Skocz do zawartości
tomek_3336

belarus sam opuszcza podnośnik

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomek_3336    0

Witam,

mam belarusa 820.2 z 2012r z ładowaczem czołowym metal fach. sprawa dotyczy podnośnika, nie trzyma on danej wysokości, tylko opuszcza podnośnik i co dziwnego nawet w czasie jazdy. co może być problemem? Proszę o pomoc

Dodam, że tura mi nie opuszcza, cały czas trzyma daną wysokość, nawet po nocy jest ta wysokość co zostawiłem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek26    1

Prawdopodobnie padły uszczelniacze na siłowniku podnośnika i puszcza olej, ew. masz rysy na tłoku. Nie wiem jak to dokładnie wygląda w tym modelu, ale prawdopodobnie będziesz musiał odkręcić cały tył (cały panel z osłonami WOM itp) i w środku za skrzynią masz ten siłownik - lub pod kabiną po lewej stronie bodajże. 
LINK DO SIŁOWNIKA
"Cóś takiego": (zdjęcie użytkownika serweryn20) :)
mtz-silownik-podnosnika_13540_46_91161.j

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek_3336    0

Puszcza pod obciążeniem? Jak tak to jakim.

 

podnośnik opuszcza się sam nawet bez obciążenia przez noc, a jeżeli chodzi o opuszczanie w czasie jazdy to z agregatem uprawowym 3,2m, prasą, z każdą maszyną, ponieważ na ramieniach podnośnika jest zaczepiona belka z zaczepem do transportu maszyn

Prawdopodobnie padły uszczelniacze na siłowniku podnośnika i puszcza olej, ew. masz rysy na tłoku. Nie wiem jak to dokładnie wygląda w tym modelu, ale prawdopodobnie będziesz musiał odkręcić cały tył (cały panel z osłonami WOM itp) i w środku za skrzynią masz ten siłownik - lub pod kabiną po lewej stronie bodajże. 

LINK DO SIŁOWNIKA

"Cóś takiego": (zdjęcie użytkownika serweryn20) :)

mtz-silownik-podnosnika_13540_46_91161.j

 

z tyłu żadnego wycieku nie widzę, tylko z przodu pod kierownicą widzę, że się "poci"

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek26    1

Ale to nie wycieka na Zewnątrz, to tak zwany przeciek wewnętrzny. Tłok nie trzyma oleju bo olej idzie po uszczelniaczach za tłok. Większość opadania podnośników to własbie przez to. To te zielono-czarmne uszczelniacze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    56

Moze poprostu wyreguluj dzwignie i sprawdz ta przekleta tulejke na dzwigni.mnie ta tulejka do szalu doprowadza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rudi0018    2

To ja mam identyczny problem, tyle, że u mnie opuszcza się sam, szczególnie podczas jazdy, bo dźwignia opada samoczynnie w dół, a jeśli ją zablokuje lub przytrzymam, to wszystko w porządku. Co da się na to poradzić? Aby ta dźwignia nie odbijała w dół?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek_3336    0

czy ten tłok może być przyczyna otwierania klapy i opuszczania podbieraka w mf z562 z 2015r? niby elektohydrauliczne zamykanie klapy jest

 

tu działa wszystko przez pilot( klapa, podbierak, siatka)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek26    1

To ja mam identyczny problem, tyle, że u mnie opuszcza się sam, szczególnie podczas jazdy, bo dźwignia opada samoczynnie w dół, a jeśli ją zablokuje lub przytrzymam, to wszystko w porządku. Co da się na to poradzić? Aby ta dźwignia nie odbijała w dół?

Może spróbuj dokręcić śrubę mocowania dźwigni. Masz tylne sterowanie podnośnikiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez wieslawa_olo
      WItam. Planuje sprzedać ciągnik MTZ 82 TS i zakupić coś zachodniego. Interesuje mnie ciągnik o mocy 100km. Nie wiem czy lepiej kupić 4cyl + turbo czy lepszy 6cyl bez turbo który jak myśle miałby większy zapas mocy. Zastanawiam się nad dwoma maszynami: Case 5130 a Renault Ares 550 RX. Chciałbym usłyszeć kilka opini od osób posiadających takie ciągniki. Na co trzeba zwracać uwagę przy zakupie. Czym różnią się te Case maxxtrack, magnum, pro i plus? Podobno są dobre tylko trzeba zwracac uwagę na pompe. A na co zwrócić uwagę w Renault? Jak ktoś chce sie przesiąść ze wschodu na zachód to jest sporo nowych rzeczy do wzięcia pod uwage. Ciągnik na 20h, staltech U170 4 skiby, agregat agrofactory 3,4m,  taleerzówka bomet 3,15m.  Wystawiłem już MTZ na olx i liczę że uda się poczynić jakąś zmianę. Czekam na odpowiedzi.

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez krzys79
      Witam
       
      Mam problem i może ktoś z was wie jak go rozwiązać, mianowicie posypało mi się łożysko wału koła tylnego w ciągniku MTZ 82 i nie wiem jak się dobrać do skrzyni. Jak kupowałem łożysko w sklepie, sprzedawca powiedział mi, że muszę wymontować siedzenie, zbiorniki i siłownik podnośnika, ale chce się upewnić, bo może ktoś z was miał taki problem lub po prostu wie jak się tam dostać. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź i radę na ten temat.
       
      Pozdrawiam
    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
×