Skocz do zawartości
kamil43

Problem - Wspomaganie w Zetorze 6245

Polecane posty

kamil43    0

Witam, Zimą ściągnęliśmy Zetora 6245 z Norwegii. Odremontowaliśmy i cały czas mamy problem ze wspomaganiem. Nie można jeździć.

Jak to w remontach wymieniliśmy uszczelniacze w tłoczysku wraz z pierścieniami. Zakupiliśmy nowy drążek drgań, bo stary był pęknięty.

Złożyliśmy zetora wyregulowaliśmy tłoczysko i Ciągnik ciągnął w prawą stronę. Rozebraliśmy tłoczysko włożyliśmy 2 zestaw naprawczy problem nie znikł.

 

Kolejnym krokiem było nowe tłoczysko, serwomechanizm z Kalisza za 1250zł... niestety problem dalej nie zniknął, zmieniliśmy pompę, na oryginalną Czeską też coś ok 1000zł i nic, próbowaliśmy tego wszystkiego na rożnych olejach.

 

Można wyregulować siłownik tak aby nie ściągał, ale nie można wtedy kręcić w prawą stronę.

Jeśli uniesiemy przód do góry można lekko i swobodnie kręcić kierownicą. Niestety nie wiem już w czym problem siedzi.

 

Nie dzień dzisiejszy nowy serwomechanizm poleciał na gwarancje  bo zaczął ciec i jest wsadzony stary, z którym najwidoczniej jest wszystko OK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil43    0

Tak tak, myślałem o tym, tylko to znowu wydatek rzędu 1500 zł. A mamy włożone już 2000 zł w samo wspomaganie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sakos2803    3

Reguluje się to nakrętką na gwincie siłownika .Miałem to samo w 7211.Gdy go odpaliłem wyrywało kierownice w prawo. Wkręciłem lub wykręciłem trochę gwint i było dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil43    0

Wiem, wiem kolego.
Regulowalem.
Nawet nowy serwomechanizm, który był fabrycznie ustawiony i nadal ściągał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    100

szkoda ze sie wczesniej nie zorientowales ze sa ludzie ktorzy to juz przerabiali i nie nauczyles sie na ich bledach tylko je powieliles-dokladnie ja tak mialem-tylko wtedy internet nie byl powszechnie znany,

nie ma takiej obcji zeby serwo dobrze ustawione nie dzialalo, bedzie latal po calej drodze ale musi sie krecic, wystarczy milimetry przekrecic i bedzie problem , ja serwo 2 razy na gwarancji naprawialem- do dzisiaj lezy w czesciach w garazu a ciagnik ze starym sprzedalem, 3 pompy zdarlem, ile oleju  zmarnowalem to juz nie licze, raz nawet cudem uniknalem smierci jak 0,5 m przed mostem uszczelnienie wystrzelilo i sam skrecil w lewo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez BARTOLA
      witam posiadam zetora 7011  z tylnymi kołami o rozmiarze 13.6-36 i mam takowy problem ze przy orce z pługami 3 skibowymi ma słabą przyczepność i troche brakuje mu mocy zastanawiam sie nad zmiana kół na rozmiar 28  czy coś da ta zamiana?  słyszałem ze koła od c360  bedą pasować  ktos coś pomoże w tym temacie?  
    • Przez skok
      Witam
      Mam zetora 12145 turbo i chce kupić do niego głebosza 5 łap na zabezpieczeniu kołkowym ziemia 3i 4 klasa płasko głebokosc pracy ok. 50 cm
      czy ten ciągnik da sobie z nim rade ????
    • Przez wojtek8244
      Witam,
      Posiadam ciągnik Renault 551 (nowy zakup) i piszę na forum do posiadaczy tego ciągnika, bo mam problem. Gdzie jest w tym ciągniku włączanie świecy płomieniowej? Robi się zimno i przydałoby się trochę podgrzać, z tego co mi się wydaje to włączanie jej jest w stacyjce, ale nie jestem pewny dlatego pytam. Sprawdzone było multimetrem i nie ma napięcia na świecy, sprawdzenie świecy czy jest dobra to żaden problem bo na pewno jest dobra, tylko potrzebuje informacji gdzie jest włączanie jej?
    • Przez olo1104
      Witam, pomuzcie!doslownie kapie z tej rurki między filtrami oleju,w zetorku 5245,cięzko nie pracuje,z początku nie moglem ustawic tych kubków olejowych bo pod nimi pojawial się olej teraz z tego odpowietrznika ,nie radze,co jest?
×