Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
AgroDudi99    0

Witajcie, otóż mam problem z ciągnikiem MF 374V (konstrukcja podobna do serii 30x0) otóż jest w wersji electronic system, mam w nim wyświetlacz obrotów silnika i mth elektroniczny, po włączeniu świateł drogowych, nawiewu, halogenów z przodu i z tyłu jest strasznie duży spadek napięcia przez co wyświetlacz od obrotów silnika i mth głupieje wyświetla się napis off, czy przyczyną tego może być za mała pojemność akumulatora (90ah) lub alternator? Dodam także, że rozrusznik pyka, ma problemy z odpaleniem (raz odpala od pierwszego przekręcenia kluczyka, a raz dopiero po 10-20 przekręceniach), założony jest nowy rozrusznik szybko obrotowy.

Z góry dziękuję za odpowiedzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek26    1

Skoro masz rozrusznik szybkoobrotowy, to masz raczej przymały akumulator i alternator może też już nie być w najlepszym stanie.
Piszesz poza tym co włączasz. A sprawdzałeś przy czym pojawia się OFF? Czy przy konkretnej rzeczy (np. halogenach)? czy jak włączysz opór rzeczy? Może gdzieś kabel masuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroDudi99    0

największy spadek napięcia zauważyłem przy włączeniu wentylatora, dzisiaj zmierzyłem napięcie alternatora wynosi 14.52V, na akumulatorze 12.83V
Akumulator 90ah 720a, założyłem większy 120ah i jest podobnie, dodam, że mam pękniętą klemę plusową, jutro zmienię i napiszę tutaj czy coś to zmieniło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Piotrek26    1

Klema to jedno - do wymiany. W pełni naładowany akumulator ma mniej więcej 12-13V, alternator też ok. Inną sprawą jest to, że im więcej odbiorników, tym napięcie spada, a wentylator akurat mocno ciągnie czy to w ciągnikach czy samochodach. 

Odnośnie odpalania, sprawdź w rozruszniku cewkę i bendiks (jaki stan ząbków), spróbuj rozrusznik "zakręcić" na krótko, nie z kluczyka.

Poza tym, instalacja elektryczna oryginalna? Może ktoś grzebał i wsadził Ci przewody o grubości włosa....
Kolejna sprawa, czy jak już włączysz wszystko co się da (halogeny, radio, itp) i załączy się wentylator, to halogeny przygasają? Słabiej świecą? Czy tylko jedyny objaw to błąd na wyświetlaczu?? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroDudi99    0

ostatnio wymieniłem bendiks, wysunęła się tuleja i robiła zwarcie, na krótko raz odpala, raz nie, nie może zazębić (silnik elektryczny wchodzi na obroty i nic więcej się nie dzieje), wieniec koła zamachowego jest w dobrym stanie, instalacja elektryczna od nowości jest nikt raczej tam nie grzebał, po załączeniu kilku odbiorników prądu przygasają światła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek26    1

Skoro cewka daje prąd i słyszysz pracę rozrusznika to pewnie bendiks się nie wysuwa do końca, sprawdź to.
Druga sprawa, to to że normalne jest ze im więcej rzeczy walczysz tym gorzej pracuje. W domach jak masz słaba instalacje i walczysz np. Czajnik elektryczny to potrafią żarówki przygasać. Tu jest to samo. Za mało prądu, za dużo odbiorników włączonych. Jaki oryginalnie tam akumulator siedzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroDudi99    0

Ciężko mi powiedzieć jaki powinien być tam akumulator, nigdzie nie ma podanych danych, kupiłem go z nowym akumulatorem centra 90ah 720a, po wsadzeniu rocznego akumulatora 120ah z drugiego ciągnika jest to samo...
Czyli z tego wynika, że muszę pomyśleć o halogenach led oraz może dodatkową masę podpiąć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    618

przecież tam musisz mieć multum kostek które mogły zaśniedzieć... szukać, czyścić. Odepnij masę od traktora.. wyczyść, zabezpiecz.

Tak samo zasilanie stacyjki.. zrób nowe przynajmniej na próbę.... działało to musi działać dalej a nie że będziesz halogeny naraz wywalał.

