Polecane posty

AgroDudi99    0

Witajcie, otóż mam problem z ciągnikiem MF 374V (konstrukcja podobna do serii 30x0) otóż jest w wersji electronic system, mam w nim wyświetlacz obrotów silnika i mth elektroniczny, po włączeniu świateł drogowych, nawiewu, halogenów z przodu i z tyłu jest strasznie duży spadek napięcia przez co wyświetlacz od obrotów silnika i mth głupieje wyświetla się napis off, czy przyczyną tego może być za mała pojemność akumulatora (90ah) lub alternator? Dodam także, że rozrusznik pyka, ma problemy z odpaleniem (raz odpala od pierwszego przekręcenia kluczyka, a raz dopiero po 10-20 przekręceniach), założony jest nowy rozrusznik szybko obrotowy.

Z góry dziękuję za odpowiedzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek26    1

Skoro masz rozrusznik szybkoobrotowy, to masz raczej przymały akumulator i alternator może też już nie być w najlepszym stanie.
Piszesz poza tym co włączasz. A sprawdzałeś przy czym pojawia się OFF? Czy przy konkretnej rzeczy (np. halogenach)? czy jak włączysz opór rzeczy? Może gdzieś kabel masuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroDudi99    0

największy spadek napięcia zauważyłem przy włączeniu wentylatora, dzisiaj zmierzyłem napięcie alternatora wynosi 14.52V, na akumulatorze 12.83V
Akumulator 90ah 720a, założyłem większy 120ah i jest podobnie, dodam, że mam pękniętą klemę plusową, jutro zmienię i napiszę tutaj czy coś to zmieniło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Piotrek26    1

Klema to jedno - do wymiany. W pełni naładowany akumulator ma mniej więcej 12-13V, alternator też ok. Inną sprawą jest to, że im więcej odbiorników, tym napięcie spada, a wentylator akurat mocno ciągnie czy to w ciągnikach czy samochodach. 

Odnośnie odpalania, sprawdź w rozruszniku cewkę i bendiks (jaki stan ząbków), spróbuj rozrusznik "zakręcić" na krótko, nie z kluczyka.

Poza tym, instalacja elektryczna oryginalna? Może ktoś grzebał i wsadził Ci przewody o grubości włosa....
Kolejna sprawa, czy jak już włączysz wszystko co się da (halogeny, radio, itp) i załączy się wentylator, to halogeny przygasają? Słabiej świecą? Czy tylko jedyny objaw to błąd na wyświetlaczu?? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroDudi99    0

ostatnio wymieniłem bendiks, wysunęła się tuleja i robiła zwarcie, na krótko raz odpala, raz nie, nie może zazębić (silnik elektryczny wchodzi na obroty i nic więcej się nie dzieje), wieniec koła zamachowego jest w dobrym stanie, instalacja elektryczna od nowości jest nikt raczej tam nie grzebał, po załączeniu kilku odbiorników prądu przygasają światła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek26    1

Skoro cewka daje prąd i słyszysz pracę rozrusznika to pewnie bendiks się nie wysuwa do końca, sprawdź to.
Druga sprawa, to to że normalne jest ze im więcej rzeczy walczysz tym gorzej pracuje. W domach jak masz słaba instalacje i walczysz np. Czajnik elektryczny to potrafią żarówki przygasać. Tu jest to samo. Za mało prądu, za dużo odbiorników włączonych. Jaki oryginalnie tam akumulator siedzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroDudi99    0

Ciężko mi powiedzieć jaki powinien być tam akumulator, nigdzie nie ma podanych danych, kupiłem go z nowym akumulatorem centra 90ah 720a, po wsadzeniu rocznego akumulatora 120ah z drugiego ciągnika jest to samo...
Czyli z tego wynika, że muszę pomyśleć o halogenach led oraz może dodatkową masę podpiąć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    748

przecież tam musisz mieć multum kostek które mogły zaśniedzieć... szukać, czyścić. Odepnij masę od traktora.. wyczyść, zabezpiecz.

Tak samo zasilanie stacyjki.. zrób nowe przynajmniej na próbę.... działało to musi działać dalej a nie że będziesz halogeny naraz wywalał.

Fabryczny alternator zapewne ma wystarczająco mocy aby pociągnąć wszystko i bez znaczenia jaki wielki tam akumulator siedzi... Standard to zapewne 120Ah

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroDudi99    0

kostki czyszczone były, pryskane specjalnym sprejem, masę oczuszczę na dniach, zasilanie stacyjki jest z grubego przewodu, nie ma potrzeby zmieniać, halogeny i tak są do zmiany... do pracy w nocy 100x lepsze są ledowe, dzisiaj wymieniłem pękniętą klemę (stara dobrze się trzymała) i trochę sie poprawiło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroDudi99    0

Panowie problem rozwiązany, znalazłem w internecie co prawda od innego modelu schemat instalacji elektrycznej, brakowało jednego kabla idące z alternatora prosto na + do akumulatora, po założeniu przewodu wszystko działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez DanielKocima
      Witam mam problem z kolorem żółtka w jajkach, dużo klientów mówi że żółtka są blade i nie podoba im się to woleli by zolciejsze nie wiem czy zwiększyć % kukurydzy barwnik nie wchodzi w grę podaje skład mieszanki 
      518kg pszenica
      212 śruta sojowa
      150 kukurydza
      90 kreda
      20 witaminy lnb 2%
      10 olej słonecznikowy
      Oraz dostają kapustę 
    • Przez Ziomal20084
      Sprzedam nowy, kompletny, gotowy do montażu akumulator gazowy do ładowaczy John Deere, montowany w ramę. cena 1500zl do negocjacji.
       

    • Przez Papier
      Witam, nie wiem czy dobrze ale juz napisze.( czy w dobrym miejscu)
      Mam taki problem, otóż niedawno sprzedawałem jałówki 28 szt wszystkie mięsne. Na rozliczeniu z ubojni wszystkie widnieją jako jałówki a w ARIMR 2 sztuki widnieją jako krowy. Co mam teraz zrobić ?
    • Przez stolarz02
      Witam serdecznie
      Pytanie do użytkowników MF 3125 i pochodnych. Przy rozdzielaczu są 3 węże, który z nich to zasilanie, a który powrót oleju. Według mnie górny z lewej to powrót, a dolny (grubszy) to zasilanie.
      Proszę o odpowiedź czy mam rację czy też nie.

      Potrzebuję zrobić dodatkowy rozdzielacz przy TUZ-ie, który posłuży mi do obsługi zakupionej prze zemnie zgrabiarki grzebieniowej TWIST Samasz-u. Chciałbym za sobą ciągać prasę KRONE Comprima F 125 XC, a z przodu zgrabiarkę.
      Niestety potrzebuję 4 szybkozłączka podwójne (2 dla prasy, 1 dla zgrabiarki, 1 do obsługi wysokości tuza)
      Stąd też pomysł na dodatkowy rozdzielacz z przodu, który byłby obsługiwany za pomocą joysticka z kabiny.

      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za pomocne wypowiedzi


    • Przez lszyndlar
      Witam.
      Mam problem z podnośnikiem w renault 110.54 (mechaniczna). Bez obciążenia podnosi się normalnie i opuszcza też . Jeśli tylko jest jakiś większy ciężar to podniesie normalnie ale już opuści go tylko do pewnego momentu (do połowy). Jaka może być przyczyna??
      Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.