Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
peewee1984    0

Witam
Ostatnio stalem sie posiadaczem tej ladowarki z 98 roku i z braku jakiejkolwiek instrukcji mam kilka pytan. Czy ktoś posiada jakas serwisowke lub instrulcje obslugi tej ladowarki i chcialby sie podzielic? Druga pytanie dotyczy przelacznika z lewej strony kierownicy. Z katalogu mi wyszlo ze to przelacznik do wyrownania kol, ale jak sie nim poslugiwac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychuuuuu    17

To jest wlacznik od osiowosci kol. Kiedy zapala sie 2 zielone lampki jednoczesnie znaczy ze osie sa w lini.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    0

Czyli żeby zmienić tryb skretu kol powinny palic sie obie kontrolki? Bo ostatnio jak jechalem po drodze z przednia osia skretna to jakos mi sie tyl z osia pojazdu nie zgrywal...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tommy83    41

Kontrolki powinny się palić jeśli koła są w linij prostej . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychuuuuu    17

Dokladnie. Zeby zmienic tryb skretu obie kontrolki musza sie palic. A tym klawiszem mozna je tylko wlaczac i wylaczac taki w sumie nie potrzebny jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    41

Przydaję się jak chcesz jeździć po drogach publicznych, co do instrukcji do tego modelu to jeszcze nie znalazłem bo katalog da się znaleźć w necie.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    0

Ok, dzięki wielkie za pomoc. Jedna kontrolka mi nie swieci, ale nie mam teraz czasu na szukanie przyczyny. Jeszcze mam jakis przelacznik z prawej strony kierownicy,pomiedzy wlacznikiem awaryjnych a wycieraczkami. Jest na nib pomarańczowa kontrolka, ale oznaczenie sie starlo. Macie jakis pomysl co to moze byc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    41

Sprawdź zerówkę może spalona i czy kable od czujnika w moście nie przerwane, podaj e-mejla to ci wyślę ci instrukcje od nowszego modelu ale deskę rozdzielczą miała taką samą jak w mlt 628 i jest po polsku. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    0

Sprawdź zerówkę może spalona i czy kable od czujnika w moście nie przerwane, podaj e-mejla to ci wyślę ci instrukcje od nowszego modelu ale deskę rozdzielczą miała taką samą jak w mlt 628 i jest po polsku.

Zarowka okazala sie dobra, ale przerwaly sie przewody od czujnika tylnego mostu. Kostka laczaca jest wcisnieta za filtr oleju, a dlugosc przewodu tak skapa, ze sie godzine gimnastykowalem zeby je pod silnikiem polutowac.A ten przelacznik to od hamulcy przyczepy. Jeszcze jedna kwestia mnie nurtuje, mianowicie jak wcisne hamulec i dodam gazu to ladowarka nie rozlacza napędu tylko ciągle chce jechac dalej. I jeszcze przy zmianie kierunku jazdy nie rusza plynnie tylko szarpie ze zrywem. Czy tak byc powinno?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychuuuuu    17

tak powinno byc. ale po prawej masz klawisz ktorym mozesz wlaczyc ze hamulec bedzie rozlaczal skrzynie a weregulowac go trzeba czujmikiem ktory jest na pedale hamulca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    41

Po przełączeniu przełącznika przerwania napędu na włączony  początku działa sprzęgło a później hamulec a w wyłączany tylko hamulec się załącza ale sprzęgło już nie .   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×