Skocz do zawartości
artur1295

case 4230 lewe kolo nie chce hamować

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
artur1295    0

Witam

A wiec mam ciagnik case 4230 i nie hamuje mi lewe kolo pedał wchodzi w podłogę

co mam zrobić bo jeszcze takiego przypadku nie miałem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1295    0

może cylinderek puścił, ja miałem tak w landini

pompkę nową kupiłem i dalej tak samo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

andrzej78    13

Na odpalonym ponaciskaj pedał hamulca ,a jak nie pomoże to trzeba odpowietrzyć(odpowietrznik poniżej ramion w korpusie podnosnika).Jeżeli dzieje się to po dłuższym nieużywaniu ciagnika to do wymiany oringi (3 szt) przy docisku hamulców-dostęp po zdjeciu pochwy mostu.Najlepiej dobrać w sklepie z uszczelnieniami,oryginał trzy razy droższy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1295    0

Na odpalonym ponaciskaj pedał hamulca ,a jak nie pomoże to trzeba odpowietrzyć(odpowietrznik poniżej ramion w korpusie podnosnika).Jeżeli dzieje się to po dłuższym nieużywaniu ciagnika to do wymiany oringi (3 szt) przy docisku hamulców-dostęp po zdjeciu pochwy mostu.Najlepiej dobrać w sklepie z uszczelnieniami,oryginał trzy razy droższy

móglbyś lepiej opisac gdzie jest ten odpowietrznik ? 

i co trzeba odkręcić zeby dostac sie do tych oringów ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nadal masz ten problem lub ktoś inny to ja przerabiałem ten temat i odpowietrznik jest nad pochwą mostu. A ,żeby dostać się do tych oringów to trzeba odkręcić koło,pochwę. Potem jest tam taki jakby talerz i są tam otwory z gwintem jakieś amerykańskie (calowe może) ,ale śrubę m6 wkręcisz kawałek w nie ,ale musi być ona długa ok 15/20 cm z pelnym gwintem do tego jakiś płaskownik przez który przejdzie ta śruba i nakrętkę, że jak wkręcisz tą śrubę to płaskownik oprze się na moście i kręcać nakrętką wyciagasz taki talerz i na nim jest 1 oring. Pod nim powinna być tarcza hamulcowa i jeszcze 2 elementy (nazwy nie znam) i tam są oringi pozostałe, ale  jak chce się je nowe kupic to polecam wybrać sie do sklepu z oringami, bo jak kupujesz dedykowane do Case to są kilkakrotnie droższe. Ja za 3 sztuki płaciłem 21 zł, a w sklepie najtanszy był za ponad 50, a ten sam materiał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×