Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich na forum. Jestem na kupnie Case mx, interesował by mnie case 130km. Trafił mi sie ładny i za dobre pieniadze case mx110 we francji tylko troche za słaby, i tutaj pytanie czy jak bym kupił tego mx110 to jak mu zwiekszyc moc tak do 130km. Prosze o pomoc i jakies podpowiedzi. Z góry dziekuje za odpowiedzi.

Opublikowano (edytowane)

Od 100 do 170 jest ten sam silnik i turbo przy czym 150 i 170 mają dodatkowo intercooler więc ta 110 powinna się dać spokojnie zrobić na 135. Jak ciągnik pewny to bierz śmiało i za 2000zł z hamownią spokojnie go podciagniesz...

Edytowane przez alvaroalvaro78
Opublikowano

Ja mam tereny górzyste i mam NH t5050 czyli prawie 100km i przy niektórych pracach ma naprawdę ciężko. MX 110 ma tylko 15 km wiecej nie wiem czy wystarczy. Zwłaszcza chodzi mi o orke, gruberowanie i belowanie bo w górach to zawsze dużo ciężej niz na równym(jestem z okolic Nowego Sacza)

Opublikowano

Niby można do 135 zwiększyć ten silnik  na pompie wtryskowej. Powyżej montowany jest interculer w kolektorze ssącym.Z tego co je widziałem różnica jest w mostach,

Ja  w 150 zwiększałem do 170 , ale różnicy specjalnie nie widzę.

Opublikowano

MX ma 110km nominalnej 113km maksymalnej.

Może to nie dużo więcej ale moment obrotowy 500Nm w MX-sie w porównaniu do NH tylko 404Nm mówi sam za siebie.

Druga rzecz to masa Case w granicy 1200kg większa sprawia że to jest zupełnie innej klasy ciągnik. Pojedziesz w pole to się przekonasz ja tam bym nic nie kombinował chyba że po próbach na prawdę nie będzie dawał rady wtedy możesz pomyśleć o zwiększeniu mocy.

Sam kiedyś jeździłem tym modelem i czuć jest w nim moc.

Opublikowano

Zapytam w tym temacie : Spotkaliście się może z case mx (110,120) z całkowicie mechaniczną skrzynią biegów ? Jeśli tak , to jak jest to rozwiązane ( grupy , ile biegów) ?

Opublikowano

Miałem okazje sie przejechac mx110 z mechaniczną skrzynią i co prawda wajcha od przełączania grup chodzi topornie ale juz półbiegi leciutko, minusem jest to że wajcha jest za daleko od siedzenia i trzeba sie troche wychylic.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam chciałbym zakupić ciągnik 120-130 km miałby on pracować głównie w orce .Mam takie pytanie który ciągnik wybrać case mx 120 czy john deere 6800/6900 ? Który lepszy tańszy w naprawie mniej pali ?
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      WITAM JAKI WYBRAĆ CIAGNIK SĄ W PORÓWNYWALNEJ CENIE TYLKO Z TYM ŻE JOHN DEERE JEST Z 2 LATA STARSZY . pOMÓŻCIE CASE CZY JOHN DEERE
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam mam zamiar kupić ciagnik Case MX 135  i mchciałbym się dowiedzieć co sprawdzić przy ogledzinach i jak można sprawdzić ciśnienie oleju w silniku i w skrzyni i ile powinno wskazywać barów w silniku i w skrzyni ? proszę o pomoc 
    • Przez pikas4
      Witam , jestem od poprzedniego sezonu posiadaczem ciągnika t25 stary typ z dwiema dźwigniami . jest  to model  25 konny ze świecą w układzie dolotowym . Tuż po zakupieniu miałem trochę do zrobienia, łożyska w zawieszeniu, hamulce, sprzęgło, poprawienie dźwigni zmiany biegów i naprawienie otworów  prowadzących aby lewarki nie wyskakiwał z wodzików, zwrotnice, instalacja itp. W międzyczasie już po otwarciu sezonu dorobiłem się kolumny  od C360 i pompy wtryskowej od  c330 oraz tura i pompy NSZ 16. Doświadczenie z 1 sezonu mówi mi, że tej zimy trzeba będzie jeszcze troszkę popracować aby ciągniczek spełniał  zamierzone oczekiwania takie jak zwiększenie mocy, uciągu , poprawienie tura itp.
      Założyłem ten temat by się zorientować czy ktoś próbował w tym ciągniku zmienić  głowicę z tłokami od modelu 31 konnego ze świecami żarowymi w głowicy ? Jestem ciekaw czy taka zmiana jest relatywnie odczuwalna, niby 24% więcej mocy ale czy jest to odczuwalne  np. w orce ? Przyznam że po założeniu pompy Nsz 16 pod tura ciągnik dostał  obciążenia, może to dla tego że nsz10 była już stara i nie stawiała oporu  ale jest odczuwalna różnica jak się ją załączy , niestety na moich  ciężkich glebach traktor ma co robić z pługiem, 2 skiby i pod niewielką górkę na dwójce ciężko było orać.
      Pewnie to związane jest z tym, że oprócz założonych nowych  opon 12.4-28  moja skrzynia jest  również szybsza  niż późniejsze  modele (poszczególne prędkości dla opony 10-28 i obrotach 1800    redukcyjne  1-1.79, 2-2.6  do jazdy  1-6.4, 2- 8.1, 3-9.4, 4-11.9, 5-14.9, 6-21.9  ) porównując do np. c330 to brakuje tu przełożenia  odpowiadającego dla 3 biegu do 5.5km/h oraz dla 4 biegu  7.18km/h. Niby pierwszy bieg by można przyrównać ale na jedynce podobno nie powinno się jeździć  zgodnie z zapisami w polskiej instrukcji t25. Przy rozbiórce skrzyni nie zwróciłem na to wcześniej uwagi i nie wiem jaka jest różnica w budowie przełożenia  1 i 2 biegu, czy faktycznie coś może się stać orząc  na 1 biegu ? Jeśli tak to chyba  trzeba było by zmienić  zębatkę 2 biegu na wolniejszą. Obecnie na pompie od c330 mam ustawione 1700 obr i  na 6 biegu ciągnik jest  p jakieś 10% szybszy od standardowej  c330 ale do orania na 2 biegu na glinie brakuje mu siły. Co możecie poradzić aby zwiększyć uciąg  wolniejsze koła zębate, więcej mocy  przez zmianę głowic z tłokami czy może nie przejmować się i jak się nie da  inaczej robić na 1 biegu .
       
      Druga sprawa to kwestia poprawienia Tura, jest to standardowy model z mocowaniem obejmami do ramy oraz stalowymi prętami do mocowania ciężarków. Muszę poprawić mocowanie ponieważ  dźwigając większe ciężarki widać jak pracuje dolna rama względem bloku silnika (około  0.5 cm na końcu belki ramy) a jak się poluzują śruby mocujące gumowe poduszki silnika to nawet 1 cm , wówczas widać również  jak zwiększa  się szczelina między obudową akumulatora a klapą. Myślę czy ktoś próbował usztywnić  to mocowanie , mogę dorobić śruby z kołnierzem tak aby zminimalizować luz na  mocowaniach poduszek i  zniwelować ich luzowanie , przedłużyć ramiona mocowania obejmami tak by łapały na końcu belki ramy a nie na 15 cm od belki, ale czy ktoś próbował jeszcze chwycić się do skrzyni ?
    • Przez Damian112
      Witam czy wie ktoś gdzie przy pompie paliwa w nh td80d można zwiększyć dawkę paliwa ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v