Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Wymieniłem w swoim MTZ (most przedni stożkowy) przekładnię przedniego mostu wraz z trybem - zdjęcie w załączniku.

Zakupiłem też dodatkowe płytki regulacyjne. Problem polega na tym, że po przejechaniu kilometra z prędkością ok. 30 km/h przekładnia ta robi się ciepła. Ponadto dodam, że rzęziły tryby po naprawie, ale dźwięk ten został zniwelowany poprzez zastosowanie płytek regulacyjnych.

Proszę więc o radę - mam dodać więcej płytek, czy być może należy zająć się nakrętką na wałku w przekładni od strony wału przedniego napędu?

post-13352-0-04639100-1465301235.jpg

Opublikowano

Pewnie że się grzeje. Im cięższą robotę robi tym bardziej tak samo jak zwolnica czy skrzynia biegów. Pytanie czy twoja się nie grzeje bo za ciasno spasowana. Musisz sprawdzić czy jest luz na przekładni głównej. Jeśli nie ma trzeba pod obudowę łożysk podłożyć podkładki dystansowe.

Opublikowano

Ale wymieniałes to co tu na zdj prawda ? Nawet jak bedzie ciasno spasowane to i tak bedziesz miał luz bo to nie tylko te tryby sa, masz jeszcze inne. A tak nawiasem mówiac rozebrales to czy masz to gdzies bo takie macanie z zewnatrz to nic nie da. A jak nie chce Ci sie rozbierac to pojezdzij chwile bedzie sie grzało i wgl ale sie dotra tylko do takiego stopnia sie dotrze ze znowu sie bedzie nadawało do wywalenia.Ja w rotacyjnej własnie ciasno spasowałem tryby i co niby sie kreci lux malina grzało sie jak fix ,olałem to i 2 sezony pojezdziłem i co znowu robota :D Przez moje lenistwo tylko :)

Opublikowano

Wymieniałem komplet , który jest na zdjęciu. Pomiędzy tymi dwoma trybami jest luz (przy niewielkim poruszaniu wału napędu) . Po przejechaniu dwóch kilometrów z prędkością 30 km/h część ze zdjęcia robi się bardzo ciepła.

Opublikowano

Pojezdzij chwile i potem sprawdzisz czy sie bedzie dalej grzało ostro bo jak sie grzeje tak ze da sie dotknać to mozesz spac spokojnie a jak sie nagrzewa do takego stopnia ze jajka mozna usmazyc to w tedy czeba bedzie sie coś nad tym zastanowić, to takie troche wrózenie z fusów tu na tym forum jest. Bo nie powiem porady sa dobre ale jak problem nie ustępuje  i nie ma pomysłów to by taki jeden czy drugi wolał by zobaczyc to na zywo, a tak to jak wyzej pisałem :)

Opublikowano

No więc tak. Jest gorące, ale nie do tego stopnia, żeby usmażyć jaja :)

W ciągu 2 dni zrobiłem mtz-cikiem ponad 180 kilometrów i jeszcze jeździ.

Więc chyba tak zostanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Theprzemo205
      Witam i z góry dzieki za odpowiedz. A więc najprawdopodobnej pojawi się na gospodarstwie belarus 82. Chciałbym aby ten ciagnik ciągal prase belujaca tylko on ma jedno stopniowe sprzęgło więc jak prasować kości trawe itp. Może ktoś mi wytlumaczy ?
    • Przez stachu12
      Kupię regulator siłowy na 3 wyjścia ten pod siedzeniem wraz z całym osprzętem czyli przewody hydrauliczne cięgna  sruby mocujące itp
    • Przez maciek916
      Koledzy mam prośbę do użytkowników 514 z przystawką do kukurydzy jak macie rozwiązany napęd jeżeli przystawka posiada napędy z obu stron jeśli jest to możliwe to podeślijcie jakieś fotki

    • Przez DomiAgro
      Witam , chciałbym się dowiedzieć jakim biegiem w mtz prasujecie warfama z543 , posiadam starszy ciągnik ze starszym typem skrzyni , tym z jedną wajcha , pozdrawiam
    • Przez asus921
      Witam
      Jest kilka tematow na temat przerobki WOM na szeroka i waska tasme, tylko nie do konca jest to moim zdaniem wytlumaczone.
      W sklepach te normalne bebny raz maja opis 44mm, a raz 46mm, tez to dziwne, ze co sklep to inny wymiar. 2x 46mm = 92mm czyli te nowsze bebny 56mm + 36mm powinny pasowac, a w innych sklepach znowu te standardowe bebny opisuja, ze maja 44mm czyli gdzies nam zginely 4mm na calosci. 
      Moje pytanie, czy napewno bez problemu do starszego womu wejda dwa bebny 56mm + 36mm ?
      Drugie pytanie, ktos pisal, ze jeden z bebnow mozna stoczyc bez problemu na te 36mm, prawda? Bo ten hamujacy to jest razem z tymi satelitami jako jedna czesc, tak? Niczym sie nie rozni ?
      Trzecie pytanie, czy cos oprocz bebnow i tasm musze kupic? Jedni pisali, ze tylko to, drudzy, ze te jarzmo wom z satelitami tez trzeba kupic. 
      Czwarte pytanie, Czy jest w ogole sens to przerabiac czy ktos poleci innny patent, np. nacinanie bebna czy cos innego. A moze jakos te powierzchnie lekko "podrapac" zeby byla bardziej chropowata, a nie gladka.
      Sytuacja wyglada tak, ze odkad chodzi z prasa pasowa, najpierw byly podciagane tasmy i to chyba jeszcze oryginalne, troche pochodzilo i poslizg, pozniej zamowilem nowe tasmy i dlugo nie pochodzilo i teraz juz dwa razy bylo podciagane i jest naprawde zle...
      Poratuje ktos madrym sposobem jak ten WOM przywrocic do zywych, bo na ciagnik nie mozna narzekac, ale ten WOM i prasowanie to wiecej stresu niz to warte i juz ktorys raz musze usluge szybko zalatwiac, bo ciagnik nie zrobi roboty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v