News
kondziu123

Ares 836 problem z jazdą - migająca kontrolka

Polecane posty

kondziu123    2

Witam, mam problem ze swoją renią (ares 836) zapala mi się i gaśnie kontrolka z akumulatorem przekreślonym piorunem (kontrolka nr 14 fotka w załączniku) w tym czasie nie mam możliwości poruszać się ani do przodu ani do tyłu problem pojawia się rzadko ale nie chciałbym zostać na polu na dobre .Miał ktoś z Was podobny problem? a może wie co oznacza tak kontrolka ? Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi:)

 

Załącznik : http://www.fotosik.pl/dodaj-zdjecie/krok-3

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    12

kontrolka odpowiada za  stan akumulatora i służy też jako wskaźnik  diagnostyki przekładni. - zrobić diagnostykę i/ lub skalibrować ponownie przekładnie

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kondziu123    2

Ok dzięki za odpowiedź, a wiesz może czy da się zrobić kalibrację bez podpinania komputera? Może masz instrukcję kalibracji ? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

waldac    12

nie, do przekładni kalibracja chyba tylko prze komputer,

sprzęgło da się ręcznie tylko

 

ale może lepiej najpierw zdiagnozować??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kondziu123    2

Rozumiem, no właśnie jeżeli chodzi o jakiś serwis to z tego co się orientowałem najwcześniej za dwa tyg a w tej chwili ciągnik jest dość potrzebny także chciałbym spróbować sam coś zrobić może gorzej nie będzie:) ogólnie problem pojawia się gdy wszystko dobrze się rozgrzeje np. ostatnio belowałem i problem pojawił się po ok dwóch godzinach- gdy przełączę rewers z N na pozycję do jazdy pojawia się powoli migający piorun i ciągnik nie chce ruszyć;/ A jeżeli chodzi o kalibrację sprzęgła to da radę to zrobić samemu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lababam    0

witam mam  podobny problem z biegami , mruga kontrolka 14 i brzęczyk.  jet jakiś sposób skasowania tego błędu bez komputera? jakaś kalibracja  czy coś podobnego?

czujniki pod pedałem sprzęgła sprawdzone-ok

cewki na zaworach wszystkie maja taka sama oporność

aku 12,69V  ładowanie ponad 14V

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez danielo2007
      Witam. Chciałem sie podzielic moimy spostrzezeniami i awariami z krótkiego użytkowania ciagnika John Deere 5100R w nadzieji że komus to pomoże w wyborze, albo ktoś też sie podzieli uwagami na temat swojej 5R.
      Ciagnik zakupiony u dealera wanicki agro w swidniku przepracowane ma 80mth. Jeszcze przed odbiorem go z placu u dealera stwierdziłem niepokojace głosne stuki i trzaski w hydraulice-objawy nasilaja sie przy wciskaniu hamulca lub przesuwaniem dzwigni hydrauliki. Usterka mimo naprawy nie została usunieta do dnia dzisiejszego (serwis nie za bardzo wie czego sie czepic).Po 30mth sie zaczeło:
      -opadanie tura po dłuzszym postoju
      -awarie rewersora (kalibrowany i wgrywany soft przez serwis 2 razy, nic to nie dało)
      -odczuwalny spadek mocy i właczanie sie kontrolki inteligentnego zarzadzania moca(+10KM) przy kazdym wcisnieciu pedału gazu bez obciazenia(wczesniej kontrolka zapalała sie w transporcie przy obciazeniu)
      -skrzynia biegów przełacza biegi po 5sekundach od ruszenia dzwignia(w tym czasie ciagnik jest na luzie) co doprowadza tzw.pchniecia zestawu na wzniesieniu luz stoczenia do tyło(mi przydazyło sie to juz dwa razy i mało brakowało do wywrócenia zestawu).
      -po nagrzaniu sie hydrauliki bywa ze ehr przestaje na chwile reagowac.
      -wyzuca przewody z gniazd hydrauliki podczas próby wywrotu załadowanej przyczepy
      -spalanie na pusto transport 18-21L/h w pracy np. agregatem scierniskowym to 20-26L/h
      -ciagłe błedy przekładni głownej, rewersu, podnosnika, brak komunikacji ze sterownikami, nawet z wyswietlaczem.
      Pochwalic ciagnik moge tylko za zwrotnosc i oswietlenie zewnetrzne, reszta jak narazie kicha do kwadratu. Zapomniałbym jeszcze o tym że dealer zle przekazał do zamówienia ciagnik i konfiguracja sie nie zgadza, cała hydraulika jest inna niz zamowiłem. Zamowiona była zamknieta z pompa tłoczkowa z lepszymi gniazdami hydrauliki, a dostałem układ otwarty z pompa zembata o gorszym wydadtku z najtanszymi badziewnymi gniazdami w których nie da sie zablokowac wydadku.
      Mam nadzieje ze ktos z urzytkownikow tej wspaniałej maszyny też sie podzieli swoja opinia i wyprowadzi mnie ze złej opini na temat tego badziewia.
      pozdrawiam
       
    • Przez DanielKocima
      Witam mam problem z kolorem żółtka w jajkach, dużo klientów mówi że żółtka są blade i nie podoba im się to woleli by zolciejsze nie wiem czy zwiększyć % kukurydzy barwnik nie wchodzi w grę podaje skład mieszanki 
      518kg pszenica
      212 śruta sojowa
      150 kukurydza
      90 kreda
      20 witaminy lnb 2%
      10 olej słonecznikowy
      Oraz dostają kapustę 
    • Przez MF_3095
      Witam mam problem z moim MF 3095 wymieniałem olej hydrauliczny i niby wszystko działa odpowietrzone wszystko ale gdy sprawdzałem poziom oleju pokazywał mi miernik że jest go za dużo i odkryłem że w przednim moście nie ma oleju nie chce go wtłoczyć w żaden sposób .niby pierdoła ale dla mnie problem proszę o szybką pomoc . co powinienem zrobić żeby tam doleciał ?
    • Przez chrobi123
      Witam,  od jakiegoś czasu mam problem ze sprzęgłem w case farmall 75a, a mianowicie sytuacja wygląda tak że gdy jadę ciągnikiem i naciskam pedał to idzie bez żadnego oporu do podłogi i nie wysprzęgla, casem problem sie naprawia jak zgaszę i włącze od nowa silnik ale teraz już coraz rzadziej to pomaga a problem pojawia sie coraz częściej, pomaga natomiast wybicie wszystkich wajch na neutral a potem na siłe wbić pierwszy zakres i pierwszy bieg i rewers do przodu , jak zacznie ciągnik jechać to gaz do dechy i po chwili pedał sie robi twardy, proszę o pomoc co z tym robić
    • Przez spirit01
      Witam mam problem Renault 120.54 niedawno pisałem post ze siadła mi pompa wtryskowa, ciągnik musieliśmy ściągać z Pola bez wspomagania dziś po włożeniu pompy wtryskowej zauważyłem  problem   a mianowicie kręcąc kierownica na nie odpalonym silniku kierownice kręci się leciutko a koła nawet nie drgną i tu nasuwa się pytanie czy siadła pompa czy jest jakaś możliwość ze coś się zapowietrzyło. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.