Skocz do zawartości
Marecki112

Spadek mocy w Renault 110 14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Marecki112    0

Witam wszystkich może ktoś mi podpowie z czym związany jest spadek mocy w ciagniku Renault 110 14 np przy agregacie scierniskowy 2,20 .Ciagnik mam od niedawna i w sumie obawiam się najgorszego może ktoś pomoze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault145    2

sprawdź ciśnienie w silniku. jak słabe to czeka cię remont. jak chcesz to napisz na priw to dam ci numer do ogarniętego faceta z Kujaw co ma dobre i tanie części. ja teraz skończyłem swój remont i wyszło mi z robocizna itd kolo 7tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    464

kup manometr dedykowany do 330/360, pełno tego w sklepach

 

na początek nowe filtry paliwowe i czyszczenie układu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

tak jak wyżej na początek sprawdzić zasilanie silnika w paliwo  potem dopiero za stan silnika sie chwytać może jakieś paliwo nietego i go blokuje ;) ale i tak mało opisałeś  objawy kopci ? przerywa ? może coś nie tak ze sprzęgłem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki112    0

Dymi jak chyba każdy ciagnika jak jest zimny później dużo mniej przy obciążeniu jak jest na obrotach idzie ale w momencie większego oporu czuć jak powoli słabnie do pewnego momentu jakby ciągną niewiadomo co odpala na strzał czy ciepły czy zimny nawet na takim małym akumulatorze .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sprawdził czy rdza lub inne paprochy nie zatykają zasilania paliwem. Gdy światło przewodu się zmniejszy ale nie do końca zatka, to przy obciążeniu może dusić. Silnik chce więcej paliwa ale nie dostaje. Mam to czasami u siebie i czeka mnie czyszczenie zbiornika z rdzy w zimę. Tak na gorąco pomaga dmuchnięcie sprężarką w zbiornik przez kranik (jeżeli jest) by wycofać zator. Tak jak Poprzednicy pisali, najpierw sprawdź zasilanie paliwem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki112    0

Dymi jak chyba każdy ciagnika jak jest zimny później dużo mniej przy obciążeniu jak jest na obrotach idzie ale w momencie większego oporu czuć jak powoli słabnie do pewnego momentu jakby ciągną niewiadomo co odpala na strzał czy ciepły czy zimny nawet na takim małym akumulatorze .
Dymi jak chyba każdy ciagnika jak jest zimny później dużo mniej przy obciążeniu jak jest na obrotach idzie ale w momencie większego oporu czuć jak powoli słabnie do pewnego momentu jakby ciągną niewiadomo co odpala na strzał czy ciepły czy zimny nawet na takim małym akumulatorze .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    3575

Im więcej zamieścisz w poście szczegółów (objawów) dotyczących ciągnika, tym diagnoza może być dokładniejsza. Bez tego pozostaje jasnowidz lub inny przepowiadacz rzeczy tajemnych.

Niebieski dym trwający 1-2 minuty po odpaleniu jest do przyjęcia. Jeśli jest o niewielkiej intensywności świadczy o nieszczelnościach prowadnic zaworowych, intensywny o zalewaniu komory spalania olejem przeważnie poprzez zawory.

 

Wracając do tematu napisz coś więcej co dzieje się podczas słabnięcia silnika. Jak dymi? Czy schodzi z obrotów? Czy po zatrzymaniu wchodzi z powrotem na obroty? Ile potrzebuje czasu, żeby na nie wejść?

Z innej beczki: Kiedy wymieniałeś filtry paliwowe? Co wiesz o filtrach powietrza i kiedy były czyszczone, wymieniane? Jak przedstawia się szczelność układu paliwowego i dolotu powietrza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×