Polecane posty

Napisano (edytowany)

Witam
Zamierzam kupić ciągnik ok.70km do prasy walcowej, agregatu uprawowego, orki itp.
Znalazłem Renault 77.14TS i jestem ciekaw czy jest to dobry ciągnik tzn. mało awaryjny, w miare prosty i jakie są jego koszty eksploatacji.
Dodam że nie miałem jeszcze doczynienia z ciągnikami Renault i chciałbym się dowiedziec jak wypadają one w porównaniu do ciągników marki zetor i ursus.

Edytowano przez El_Chapo2812

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Przeczytaj kilka tematów traktujących o ciągnikach Renault, ze szczególnym naciskiem na serie 77.xx i 85.xx z dodatkiem "TS" i "TX", oraz ogólnie prześledź tematy o Renault, aby wyrobić sobie jakiekolwiek zdanie o tej marce.

 

Jakie ciągniki do tej pory kupiłeś osobiście za własne pieniądze?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeniek    7

Ja mam 7712 ts  ciągniczek bardzo fajny  polecam , podobno seria 77- jest bardzo udana i mało awaryjna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    652

chyba każdy model z tej serii jest pancerny, więc wystarczy trafić na zadbany egzemplarz B)   


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    652

to zależy jak dobrze masz zaopatrzone sklepy w okolicy, bo w internecie bez problemu dostaniesz większość potrzebnych części od ręki


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to zależy jak dobrze masz zaopatrzone sklepy w okolicy, bo w internecie bez problemu dostaniesz większość potrzebnych części od ręki

A jak z cenami np. W porównaniu do cen częsci do zetora?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    652

nie bardzo siedzę w cenach, więc trudno mi na to odpowiedzieć, ale z tego co słyszę to za dobre części do zetora też nie wychodzi tanio a kupić chłam to nie problem, tylko ile to pochodzi, w zachodnich jeszcze nie ma tego problemu, bo nawet zamiennik jest dość dobrej jakości


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    466

jak wygląda sytuacja z serwisem ,kumaty mechanik powinien spokojnie dać radę  ew serwis Claas   jak masz jakieś pojęcie o mechanice to proste jak konstrukcja cepa choć dla niektórych cep to bardzo skomplikowana maszyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal180    2

ile wchodzi oleju do silnika w reno  7714?


Więc dziewczyno powróć tu... ja tak proszę z całych sił Ooooooooooooooo
-------------------------------------------------------
Pozdrawiam wszystkich zakochanych i znawców tematu!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaman1    56

Jak wygląda sytuacja z serwisem tych ciągników?

Mają skomplikowaną budowę czy raczej prostą?

 

Naprawić to nie jest trudno, kto rozbierze polskiego to i renie rozłoży, części są drogie. u mnie padł rozdzielacz od podnośnika z tyłu za używki wołają 2500 za nowy 5000 ale zawiozłem do regeneracji do Tucholi za 800, ak robiłem hamulce to za klocki gumki od cylinderków i okładziny od ręcznego dałem ponad 1000. I jaszcze lubią się w nich wycierać frezy od wału napędu ale to można przetoczyć napawać za parę groszy. Ogółem ciągnik fajny leciutko się kieruje, nie puści dyma, nie ma wycieków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez oaxis3333
      cześć , mam problem w aresie jest wbity 2 bieg i nie mogę go wybić rewers i półbiegi działają zółw zając też działa jak go wybić ? doradźcie
    • Przez Jaar
      Dzień dobry,
      Renault Temis 610 - po uszczelnianiu skrzyni biegów zniknął wsteczny bieg. Po wrzuceniu wstecznego, bieg mechanicznie wchodzi, ale nie rusza do tylu. Ciągnik zachowuje się, jakby coś go blokowało, Podejrzewaliśmy, ze przesunął się trzpień zabezpieczający, ale po przesunięciu nic się nie zmieniło. 
      Chyba nie zostaje nam nic innego, jak rozpołowić ciągnik, chociaż wolałbym tego uniknąć. 
      Ktoś spotkał się z podobnym problemem? 
      Pozdrawiam 
    • Przez newuser
      Mam do Was pytanie o RENAULT 110-54 kupionego kilka lat temu. Od początku wspomaganie nie działało zbyt lekko, ale ostatnio gdy założyłem tura i ciągnik zagrzeje się to na postoju nie można zakręcić kierownicą. Co kolejno zrobiłem:
      - sprawdziłem zwrotnice i łożyska w nich- są OK,
      - dałem do regeneracji siłowniki (2 szt.),
      - wymieniłem pompę na nową,
      - wymieniłem orbitrol
      i co... i nic , no może troszeczkę, ale to za mało aby normalnie kierować tym ciągnikiem z belą, a jak się zgrzeję to wogóle tragedia.
      Co może być przyczyną - jest tam chyba jeszcze po drodze zawór ciśnieniowy - jak go sprawdzić?
      Jeden mechanik mówił mi, że te Renault tak maja i skręca się nimi ciężko. Wy też tak macie w swoich?
    • Przez WiktorGorzaa
      Witam posiadam renault 110.54 na rewersie elkt hydr podczas zmiany  ciagnik czasami szarpie ,oraz zmiana nie odbywa sie zawsze  płynnie czuć jak skrzynia zmienia kierunek jazdy jest takie jak by metaliczne pukniecie , czym moze byc to spowodowane ? czy w tej skrzyni trzeba sie zatrzymywac do 0 aby zmienic kierunek jazdy ?? pozdrawiam:)
    • Przez Novo181818
      ile wchodzi oleju do silnika? U mnie na szabelce poziom trzymał się w połowie stanu. Gdzieś wyczytałem że oleju wchodzi z 15l a jak spuściłem stary to jest go max 10litrow. Silnik był rozgrzany i otworzyłem dwa spusty i wykręciłem filtr. Ile tego oleju powinno być? czy gdzieś zapomniałem spuścić?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.