Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor

 

Mam problem z moim zetorem 7211. Zakupilem i zamontowalem na nim tur wolmet 2b nowy. Po podlaczeniu węży z wyjsc tylnych hydraulicznych okazuje sie ze nie chce pracowac. Aczkolwiek jesli przechyli sie dzwignie wywrotu przyczepy do przodu, to tur pracuje. Jak dzwignie sie zwolni to nie chce pracowac.

Czy ktos wie w czym moze byc problem?


vfevef

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

W takim razie co zrobic- jak to podlaczyc, by tur pracowal niezaleznie od opisywanej powyzej dzwigni? W tej chwili trzeba go obsługiwać dwoma rękoma, co jest bardzo uciążliwe. Z góry dziękuję za pomoc :-)


vfevef

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal912    193

Ja zawsze ta dzwignie sznurkiem przywiązywałem do czegoś, i spelnialo to swoja role :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy inaczej sie nie da podlaczyc przewodów? Moze gdzies bezposrednio, pomijajac tylne wyjscia hydrauliczne? Gdzieś bezposrednio pod pompę...


vfevef

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Da się od dołu pod pompę ale to nic nie zmieni. Nadal będziesz musiał przesuwać dźwignię. Chyba, że masz z przodu przy chłodnicy dodatkową pompę hydrauliczną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    64

To nie jest jakąś dodatkowa pompa tylko w zetorach jest pompa albo taka przed chłodnica albo w tylnim moście.

Da się od dołu pod pompę ale to nic nie zmieni. Nadal będziesz musiał przesuwać dźwignię. Chyba, że masz z przodu przy chłodnicy dodatkową pompę hydrauliczną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze w c330 mozna podlaczuc rozdzielac od tura bezdposrednio pod pompe i nie ma potrzeby ciagnac dzwigni wywrotu po to aby móc korzystac z dobrodziejstwa ladowacza. Dlatego dziwi mnie to, czeski zetor nie przewidzial takowej sytuacj i ze trzeba troche na okolo kombinowac


vfevef

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    242

trzeba się wciac trojnikiem w hydraulike między pompą a r ozdzielaczem i po sprawie


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    60

Kolego w 30-tce to masz wszystko na wierzchu bez potrzeby odkręcania całej reszty która w Zetorze odpowiada za komfort pracy.

7211 zaczęto produkować w 1984 roku  i  na tamte lata (szczególnie na polskim rynku )  to było COŚ  a ładowacze czołowe wtedy  nie były tak rozpowszechnione jak dziś - bardziej chyba Cyklopy .

Dźwignię możesz blokować pokrętłami na konsoli albo dać gumowaną sprężynę do mocowania bagażu i bez potrzeby przerabiania reszty hydrauliki


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki serdeczne wszystkim za rozwianie niejasności... Właśnie o to mi chodziło.
Mam jeszcze pytanie- czy jeśli mam miękki przód i założonego tura- czy powinienem zablokować przednia amortyzacje? Czy wiecie jak to zrobić?


vfevef

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

trzeba się wciac trojnikiem w hydraulike między pompą a r ozdzielaczem i po sprawie

Taa i cały olej pójdzie tam gdzie ma lżej, czyli w oryginalny rozdzielacz, a ładowacz nawet nie drgnie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    38

Było już o tym pisane,można się wpiąć pod pompe,  nawet ktoś fotke zapodał. [galleryimg=537034]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rosek11
      Witajcie,
      Ostatnio byłem  ojca Zetorem 7245 i przyczepą D47 z pszenicą. Nidy wszystko dobrze lecz wydaje mnie się że coś nie tak jest z hydrauliką. Tzn. w mojej ocenie z dużym opóźnieniem przyczepa zaczęła kiprować. Musiałem czekać około 10-15 sekund niczym zaczęło podnosić, dodatkowo robiło to chyba zbyt wolno, ponadto opuszczanie też było wolne. Wiem, że tato jakiś czas temu wymieniał chyba jakieś pierścienie w hydraulice bo słabo podnośnik trzymał. Czy ktoś z Was podpowie czym możę być spowodowane to że tak mozolnie działa ta hydraulika. 
      Nie znam słownictwa technicznego związanego z tym tematem ale mimo to myślę że wiecie o co mi chodzi;)
    • Przez mirek2329
      witam w moim zetorku 7745 podnośnik podnosi do połowy i staje .co może być przyczyną?proszę pomóżcie,dodam że go niedawno kupiłem.    druga sprawa czy w przedniej osi napędowej trudno jest wymienić oringi bo olej cieknie?
       
    • Przez ProxEQ
      Witam, ostatnio zakupiłem tura 2B marki wol-met, słyszałem o tym że można podpiąć się odejściem oleju do filtra. wie ktoś gdzie można się podpiąć do tego filtra? (Piszę w imieniu mojego taty)
    • Przez kubaursus3p
      czy można podłączyć powrót z rozdzielacza pod wolny spływ (0)?
    • Przez Elyseo
      Witam. Mam problem z podnośnikiem w moim zetorze 5011. Problem polega na tym że jak dam wajche podnośnika do końca w górę to podnosi ramiona za wysoko aż do pomostu siedzenia. Czy istnieje możliwość regulacji wysokości podnoszenia po za przestawieniem ramion na frezie ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.