Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

maciej2013    5

Witam wszystkich na forum
Mam problem z moim mf gdy na postoju włączę wom i wbije bieg po puszczeniu sprzęgła ciagnik dopiero rusza po jakiś trzech sekundach i to na dodatek z bardzo mocnym szarpnieciem , natomiast gdy wom jest wyłączony rusza normalnie , tak jakby po włączeniu wom tracił ciśnienie oleju na sprzęgle czy jest to w jakiś sposób możliwe. ?
Dodam iż wymieniłem tulejke na koszu wom ponieważ były podejrzenia ze tam gubi ciśnienie ale problem jest nadal ten sam brakuje mi już sił na tego mf


proszę kolegów o pomoc

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mf to prostota i taniocha jak czytam na forum więc kupiłem mf,po użytkowaniu 1go roku mam problem większy niż z fendami przez 20lat odpukać ten traktor ogólnie mf to nieporozumienie drogo i co dzień coś innego nie działa działa itd . jak w starych czasach komar raz palił i jechał raz nie i tak w kółko ,dokładnie jest z mf.

 

może kolego wiesz gdzie można części do mf do skrzyni kupić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pawelmf    32

co ty opowiadasz ją mam mf 6150 już 8 lat i nic się nie dzieje a oszczędniejszego traktora niema

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


lukbold    411

manometr i szukać bo wymiana jakiś tulejek ot tak bo się nie podobają jest przynajmniej śmieszna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co ty opowiadasz ją mam mf 6150 już 8 lat i nic się nie dzieje a oszczędniejszego traktora niema

 

ile myg robisz rocznie ,ja jak mając do tej pory fendty poczytałem o fergusonie same zalety kupiłem i mam porównanie może miałem pecha model 8140

ale 8140 nie należy na pewno do oszczędnych wręcz przeciwnie moim zdaniem pali dużo mimo to że silnik chodzi perfekcyjnie ma siłę i nie dymi

 

ale z fendtami nie mam co raz niespodzianek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

andrewk    72

Kupiłeś zarżnięte padło, a teraz beczysz w każdym temacie jaki to awaryjny.... Było trzeba mieć łeb na karku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Valtra123    32

Sprawdź ciśnienie w przeniesieniu napędu bo gdzieś może jeszcze traci ciśnienie.

Ps. Nie wiem czy w modelu 6180 jest ale w 8220 jest z lewej strony blok z zaworami do którego idą przewody hydrauliczne i w środku jest zawór który potrafi się zaciąć. Mój kumpel ma MF 8220 i mu szarpał wyczyściliśmy i chodzi do tej pory.

Edytowano przez Valtra123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MalyJohn    218

W moim 8110 było coś podobnego. Okazało się że pompa się już kończyła i ciśnienia nie mógł zebrać. Wpinaj wszędzie zegary i bedziesz wiedział jak z ciśnieniami. Od tego trzeba zaczynać :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

maciej2013    5

tez tak podejrzewałem koledzy i przy naprawie tej tulejki na womie wymieniłem od razu nowa pompę bosch rextroth jest
ciśnienia były mierzone po wymianie są wszędzie ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Valtra123    32

A masz taki blok z zaworami do którego idą przewody hydrauliczne pod maską z lewej strony to może sprawdź. Bo jeżeli nie masz albo jak jest ale sprawny to zostaje kalibracja sprzęgła. Wtedy tylko serwis.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


maciej2013    5

witam ponownie
wczoraj talerzowalem ze trzy godziny i po skończeniu chciałem sprawdzić wom i gdy go włączę załącza się normalnie wbijam bieg puszczam sprzęgło a ciagnik stoi .
po wyłączeniu womu ciagnik rusza i jedzie to są normalnie jakieś jaja
Pomocy bo już nie wiem co robić
Czy to może mieć coś wspólnego z tym zaworem pod maską tzw trojdzialem. ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisałem mf jak stary komarek kto zna to wie o czym piszę najprościej i najtaniej ci podpowiem sprzedaj ta rujnę puki nie wsadziłeś się w koszty i są kupcy jeszcze na to bo jak naród się zorientuje co to za wynalazki to będzie się tego ciężko pozbyć  ostatnio jak szukałem części do swojego a mam kontakty w niemczech i dzwonię a tam jeden niemiec co prowadzi warsztat mówi że mf i jcb trzeba mijać szerokim łukiem

o mf przekonałem się już na własnej skórze a jcb nie kupię ze względu na słowa teko niemca .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
    • Przez djarcik
      Witam forumowiczów! W związku z tym że ostatnio pojawił mi się problem przy moim MF 3080 tworzę ten temat aby pomóc innym poszukującym. W moim MF komputer został już dawno przerobiony na przekaźniki, jeszcze zanim go kupiłem. Teraz pojawił mi się problem z przełączaniem skrzyni na żółw/zając a także z rozłączeniem przedniego napędu. Jak wiadomo w tym ciągniku często wiąże się to z awarią komputera sterującego skrzynią. U mnie komputer jest odłączony natomiast jest zrobiona BARDZO prowizoryczna przeróbka na przekaźniki. Do tej pory działało jednak coś musiało paść i chcąc to naprawić niestety nie mogę dojść do ładu i składu z tym. Chcę zrobić instalację na nowo jednak byłbym wdzięczny jakby ktoś ogarnięty na schemacie rozrysował jak takowa instalacja ma wyglądać jakich użyć przekaźników oraz jak to wszystko połączyć. Temat przekaźników był już w wątkach poruszany jednak schematu nie znalazłem jak to dobrze zrobić. Liczę że ktoś pomoże i mi i innym forumowiczom którzy mają podobny problem.
×