Skocz do zawartości

renault 120.54


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ok piszecie głupoty  jeśli chodzi o świece żarowe mi  też nie chodzi ta świeca i będę musiał zrobić dodatkowe jej zasilanie  ale nikt nie porusza mego tematu dotyczączego  mego probrelmu   jęśli chodzi o światła stop

 

Opublikowano

Co do Twojego problemu to tak trudno sprawdzić czy wszystkie bezpieczniki są całe, po drugie czujnik stopu szukaj nad pedałem lub pod nie wiem dobrze jak jest w Twoim modelu ale najprawdopodobniej czujnik znajduje się nad pedałem. 
Co do świecy płomieniowej jeśli jest oryginalna to do zapalenia dochodzi po około 35 sekundach grzania, sprawdzałem u siebie i dopiero po takim czasie zapala się. A poza tym to tak trudno odkręcić świecę i sprawdzić po jakim czasie dochodzi do rozgrzania owej świecy, 5 minut roboty i wszystko widać. 

Opublikowano

renault dzięki za podpowiedz jutro będę go szukał a chęci to ja mam i nawet wszystkie bezpieczniki powymieniałem bo niektóre raz łączyły a raz nie i to mnie irytowało bo raz są  światła drogowe lub górne halogeny a raz nie ale już wszystko  ogarnołem  a teraz jak znajde  ten czujnik to sprawdzę czy dochodzi prąd i czy po zwarciu dwóch kabli które do niego dochodzi będzie stop na krótko, najważniejsze ze już wiem gdzie szukać.  


Alacapone do ciebie mam pytanko czy byłbyś chętny zrobić ksero swej instrukcji obsługi dotyczącej reno 120.54 i pochodne i przesłać mi . Warunki płatności proszę wysłać na adres poczty gumiarz1@wp.pl , czekam na odpowiedz.

Opublikowano

Panowie, jak korzystać z baku pod kabiną ? Lejąc ropę do górnego napełnia się tylko górny. Jest jakiś przełącznik między tymi bakami ? Renault 110 54

Opublikowano

Są sprzężone na stałe ? w takim razie zepsuty jest wskaźnik paliwa, bo ten od górnego baku działa poprawnie, a drugi wskazuje za zero.

Opublikowano

Jak ją kupiłem to zjechałem z lawety bez problemów i jeszcze trochę pochodził, po sprawdzeniu baku górny był pusty, więc chyba coś było w dolnym baku. Jednak przy pierwszym wlewaniu ropy od razu napełniał się pierwszy bak jakby nic się nie przelewało albo drugi był pełen od kupienia. Ciągnik sprowadzony z Francji, stał tam na placu 4 lata nie używany. Nie wiem ile weszło dokładnie z 90 litrów, nie zalałem pod korek.

Opublikowano

w dolny wchodzi około 80, w górny powinno wejść 120

fabrycznie zbiorniki były połączone bez żadnego zaworu, bo i po co, jeśli Ci się nie przelewa do pełna to masz czymś zawalone odpowietrzenie zbiornika

Opublikowano

Zbiorniki są połączone przewodem gumowym o swobodnym przepływie. Paliwo jest pobierane z dolnego zbiornika i jeśli wskaźnik pokazuje "zero" musisz posprawdzać przewody elektryczne od czujnika paliwa do wskaźnika, a także sam czujnik i wskaźnik. Istotną rzeczą jest drożność przewodów odpowietrzających dolny zbiornik.

Opublikowano

Koledzy ja 6 tyg. kupiłem Reno 120.54 i skończyłem już go przeglądać i dokonałem jazdę próbną i okazało się że obrotomierz szaleje raz pokazuje 1200 a raz 3000  a drugi problem to włączanie się sygnału oraz zaświecenie lampki z wykrzyknikiem ale jak zmniejszyłem  gazu to wszystko ok a jak dodałem to znowu alarm i po przeglądnieciu forum wymontowałem alternator i wymieniłem regulator napięcia bo był uszkodzony i po zamontowaniu i ponownej jeździe obrotomierz jest ok ale piszczenie nie zniknęło  co może być uszkodzone bo ciągnik jeździ super półbiegi chodzą wszystko gra tylko wkurza to piszczenie i ta lampka a załącza się to przy 1800 obrotów ,ciągnik miał coś montowane 9jakiś komputer) bo sa wpięte jakieś przewody w przewody które sa podpięte pod elektrozawory , czekam na odpowiedz.

