Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
maciej2013    8

Witam wszystkich na forum
Mam problem z moim mf gdy na postoju włączę wom i wbije bieg po puszczeniu sprzęgła ciagnik dopiero rusza po jakiś trzech sekundach i to na dodatek z bardzo mocnym szarpnieciem , natomiast gdy wom jest wyłączony rusza normalnie , tak jakby po włączeniu wom tracił ciśnienie oleju na sprzęgle czy jest to w jakiś sposób możliwe. ?
Dodam iż wymieniłem tulejke na koszu wom ponieważ były podejrzenia ze tam gubi ciśnienie ale problem jest nadal ten sam brakuje mi już sił na tego mf


proszę kolegów o pomoc

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mf to prostota i taniocha jak czytam na forum więc kupiłem mf,po użytkowaniu 1go roku mam problem większy niż z fendami przez 20lat odpukać ten traktor ogólnie mf to nieporozumienie drogo i co dzień coś innego nie działa działa itd . jak w starych czasach komar raz palił i jechał raz nie i tak w kółko ,dokładnie jest z mf.

 

może kolego wiesz gdzie można części do mf do skrzyni kupić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelmf    63

co ty opowiadasz ją mam mf 6150 już 8 lat i nic się nie dzieje a oszczędniejszego traktora niema

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    734

manometr i szukać bo wymiana jakiś tulejek ot tak bo się nie podobają jest przynajmniej śmieszna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co ty opowiadasz ją mam mf 6150 już 8 lat i nic się nie dzieje a oszczędniejszego traktora niema

 

ile myg robisz rocznie ,ja jak mając do tej pory fendty poczytałem o fergusonie same zalety kupiłem i mam porównanie może miałem pecha model 8140

ale 8140 nie należy na pewno do oszczędnych wręcz przeciwnie moim zdaniem pali dużo mimo to że silnik chodzi perfekcyjnie ma siłę i nie dymi

 

ale z fendtami nie mam co raz niespodzianek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Kupiłeś zarżnięte padło, a teraz beczysz w każdym temacie jaki to awaryjny.... Było trzeba mieć łeb na karku...


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Valtra123    32

Sprawdź ciśnienie w przeniesieniu napędu bo gdzieś może jeszcze traci ciśnienie.

Ps. Nie wiem czy w modelu 6180 jest ale w 8220 jest z lewej strony blok z zaworami do którego idą przewody hydrauliczne i w środku jest zawór który potrafi się zaciąć. Mój kumpel ma MF 8220 i mu szarpał wyczyściliśmy i chodzi do tej pory.

Edytowano przez Valtra123

Uwielbiam ryk silników podczas orki , uwielbiam jeździć z pełnymi dwiema przyczepami , a także kosić bizonem i słuchać jego pomruku i wycia . Oczywiście zachęcam do polubienia moich postów . Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MalyJohn    231

W moim 8110 było coś podobnego. Okazało się że pompa się już kończyła i ciśnienia nie mógł zebrać. Wpinaj wszędzie zegary i bedziesz wiedział jak z ciśnieniami. Od tego trzeba zaczynać :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciej2013    8

tez tak podejrzewałem koledzy i przy naprawie tej tulejki na womie wymieniłem od razu nowa pompę bosch rextroth jest
ciśnienia były mierzone po wymianie są wszędzie ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Valtra123    32

A masz taki blok z zaworami do którego idą przewody hydrauliczne pod maską z lewej strony to może sprawdź. Bo jeżeli nie masz albo jak jest ale sprawny to zostaje kalibracja sprzęgła. Wtedy tylko serwis.


Uwielbiam ryk silników podczas orki , uwielbiam jeździć z pełnymi dwiema przyczepami , a także kosić bizonem i słuchać jego pomruku i wycia . Oczywiście zachęcam do polubienia moich postów . Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciej2013    8

witam ponownie
wczoraj talerzowalem ze trzy godziny i po skończeniu chciałem sprawdzić wom i gdy go włączę załącza się normalnie wbijam bieg puszczam sprzęgło a ciagnik stoi .
po wyłączeniu womu ciagnik rusza i jedzie to są normalnie jakieś jaja
Pomocy bo już nie wiem co robić
Czy to może mieć coś wspólnego z tym zaworem pod maską tzw trojdzialem. ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisałem mf jak stary komarek kto zna to wie o czym piszę najprościej i najtaniej ci podpowiem sprzedaj ta rujnę puki nie wsadziłeś się w koszty i są kupcy jeszcze na to bo jak naród się zorientuje co to za wynalazki to będzie się tego ciężko pozbyć  ostatnio jak szukałem części do swojego a mam kontakty w niemczech i dzwonię a tam jeden niemiec co prowadzi warsztat mówi że mf i jcb trzeba mijać szerokim łukiem

o mf przekonałem się już na własnej skórze a jcb nie kupię ze względu na słowa teko niemca .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Jest taki problem że zginęła jednyka i dwójka. Na polowych i szosowych nie ma wogole. 3i 4 działają normalnie. Co to może być ?
    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
    • Przez MfKrystian
      Witam ostatnio z  dnia na dzień przestał mi działać w Mf 3080 Wom jak wlączam wogóle nie reaguje nie drgnie nawet Kontrolka od womu się nie paliła a nawet jak się nie paliła to i tak mi działał I jakoś dziwnym trafem przestał działać
    • Przez KamilStachurski
      Witam. Mam problem ze skrzynia 32x32 w massey 3050. Chodzi o to że jak przełącze na żólwia I wbije jaki kolwiek bieg to jest zgrzyt nie ważne czy A czy B przód czy tył. Na zającu jest wszystko okej wszystkie biegi działają tak jak powinny. W czym może tkwić problem? Szczerze mówiąc używam tylko zająca nie ma okazji przechodzić na żółwie Ale jednak siedzi w głowie to że coś tam nie gra w tej skrzyni.
    • Przez AgroRolnikYT
      Witam  wszystkich  . Mam  u siebie problem z hydrauliką w mf i gdy skręce kierownice do oporu zapalają sie kontrolki od zapchany filtrów. Filtry wymienione na nowe. Na wyjściu z tył mam raz 150 bar raz 180 tak jakby szaleje. I dodam że jak mam np 180 i skręce kierownice do oporu to ciśnienie momentalnie spada do 80 bar. W czym może leżeć przyczyna ??  Z góry wszystkim wielkie Dzięki
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.