Skocz do zawartości
Miodu90

goracy alternator

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Miodu90    0

Witam. Chodzi o wladimirca t-25. Problem jak w temacie. Podczas jazdy nagle zabraklo ladowania. Alternator goracy ze nie idzie go dotknąć. Amperomierz pokazuje 0 chociaz od czasu do czasu na 2-3 sekundy pokazuje na +. Tak jakby na chwile lapal ladowanie. Raczej jest dobry bo np przy wlaczonych swiatlach pokazuje na -. Kolo alternatora od paska sie nie grzeje. Jest lekko cieple ale to normalne. Pasek nie jest bardzo natepiony. Nie slychac tez nic niepokojacego z alternatora. Zwarcia raczej tez niema bo na kablach nic nie widac ani nic sie nie kopci. Alternator ten 400w bo chyba byly 2 radzaje. Mial ktos podobny problem? Moze jakies pomysly co jeszcze sprawdzic? Prosze o porady.

Edytowano przez Miodu90

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    398

według mnie wina może leżeć po stronie uzwojenia w alternatorze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zetores    15

Lub uszkodzone diody.
Zmierz napięcie i podaj. Powinno być około 14.5V
Amperomierz w multimetrze jest przystosowany zazwyczaj do maks 20 A i to na krótki czas działania a alternator może generować dużo większy prąd. Więc dużo lepszym pomysłem jest zmierzenie napięcia ponieważ nic się nie uszkodzi. Chyba że mierzyłeś przyrządem przystosowanym do takich prądów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miodu90    0

Dzisiaj po pracy zmierze multimetrem i podam. Wyczyszcze jeszcze klemy na wladku i na aku. Gdzieś wyczytałem że mogły zajść brudem i jest mała powierzchnia styku. Raczej to nie bedzie od tego ale nie zaszkodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    15

odpalasz go z rozrusznika czy z popychu?. Jakie napiecie na zgaszonym i odpalonym?

Wygląda na to  że altek kradnie ci prąd. 

Mostek prawdopodobnie do wymiany

Ps. mikrometr służy do dokładnego mierzenia np. czopu wału

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miodu90    0

To samo pokazuje. 10.7 na odpalonym jak i na zgaszonym. Odpala normalnie z rozrusznika. Więc obstawiasz ze winny jest mostek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    15

Rozbierz go i sprawdzisz. Może też być uszkodzenie nie elektryczne, a mechaniczne. Być może problem z uzwojeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez Kondzik100
      Mój władek ma za małą dawke paliwa i sie zastanawiam gdzie mu sie ja podkreca . I tu mam do was pytanie gdzie i czym sie podkręca ??
    • Przez Eliasz
      Witam
      Ostatnio jadąc sobie drogą zauważyłem że na kopalni w dzrzewkach robi t-25 tylko z przednim napędem gdy zajechałem do domu sprawdziłem w swoim Władku czy posiada jakieś wyjście jest tam coś takiego chyba to czyli taka pokrywka z boku skrzyni tylko nie wiem co jest pod nią bo nie miałem czasu rozbierać
      i moje pytanie brzmi następująco ile może kosztować napęd i gdzie mógłbym go dostać oraz najważniejsze czy będzie on pasował
      Z góry wielkie dzięki
    • Przez wladek_t25
      Witam
      Po odpaleniu na jałowym bietu gdybdodaje gazu to z 700 obr. na 1800 zbiera się elegancko, lecz sprawa się typie gdy chwilę pojeżdze. Pod lekkim oporem wejście z 900 obr. na 1500-1600 to zajmuje z 10 sekund!! Nie wiem w czym rzecz, od średnich do max obr. wkręca się tak jak powinien. Pompa po regeneracji, nowa sekcja. Próbowałem delikatnie podregulować dawkę paliwa na większą, i to też nic nie dało. Kąt wtrysku idealny, co do mm. Co robić Panowie? Mam drugą pompę Ale w niej trzeba by było ustawić poprawną dawkę paliwa na stole probierczym. Jest może ktoś z okolic Elbląga i mógł polecić dobrego pompiarza? Ja zawiozłem do niby specjalistycznego zakładu to zmienili sekcję i mi ją oddali, nawet na stole jej nie regulawali bo założyłem ją to musiałem obroty regulawać i ten wkręt stop od gaszenia bo wykręcili. Zawiozłem drugiego zakładu w okolicy to opowiedzieli że pomp od ruskich nie przyjmują...
×