Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor

 

Mam problem z moim zetorem 7211. Zakupilem i zamontowalem na nim tur wolmet 2b nowy. Po podlaczeniu węży z wyjsc tylnych hydraulicznych okazuje sie ze nie chce pracowac. Aczkolwiek jesli przechyli sie dzwignie wywrotu przyczepy do przodu, to tur pracuje. Jak dzwignie sie zwolni to nie chce pracowac.

Czy ktos wie w czym moze byc problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

W takim razie co zrobic- jak to podlaczyc, by tur pracowal niezaleznie od opisywanej powyzej dzwigni? W tej chwili trzeba go obsługiwać dwoma rękoma, co jest bardzo uciążliwe. Z góry dziękuję za pomoc :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Da się od dołu pod pompę ale to nic nie zmieni. Nadal będziesz musiał przesuwać dźwignię. Chyba, że masz z przodu przy chłodnicy dodatkową pompę hydrauliczną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    42

To nie jest jakąś dodatkowa pompa tylko w zetorach jest pompa albo taka przed chłodnica albo w tylnim moście.

Da się od dołu pod pompę ale to nic nie zmieni. Nadal będziesz musiał przesuwać dźwignię. Chyba, że masz z przodu przy chłodnicy dodatkową pompę hydrauliczną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze w c330 mozna podlaczuc rozdzielac od tura bezdposrednio pod pompe i nie ma potrzeby ciagnac dzwigni wywrotu po to aby móc korzystac z dobrodziejstwa ladowacza. Dlatego dziwi mnie to, czeski zetor nie przewidzial takowej sytuacj i ze trzeba troche na okolo kombinowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    56

Kolego w 30-tce to masz wszystko na wierzchu bez potrzeby odkręcania całej reszty która w Zetorze odpowiada za komfort pracy.

7211 zaczęto produkować w 1984 roku  i  na tamte lata (szczególnie na polskim rynku )  to było COŚ  a ładowacze czołowe wtedy  nie były tak rozpowszechnione jak dziś - bardziej chyba Cyklopy .

Dźwignię możesz blokować pokrętłami na konsoli albo dać gumowaną sprężynę do mocowania bagażu i bez potrzeby przerabiania reszty hydrauliki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki serdeczne wszystkim za rozwianie niejasności... Właśnie o to mi chodziło.
Mam jeszcze pytanie- czy jeśli mam miękki przód i założonego tura- czy powinienem zablokować przednia amortyzacje? Czy wiecie jak to zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

trzeba się wciac trojnikiem w hydraulike między pompą a r ozdzielaczem i po sprawie

Taa i cały olej pójdzie tam gdzie ma lżej, czyli w oryginalny rozdzielacz, a ładowacz nawet nie drgnie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×