potrzeby przerabiania reszty hydrauliki


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki serdeczne wszystkim za rozwianie niejasności... Właśnie o to mi chodziło.
Mam jeszcze pytanie- czy jeśli mam miękki przód i założonego tura- czy powinienem zablokować przednia amortyzacje? Czy wiecie jak to zrobić?


vfevef

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

trzeba się wciac trojnikiem w hydraulike między pompą a r ozdzielaczem i po sprawie

Taa i cały olej pójdzie tam gdzie ma lżej, czyli w oryginalny rozdzielacz, a ładowacz nawet nie drgnie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Elyseo
      Witam. Mam problem z podnośnikiem w moim zetorze 5011. Problem polega na tym że jak dam wajche podnośnika do końca w górę to podnosi ramiona za wysoko aż do pomostu siedzenia. Czy istnieje możliwość regulacji wysokości podnoszenia po za przestawieniem ramion na frezie ?
    • Przez mateuszm
      Witam, 
      Od niedawna jestem posiadaczem zetora 3320, mam problem z hydraulika zewnętrzną. Przy kiprowaniu przyczepy na z dolnego wyjścia wszystko pięknie działa, natomiast po podpięciu pod wyjście górne mogę podnieść przyczepę ale już nie mogę jej opuścić. Jeszcze mam pytanie od czego jest dekiel z prawej strony ciągnika obok zaczepu polowego.
      Z góry dziękuję za odp.
      Pozdrawiam.
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam.
      Chciałbym się dowiedzieć jak można zwiększyć ciśnienie na wyjścia hydrauliczne i ile można najwięciej w tym ciągniku ustawić.
    • Przez tombien
      Podnośnik w moim Zetorze od jakiegoś czasu zachowuje się dziwnie. Gdy zaczepię coś cięższego to po rozgrzaniu na podniesionych ramionach opuszcza trochę i podnosi z powrotem do góry. Po prostu "faluje" maszyną na podnośniku. Po opuszczeniu ramion słychać w środku obudowy podnośnika specyficzne brzęczenie-syczenie. Po wyłączeniu pompy dźwięk ustaje. Gdy zostawię podniesione ramiona w górze i zgaszę silnik to powoli się opuszczają. Szukałem informacji na ten temat ale zdania się różne: rodzielacz lub oringi w nim, zespół tłoka z cylindrem lub zawór przeciążeniowowy lub filtr oleju. Czy ktoś zna 100% procentową przyczynę tego zachowania?
       
      Drugie pytanie: Żeby dotrzeć do rozdzielacza trzeba kabinę ściągać?
    • Przez Adamek21
      Witam. Od tygodnia jestem posiadaczem zetora 5211i dopiero uczę się jego obsługi i potrzebuje pomocy. Mam kilka pytań
       1 jak dobrze ustawić te wajchy od podnośnika i od czego one są
      2 czemu podczas włączania wajchy od womu podnośnik idzie do góry
      3 a po wyłączeniu opada
      4 jak obsługiwać  wajchę od kipra i które to jest
      w miarę możliwości proszę o zdjęcia jeśli takie posiadacie
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.