Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam
Zamierzam kupić ciągnik ok.70km do prasy walcowej, agregatu uprawowego, orki itp.
Znalazłem Renault 77.14TS i jestem ciekaw czy jest to dobry ciągnik tzn. mało awaryjny, w miare prosty i jakie są jego koszty eksploatacji.
Dodam że nie miałem jeszcze doczynienia z ciągnikami Renault i chciałbym się dowiedziec jak wypadają one w porównaniu do ciągników marki zetor i ursus.

Edytowane przez El_Chapo2812
Opublikowano

Przeczytaj kilka tematów traktujących o ciągnikach Renault, ze szczególnym naciskiem na serie 77.xx i 85.xx z dodatkiem "TS" i "TX", oraz ogólnie prześledź tematy o Renault, aby wyrobić sobie jakiekolwiek zdanie o tej marce.

 

Jakie ciągniki do tej pory kupiłeś osobiście za własne pieniądze?

Opublikowano

to zależy jak dobrze masz zaopatrzone sklepy w okolicy, bo w internecie bez problemu dostaniesz większość potrzebnych części od ręki

A jak z cenami np. W porównaniu do cen częsci do zetora?
Opublikowano

nie bardzo siedzę w cenach, więc trudno mi na to odpowiedzieć, ale z tego co słyszę to za dobre części do zetora też nie wychodzi tanio a kupić chłam to nie problem, tylko ile to pochodzi, w zachodnich jeszcze nie ma tego problemu, bo nawet zamiennik jest dość dobrej jakości

Opublikowano

jak wygląda sytuacja z serwisem ,kumaty mechanik powinien spokojnie dać radę  ew serwis Claas   jak masz jakieś pojęcie o mechanice to proste jak konstrukcja cepa choć dla niektórych cep to bardzo skomplikowana maszyna

Opublikowano

Jak wygląda sytuacja z serwisem tych ciągników?

Mają skomplikowaną budowę czy raczej prostą?

 

Naprawić to nie jest trudno, kto rozbierze polskiego to i renie rozłoży, części są drogie. u mnie padł rozdzielacz od podnośnika z tyłu za używki wołają 2500 za nowy 5000 ale zawiozłem do regeneracji do Tucholi za 800, ak robiłem hamulce to za klocki gumki od cylinderków i okładziny od ręcznego dałem ponad 1000. I jaszcze lubią się w nich wycierać frezy od wału napędu ale to można przetoczyć napawać za parę groszy. Ogółem ciągnik fajny leciutko się kieruje, nie puści dyma, nie ma wycieków

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v