Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A co za różnica jaki tam był silnik? Chyba nie liczysz że znajdziesz traktor który nie przeszedł przynajmniej jednego remontu silnika w ciągu 30 lat... A jak już ktoś zrobił to... Nigdy nie dojdziesz czy to ktoś w szopie robił i miał jakieś pojęcie czy zakładzie i co tam włożył...

Opublikowano

Tak tylko pytam z czystej ciekawości  :P. Moja 330 nie wyrabia przy bronach na 4 już i nie opłaca mi się go remontować raczej bo muszę dołożyć z 5k zł, wiec rozglądam się za czymś, kolega oferuje mi 3p za 18000 zł ze 100h gospodarstwa a znowu niedaleko mnie są 2 szt c360 po kapitalce za 12000zł tylko ze bez papierów  :unsure:.     

Opublikowano

Nie no rozważałem tylko chciałbym kupić coś w okolicach cen c330 tak do 18000zł, bo ja dużo areału nie mam tylko że w górach ma mam strasznie strome łąki i 30 to graniczy z dachowaniem  :(.

PS: Za każdym razem jak przesiądę się ze swojej 30 do dziadka 3p lub 60 to zawsze zakleszczam biegi  :lol:  :blink: .

Opublikowano

Szybkie przełączanie nie ma nic do tego,dobrze się nie zatrzyma wbija kolejny bieg tamty nie został dokładnie wyrzucony i gotowe.Próbować odblokować za pomocą wrzucenia reduktora na pozycję N i liczyć na odrobine szczęścia że samo wyskoczy a jak nie no to wiadomo

Opublikowano

 

 

Szybkie przełączanie nie ma nic do tego,dobrze się nie zatrzyma wbija kolejny bieg tamty nie został dokładnie wyrzucony i gotowe.

No jeżeli się nie zatrzyma, to wiadomo że za szybko przełącza.      :P

Opublikowano

Sprzęgło dociskanie do spodu  :D  , gdyż dospawane ma z 10cm płaskownika, ale racja mam przyzwyczajenie z 30 do szybkiej,dynamicznej i bez zatrzymana jazdy. Ogólnie to i tak jak stoję w miejscu to biegi characzą więc cos nie halo  ^^ .

Opublikowano (edytowane)

przerobiłem trochę tych 3p i nie wiem czy też macie takie doświadczenie, odczucie że te silniki przez pierwsze 700-1000 mth mają zaje...sty ciąg a później takie się mułki robią.... po zakładach znajomi pracują gdzie mają starsze wózki widłowe właśnie na 3p silnikach to też mają takie odczucie ale mówią też że silniki wytrzymują w zależności od operatora to 7-10 tyś mth a jak czubki jeżdżą to 2 tyś i po robocie... 

Edytowane przez Slimak1614

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v