Fabryczny alternator zapewne ma wystarczająco mocy aby pociągnąć wszystko i bez znaczenia jaki wielki tam akumulator siedzi... Standard to zapewne 120Ah

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroDudi99    0

kostki czyszczone były, pryskane specjalnym sprejem, masę oczuszczę na dniach, zasilanie stacyjki jest z grubego przewodu, nie ma potrzeby zmieniać, halogeny i tak są do zmiany... do pracy w nocy 100x lepsze są ledowe, dzisiaj wymieniłem pękniętą klemę (stara dobrze się trzymała) i trochę sie poprawiło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroDudi99    0

Panowie problem rozwiązany, znalazłem w internecie co prawda od innego modelu schemat instalacji elektrycznej, brakowało jednego kabla idące z alternatora prosto na + do akumulatora, po założeniu przewodu wszystko działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez borsuk1891
      Witam wszystkich.
      Mam problem z podnośnikiem ,a właściwie z pompą . Na zimnym silniku podnośnik słabo podnosi i po dodaniu gazu zaczyna wyć pompa. Tak jakby było coś przytkane. Nie ważne czy z maszyną czy bez.  Zapala się kontrolka od filtra oleju hydrauliki.  Po wykręceniu filtr jest czysty. Następnie robię płukankę z ropy całej skrzyni i wraca wszystko do normy. Pompa nie wyje, kontrolka gaśnie podnosi bez najmniejszego problemu. Dzieje się tak średnio 3 razy w roku. Czyżby coś przytykało się bo filtr na pewno nie? Olej jaki zalewam to Agrol U . Prosze o pomoc i dziękuje.
    • Przez kamilb
      Witam od roku czasu jestem posiadaczem ciągnika Massey 7714 z 2017 roku. Ciągnik zakupiłem u Korbanków jesienią 2017 roku jak wiecie z początkiem 2018 firma Korbanek straciła autoryzowany punkt sprzedaży teraz podlegam pod firmę Gravit. Przy przebiegu 240 mth zauważyłem luz poprzeczny osi przedniej na łączniku poziomym i mam pytanie do wszystkich posiadaczy ciągników z tej serii czy mają podobny problem bo z tego co ja wiem w innych ciagnikach jest tak samo. Niedawno byłem przy 7715 z 2018 taki sam problem stuki na przedniej osi.
    • Przez wojtaz185
      Witam wszystkich. Mam pewien problem z ciągnikiem deutz fahr agrotron 4.85S. Ciągnik posiada trzy półbiegi. Na zimnym oleju ( jak ciągnik jeszcze się nie rozgrzał) wszystko działa poprawnie. Półbiegi przełączają się. Natomiast jak olej rozgrzeje się niema  Środkowego czyli drugiego półbiegu. Panel wyświetlający nie działa. Po prostu omija go. Pierwszy i trzeci działają. Mierzyłem ciśnienie na płytce, zawór, rozdzielacz sterujący skrzynią biegów i jak na zimnym wszystko jest ok. 1 półbieg powyżej 18bar, 2 ma ok18 bar. 3 ma 18 bar. Na ciepłym pierwszy ma powyżej 18 i drugi też. I jeśli podłączam zegar pomiarowy pod drugi a jest włączone na pierwszy półbieg to jest ciśnienie te same a powinno nie pokazywać ciśnienia prawda ? jeśli podłączam zegar pomiarowy pod pierwszy pokazuje powyżej 18 bar i przełączam na drugi półbieg to także jest ciśnienie oleju. Na trzecim jest wszystko dobrze. Cewki działają myślę że poprawnie. Jedynie co mnie martwi to wydostaje się delikatnie olej międzzy cewką a obudową rozdzielacza. Że z cewek strzyka olej to wiem. Rozebrałęm więc rozdzielacz i uszczelnienie pomiędzy skrzynią a rozdzielaczem nie było przerwane, tłoczki jak i obudowa rozdzielacza jest ok. Jaka może być przyczyna że ginie ten półbieg ?????? dodam że jak olej sie rozgrzeje to szarpie na pierwszym. Dziękuję za odpowiedz 
    • Przez GRWielkopolska
      Witam mam problem z ciągnikiem Renault 133.14 chłodnica jest umyta a ciągnik się grzeję.Proszę o odpowiedź
    • Przez Arturo1610
      Witam.
      Mam wycinak bvl na 6 kos i moj problem polega na tym że te kosy są stępione i cięzko jest juz coś uciąć ( odrazu dodaje ze mechanizm jest dobry po przegladzie i wgl bo ten temat nie jest mi obcy ) lecz po prostu kosy sie stępiły a sumie to zdarły sie te małe ząbki i kosa za mało bierze.
      Moje pytanie jest takie czy zna ktoś jakis warsztat bądz osobe ktora mogła by te kosy profesjonalnie naostrzyć ?
      albo moze ktoś podpowie jak sobie z takim problemem poradził ? 
      poniżej dodam zdj jednej kosy ktora jest około 80% i zdj tych moich stepionych ( dodam iz wysokość obu jest taka sama tylko ze te 80% maja głebsze te ząbki) i właśnie w tych moich chciałbym te ząbki pogłębić. 
      Są firmy które ostrzą nożę od pras i przyczep samozbierajacych a od tego nie a przeciez material raczej ten sam.
      Poleci ktos kogos ?


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.