Zaloguj się, aby obserwować  
wsk125ccm

problem...

Polecane posty

wsk125ccm    11

Mam taki problem, otóż jak podpiąłem wąż od sprężarki(0,5MPa) prosto pod tłoki to chodziły i blokowały bęben aż miło(z lekkim opóźnieniem), ale jak podpiąłem pod zawór i zbiornik to tylko delikatnie drgnęły. Dodam, że rozbierałem zawór i membrana jest cała... Co z tym zrobić i jakie będą koszty... ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciagnikfan    3

A poczekałeś aż zbiornik sie trochę napompuje?


...He just takes the tractor another round, And pulls the plow across the ground...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

później jak podpiąłem wszystko tak jak powinno być pod 3512 to było na zegarze ponad 0,5 i nadal nie chodziły tak jak powinny... :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zorzyk2    51
później jak podpiąłem wszystko tak jak powinno być pod 3512 to było na zegarze ponad 0,5 i nadal nie chodziły tak jak powinny... :P

Czasami z zaworach na wejściu, tam gdzie jest wkręcony kruciec zamontowane są siteczka do filtracji zanieczyszczeń. Sugeruję sprawdzić czy nie zatkane oraz sprawdź złączkę ( odepnij przewód za złączką i bedziesz widział czy normalnie przepuszcza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Według mnie musisz pokoleji sprawdzać gdzie powietrze dochodzi. Czyli najpierw sprawdz czy wychodzi z ciagnika (wychodzi), podpinasz przewód i odkręcasz go od przyczepy i tak dalej, az w końcu znajdziesz zator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wueska    1

żeby nie zakładać nowego tematu dopisuję do tego.

otóż : niedawno kupiliśmy przyczepę 3,5 tonową wywrotkę, i mamy problem z hamulcami. powietrza nabija się do butli do 6 atmosfer, po naciśnięciu hamulca siłowniki się wysuwają ale nie hamują :P podnieśliśmy koło lewarkiem i nic nawet nie ociera , jedno tylko leciutko czyrka , myśleliśmy że szczęki lub rozpieraki do wymiany ale jak zdjęliśmy koło to szczęki jak nowe (normalnie warstwa kurzu na nich była) rozpieraki też w super stanie :P te stopy szczęk po których trą rozpieraki też nie wytarte, a hamulców jak nie było tak nie ma próbowaliśmy z różnymi położeniami tego zaworu pod zaczepem i też nic pomóżcie co to może być ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

Jeśli możesz, to spróbuj przestawić o ząbek taką łapę, która idzie od tłoka do rozpieraków. Powinien być tam taki wielowpóst dokręcany śrubą. U nas też hamulce były jak nowe i przestawienie o ząbek (albo dwa) pomogło :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Na dźwigniach rozpieraczy powinieneś mieć regulację. Może to być przestawianie na frazie, dodatkowa śruba regulująca albo ząbki pomiędzy dźwignią i wałkiem rozpieracza. Nie znam zastosowanego w niej rozwiązania, zrób fotkę i wszystko się wyjaśni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wueska    1

zgadza się panowie dopiero wróciłem od roboty i jest tak jak mówicie dzźwignia rozpieraka jest na wielowypóście jutro spróbuję ją przestawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bawidamek    1

ja tez nie chce zakladac nowego tematu wiec mam takie pytanie odnosnie przewodow od hamulcy przy przyczepie otoz przy samochodzie mam oznaczone wyjcia na czerwono i zolto ale przewody od przyczepy sa czarne wiec nie wiem czy jak podlacze je na odwor to czy nic sie nie stanie i jeszcze jedno ktory waz pierw odpinac zolty czy czerwony czy to nie ma znaczenia przy odłaczaniu hamulcy????Z gory dzieki za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Kolejność nie ma znaczenia. Zazwyczaj jest tak , że nie powinny się krzyżować, jeśli jest prawa i lewa strona prowadzenia przewodów. Podłączone odwrotnie nie będą działać, przyjrzyj się złączkom, może nie są identyczne i nie da się założyć zamiennie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stasiek84    2

Teoretycznie kolejność odpinania i zapinania przewodów powietrznych jest wyznaczone, uczyli tego na kursie na przewóz rzeczy, tylko nie pamiętam jak to szło bo jeździłem solówkami i nie musiałem niczego odpinać, a w ciągnikach mam jednoobwodowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Instrukcja obsługi mojej ciężarówki nic nie wspomina o kolejności odpinania. Pisze, że hamulce blokują się po odpięciu przewodu zasilającego. Na moim kursie takich "teorii" nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Jesli sa dwa przewody pneumatyczne i sa one oznaczone kolorami (żółty i czerwony taki sam ma gniazdo jak i wtyka) to najpierw przypinamy żółty a nastepnie czerwony.

Odpinamy zaczynajać od czeronego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Radek000111
      mam zwykłą, starą przyczepe 3 tonową, ile atmosfer powinna miec kołach żeby nie siadły opony pod ciężarem?????
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez kaczmi
      Witam, 
      Chcę kupić przyczepę 14 tonowa ale zależy mi żeby była max długa co pozwoli wykorzystać i do bel i burty będą niższe co ułatwi wsyp cebuli ziemniaków itp. Wiadomo jakość też ważna co polecicie bo przeglądając internet niewiele firm poleca skrzynie dłuższe, znalazłem jedynie jak narazie joskin 6m ale nie mam zdania o firmie. Ktoś w temacie pomoże co wybrać? 
    • Przez grzeglat
      Witam.
      Może ktoś wie co to za przyczepa. Prawdopodobnie pochodzi z lat 80 z byłej jugosławi, lecz brak tabliczki znamionowej (odpadła). Przyczepa w orginale oprócz nadstawek.

    • Przez Bananek
      kupie przyczepe do remontu lub sprawna. max budzet to 5000zl. najlepiej podlaskie. ktos cos?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.