Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
peewee1984    2

Witam
Ostatnio stalem sie posiadaczem tej ladowarki z 98 roku i z braku jakiejkolwiek instrukcji mam kilka pytan. Czy ktoś posiada jakas serwisowke lub instrulcje obslugi tej ladowarki i chcialby sie podzielic? Druga pytanie dotyczy przelacznika z lewej strony kierownicy. Z katalogu mi wyszlo ze to przelacznik do wyrownania kol, ale jak sie nim poslugiwac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    2

Czyli żeby zmienić tryb skretu kol powinny palic sie obie kontrolki? Bo ostatnio jak jechalem po drodze z przednia osia skretna to jakos mi sie tyl z osia pojazdu nie zgrywal...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krzychuuuuu    44

Dokladnie. Zeby zmienic tryb skretu obie kontrolki musza sie palic. A tym klawiszem mozna je tylko wlaczac i wylaczac taki w sumie nie potrzebny jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    46

Przydaję się jak chcesz jeździć po drogach publicznych, co do instrukcji do tego modelu to jeszcze nie znalazłem bo katalog da się znaleźć w necie.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    2

Ok, dzięki wielkie za pomoc. Jedna kontrolka mi nie swieci, ale nie mam teraz czasu na szukanie przyczyny. Jeszcze mam jakis przelacznik z prawej strony kierownicy,pomiedzy wlacznikiem awaryjnych a wycieraczkami. Jest na nib pomarańczowa kontrolka, ale oznaczenie sie starlo. Macie jakis pomysl co to moze byc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    46

Sprawdź zerówkę może spalona i czy kable od czujnika w moście nie przerwane, podaj e-mejla to ci wyślę ci instrukcje od nowszego modelu ale deskę rozdzielczą miała taką samą jak w mlt 628 i jest po polsku. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    2

Sprawdź zerówkę może spalona i czy kable od czujnika w moście nie przerwane, podaj e-mejla to ci wyślę ci instrukcje od nowszego modelu ale deskę rozdzielczą miała taką samą jak w mlt 628 i jest po polsku.

Zarowka okazala sie dobra, ale przerwaly sie przewody od czujnika tylnego mostu. Kostka laczaca jest wcisnieta za filtr oleju, a dlugosc przewodu tak skapa, ze sie godzine gimnastykowalem zeby je pod silnikiem polutowac.A ten przelacznik to od hamulcy przyczepy. Jeszcze jedna kwestia mnie nurtuje, mianowicie jak wcisne hamulec i dodam gazu to ladowarka nie rozlacza napędu tylko ciągle chce jechac dalej. I jeszcze przy zmianie kierunku jazdy nie rusza plynnie tylko szarpie ze zrywem. Czy tak byc powinno?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychuuuuu    44

tak powinno byc. ale po prawej masz klawisz ktorym mozesz wlaczyc ze hamulec bedzie rozlaczal skrzynie a weregulowac go trzeba czujmikiem ktory jest na pedale hamulca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    46

Po przełączeniu przełącznika przerwania napędu na włączony  początku działa sprzęgło a później hamulec a w wyłączany tylko hamulec się załącza ale sprzęgło już nie .   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maras3029    5

Mam takie pytanko ma może ktoś instrukcje napraw mtl627 turbo compact z 2012 roku lub chociaż jakiś schemat insalacji elektrycznej i hydraulicznej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    16
Dnia 15.05.2016 o 12:20, tommy83 napisał:

Sprawdź zerówkę może spalona i czy kable od czujnika w moście nie przerwane, podaj e-mejla to ci wyślę ci instrukcje od nowszego modelu ale deskę rozdzielczą miała taką samą jak w mlt 628 i jest po polsku. 

Kolego molgbym prosic o podeslanie takiej instrukcji na email mcgyver189@gmail.com


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Manita
      Witam
      A wiec do sedna. Ostatnio kupiłem używana ładowarkę teleskopowa marki Manitou model 634 turbo LSU. Wyprodukowana ona została w 2007 roku i nie wiadomo ile ma motogodzin bo kilka razy były wymieniane liczniki ale właściciel zapewnia, że nie więcej niż 4000 mth. Ogólny stan maszyny jest bardzo dobry : ma pierwsze, nie zdarte opony, nie widać żadnych luzów na sworzniach, pompa dobrze reaguje i nie ma zbytnio wycieków. Jest niestety jedna wada która mnie niepokoi - dźwięk dzwonienia na niskich obrotach ( po podniesieniu do 1200 obr./min dźwięk zanika). Poprzedni właściciel zapewniał mnie, że jest to pewna specyfika maszyn firmy Manitou i, że każda maszyna po przekroczeniu 700 mth zaczyna tak głośniej pracować. Czy to jest prawda? Czy wasze maszyny też się tak zachowują? Ze skrzynią wichrowata jest jeszcze jeden problem aczkolwiek zauważyłem, że olej w niej jest ciągle spieniony. Co to może oznaczać? Czy wiecie może jaki jest koszt naprawy tej przekładni aby tak nie "grzechotała"?
       
      Jeżeli już piszę o usterkach to chciałem zapytać czy u was też wydarty jest wspornik wentylatora? Ile może on kosztować i czy opłaca się go wymieniać czy lepiej zawieść do tokarza aby wstawił tulejki?
       
      Z góry dziękuję za odpowiedzi i zapraszam do dyskusji
    • Przez Suchorski_15
      Witam, mam pytanie odnośnie ładowarki teleskopowej jcb 526-55 kupiliśmy ja okolo roku temu I od początku był Z nią problem, 
      Jeden z nich to właśnie hydraulika. Chodzi o to że gdy naladujemy pełną łyżkę (2.20m) np obornikiem to ma ciężko podnieść, lecz gdy wychylimy trochę łyche do wysypu odrazu podnosi Z lzejszymi ladunkami nie ma problemu. 
       
      Drugi problem jest taki że gdy uruchomimy skręt na wszystkie koła I chwilę pojezdzimy to skręty się zacinaja w sensie ze tylne koła są skręcone w prawo A przednie na wprost I trzeba od nowa je regulować co może przyczyna tych problemów? Pozdrawiam
    • Przez Maikel1987
      W moim bobcacie  wolno działa hydraulika ,  tzn podnoszenie opuszczenie iTP .  Jak podnoszę w górę to z taki przewami  jakby podnosił czy to na pusto czy z czymś. Jak po robie coś to olej jakby taki z bąbelkami powietrza był . Czy taki olej to norma ? A może pompa powoli juz kaput ?  
    • Przez Maciej199222
      Pytanie jak w temacie. Kupiłem Kramera 312 bez instrukcji obsługi, trzeba wymienić oleje i nie wiem jaki i gdzie? Poszukuje pomocy i instrukcji obsługi do tego sprzętu
    • Przez radex
      Witam. Posiadam ładowarkę teleskopową manitou 728, 1996 rok i mam następujący problem: ładowarka nie chce palić ze stacyjki a jak już odpali się ją na "krótko" to nie chce jechać do przodu czy do tyłu, tak jakby był uszkodzony rewers, ale sama gałka rewersu która jest przy kierownicy została sprawdzona i jest dobra. Może ktoś się orientuje co ją może boleć albo ktoś posiada jakiś schemat instalacji elektrycznej? Z góry dziękuje za pomoc! POzdrawiam radex!
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.