Opublikowano (edytowane)

Witam! .Kupno traktora zaczynałem od kwoty 50 tys i stopniowo cena za która chciałem kupić traktor malała... Traktor w cenie 30 - 40 tys wiele sie nie różni od tego za 50 tys tyle ze ładnie pięknie pomalowany opony jakieś w miare. Zdecydowałem ze kupie traktor nie malowany tanszy jak bedzie śmigał się go zrobi :) miałem trzy typy Zetor 12245 , case 1056 , Renault 110.14/54 był jeszcze deutz fahr dx 6.50 ale tylko jeden egz. No i padło na Renault 133.14 rocznik 82 cena 34 tys opony 30 % tyl przód 70% , Klima , brak obciążników , w srodku zadbany , wada jej była przypalona kabina od góry. Mtg 5tys. Po zoraniu 30 ha i zasianiu 10 ha z silnika zero jakich kolwiek wycieków , skrzynia tez OK ,ślimaczy sie na rozdielacza. do zbiornika zalalem najwiecej 189 litrów. Jeżeli jeszcze traktor przejdzie testy wiosenne zostanie odnowiony i załozone noe gumy :) Ogólnie POLECAM!! oczywiście przed pracami zostały powyminienae filtry oleje. oprócz skrzyni gdzie wchodzi 105 litrow............. 

Edytowane przez irus353
Opublikowano

Powiem szczeze, że sie nie wgłębiałem co do ilości tego oleju w skrzyni. Tak tylko mi powiedział pan który mnie obsługiwał w serwisie Classa jak byłem po filtry itp.., nie ukrywam ze też mnie to zaszokowało :) 

Opublikowano

Map pytanie Renault 120.54 z 1996r polbiegi rewers elektrohydrauliczny i jak przezucam rewers jak chce jechac do tylu albo do przodu to musze chwile poczekac zeby ciagnik ruszyl do przodu albo tylu,i czy tak musi byc czy ciagnik powinien odrazu ruszac po przezuceniu rewersa?

Opublikowano

Czy male czy duże obroty to nie ma różnicy,czas to jakies 5-8sekund tak dokladnie to niewiem bo nigny nie miezylem. Czasem jest ze odrazu rusza jak sie zmieni kierunek jazdy ale bardzo rzadko .Niedawno wymienilem plytke od rewersu przy kierownicy bo sie zepsóła  ale nic sie nie zmienilo.Mi sie wydaje ze on dlugo mysli zanim ruszy. Czy możesz mi opisac jak sie prawidlowo powinno używać rewers.

Opublikowano

Od kiedy masz ten ciągnik i ile mtg przepracował? Kiedy wymieniałeś filtry olejowe w skrzyni? Jaki masz olej w skrzyni biegów i kiedy wymieniany?

 

Po pierwsze: Wymień filtry olejowe w skrzyni biegów - czasami pomaga.

Po drugie: Olej w skrzyni stosujemy tylko i wyłącznie o odpowiedniej klasie jakości i lepkości.

 

A już przypominam sobie, to Ty kolego pytałeś się o oleje? Masz obecnie Agrol? Już nie pamiętam jaki, ale to nic dobrego nie wróży!

Zapala się czasami kontrolka ciśnienia w skrzyni?

Sprawdź ciśnienie na skrzyni – to podstawa.

Poczytaj temat:http://www.agrofoto.pl/forum/topic/82222-renault-15554-szarpanie-sprz%C4%99g%C5%82a/

 

O co chodzi z tą obsługą rewersu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v