tomek_3336

belarus sam opuszcza podnośnik

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomek_3336    0

Witam,

mam belarusa 820.2 z 2012r z ładowaczem czołowym metal fach. sprawa dotyczy podnośnika, nie trzyma on danej wysokości, tylko opuszcza podnośnik i co dziwnego nawet w czasie jazdy. co może być problemem? Proszę o pomoc

Dodam, że tura mi nie opuszcza, cały czas trzyma daną wysokość, nawet po nocy jest ta wysokość co zostawiłem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek26    1

Prawdopodobnie padły uszczelniacze na siłowniku podnośnika i puszcza olej, ew. masz rysy na tłoku. Nie wiem jak to dokładnie wygląda w tym modelu, ale prawdopodobnie będziesz musiał odkręcić cały tył (cały panel z osłonami WOM itp) i w środku za skrzynią masz ten siłownik - lub pod kabiną po lewej stronie bodajże. 
LINK DO SIŁOWNIKA
"Cóś takiego": (zdjęcie użytkownika serweryn20) :)
mtz-silownik-podnosnika_13540_46_91161.j

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek_3336    0

Puszcza pod obciążeniem? Jak tak to jakim.

 

podnośnik opuszcza się sam nawet bez obciążenia przez noc, a jeżeli chodzi o opuszczanie w czasie jazdy to z agregatem uprawowym 3,2m, prasą, z każdą maszyną, ponieważ na ramieniach podnośnika jest zaczepiona belka z zaczepem do transportu maszyn

Prawdopodobnie padły uszczelniacze na siłowniku podnośnika i puszcza olej, ew. masz rysy na tłoku. Nie wiem jak to dokładnie wygląda w tym modelu, ale prawdopodobnie będziesz musiał odkręcić cały tył (cały panel z osłonami WOM itp) i w środku za skrzynią masz ten siłownik - lub pod kabiną po lewej stronie bodajże. 

LINK DO SIŁOWNIKA

"Cóś takiego": (zdjęcie użytkownika serweryn20) :)

mtz-silownik-podnosnika_13540_46_91161.j

 

z tyłu żadnego wycieku nie widzę, tylko z przodu pod kierownicą widzę, że się "poci"

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek26    1

Ale to nie wycieka na Zewnątrz, to tak zwany przeciek wewnętrzny. Tłok nie trzyma oleju bo olej idzie po uszczelniaczach za tłok. Większość opadania podnośników to własbie przez to. To te zielono-czarmne uszczelniacze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    252

Moze poprostu wyreguluj dzwignie i sprawdz ta przekleta tulejke na dzwigni.mnie ta tulejka do szalu doprowadza


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rudi0018    2

To ja mam identyczny problem, tyle, że u mnie opuszcza się sam, szczególnie podczas jazdy, bo dźwignia opada samoczynnie w dół, a jeśli ją zablokuje lub przytrzymam, to wszystko w porządku. Co da się na to poradzić? Aby ta dźwignia nie odbijała w dół?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek_3336    0

czy ten tłok może być przyczyna otwierania klapy i opuszczania podbieraka w mf z562 z 2015r? niby elektohydrauliczne zamykanie klapy jest

 

tu działa wszystko przez pilot( klapa, podbierak, siatka)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek26    1

To ja mam identyczny problem, tyle, że u mnie opuszcza się sam, szczególnie podczas jazdy, bo dźwignia opada samoczynnie w dół, a jeśli ją zablokuje lub przytrzymam, to wszystko w porządku. Co da się na to poradzić? Aby ta dźwignia nie odbijała w dół?

Może spróbuj dokręcić śrubę mocowania dźwigni. Masz tylne sterowanie podnośnikiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz95
      Witam. jestem zainteresowany kupnem belarusa. i czytałem ze jedne maja taka skrzynie a drugie taka. czym sie rózni skrzynia zsynchronizowana od niezsynchronizowanej. i która jest lepsza?
    • Przez BAD80
      Witam,
      posiadam mtz-82 z 96r. jestem jego drugim włascicielem. W ciągniku po dokonaniu zakupu zauwazyłem, że brakuje na spodzie ciągnika pokrywy tu pod tarczą sprzegłową.
      Dopiero podczas pracy uświadomiłem sobie z jakiego powodu - ciągnik jak się rozgrzeje to przez ten otwór wycieka olej. Jak chwilę postoi to pod spodem tworzyła się mała kałuża z oleju bo kapało. Widocznie nie ma tej pokrywy bo inaczej olej by się gromadził i by zaolejał tarcze sprzegłową ( tak myslę sam) Ostatnio musiałem zrobić przegląd, więc postanowiłem dorobić tą pokrywę tymczasowo, tak by nie nakapało na stacji;) Po powrocie i krótkiej pracy w polu zauważyłem, że olej zaczyna wyłazić naokoło szczeliny tu gdzie jest złączony przód ciągnika z tyłem ( tak myśle, że pewnie obracające się sprzegło tak rozbryzgało aż szczelinami olej wyszedł?), postanowiłem wykrecić tą pokrywe pod sprżegłem i wtedy wylało się sporo oleju i dosłownie ciurem się leje teraz jak jest rozgrzany i zwłaszcza wtedy gdy jest załączony WOM, natomiast na tej pokrywce zostało sporo syfu - tylko po jednym dniu. Moje pytanie jest takie skąd on się tam bierze i co mogło puścić? najpewniej przedostaje się ze skrzyni biegów bo tam stwierdzam ubytek oleju. Od spodu widzę, że olej gdzieś z góry wycieka i chyba bez rozpoławiania ciągnika nie da się stwierdzić gdzie jest defekt. Czy ktoś się już spotkał z czymś takim? Może ktoś posiada jakieś rysunki/katalog części gdzie jest narysowane co tam po kolei jest? W załączeniu kilka fotek... Z gory dziękuję za pomoc, mam ten ciągnik od niedawna, więc dopiero się go "ucze"

    • Przez ceston
      Czy jest możliwość kupienia samej gwiazdy na 8 szpilek do mtz 820 na przednie kola?
    • Przez MazurTOP
      Witam!!!
       
      Mam problem w MTZ 82 wyskakuje mi co jakis czas po trasie 9wiątka co jest???. skrzynia cicho pracuje
    • Przez johenek
      Witam
      Przepraszam jeśli temat się powtaża ale zalerzy mi na szybkiej odpowiedzi, a nie mogę nigdzie znaleźć podobnego tematu
       
       
      Mianowicie mam problem z odpalaniem mojego Belarusa, gdyż czasami odpala normalnie z kluczyka, a czasami słychać tylko takie tyknięcie przekaźnika po przekręceniu kluczyka i trzeba odpalać na zwarcie.
      Nie wiem co może być popsute ponieważ nie znam się dobrze na elektryce.
      Może ktoś się już z takim problemem spotkał i wie co trzeba wymienić
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.