Skocz do zawartości
Cezary4514

Chodzi mi o podnośnik w 7245

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pablo21    26

Nie mam Zetora ale on podniesie dużo jak na swoja moc, bo ma 2400kg udżwigu a jeśli to za mało to mazna zawsze dołożyć 2 siłownik pomocniczy podniesie wtedy ok 3t.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pablo21    26

W galerii są zdjęcie z takiej przeróbki, wystarczy poszyukac chyba w 7211.

 

A co masz taki słaby podnśnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cezary4514    56
A co masz taki słaby podnśnik?

Dobry jest chyba bo jeszcze nic takiego ciężkiego nie podosiłem. Mam zamiar kupić 4 obrotowe i sie pytam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    38

ja mam zeora 5340 a to odpowiednik 7245 i wedlug danych podnosi on 2,9t i ma 1 siłownik wspomagajacy, a co do pługe to ja mam 4x 30 i smiga az miło <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    61
Muszę pomysleć o siłowniku wspomagającym zawsze to pare kg wiecej

przeciez masz juz jeden silownik pomocniczy :)

 

ale co do pluga to 4 obrotowe to duuuza przesada podnosnik da rade ale przod bedzie falowal ostro-po za tym w podorywce moze by pociagnal ale w glebokiej to tylko 3 :) zapewne nie kupisz do niego wiekszych jak 4x30 a co to za orka takim plugiem-juz lepiej 3x40 wtedy bedzie ladnie oral i zetorek bedzie optymalnie obciazony. wydaje mi sie ze 4 skiby stawia wiekszy opor jak 3 zreszta bylo gdzies pisane o tym na forum.

 

zetor 7245 ma 2400kg udzwigu a 5211 1750kg :) do obu mozna dolozyc silownik wspomagajacy co zwiekszy sile udzwigu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kostek    3
Nom znajomy ma podobny agregat tylko nie podpina bo nie ma pod co :) Ale o taki agregat robi robote.

Ale myśle że poradził by sobie 7245 z takim agregatem jak myślicie??

 

 

oczywiście z samym agregatem z siewnikiem nie ma szans :) wiesz do twojego zetorka mozna sprobować ale nie wiem czy nie bedzie miał ciezko bo ten zetor miał ciezkoo ale jaka robote zrobił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26
przeciez masz juz jeden silownik pomocniczy :)

 

ale co do pluga to 4 obrotowe to duuuza przesada podnosnik da rade ale przod bedzie falowal ostro-po za tym w podorywce moze by pociagnal ale w glebokiej to tylko 3 :) zapewne nie kupisz do niego wiekszych jak 4x30 a co to za orka takim plugiem-juz lepiej 3x40 wtedy bedzie ladnie oral i zetorek bedzie optymalnie obciazony. wydaje mi sie ze 4 skiby stawia wiekszy opor jak 3 zreszta bylo gdzies pisane o tym na forum.

 

zetor 7245 ma 2400kg udzwigu a 5211 1750kg :) do obu mozna dolozyc silownik wspomagajacy co zwiekszy sile udzwigu.

 

Tylko że 7211 ma w standardzie 1 silownik wspomagający i z nim podnosi 2400kg ale bez problemu można dodac 2-gi silownik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaaasz6    0

Wydaje mi sie ze dokładanie dodatkowego siłownika jest pozbawione większego sensu gdyż ten ciągnik jak na swoja moc ma i tak bardzo silny podnośnik. Owszem można dołożyć jeszcze jeden siłownik i dźwigać naprawdę spore ciężary ale ciągnik i tak ich nie pociągnie na polu :)

Wracając natomiast ile jest w stanie podnieść zetor 7245 to swoim podniosłem pługi 4 obrotowe bez żadnego problemu, oczywiście tylko dla testu osobiście mam zamiar kupić 3x40 obrotowe.

Posiadam jeszcze agregat 3,6 z dwoma walkami i również podnoszę go bez problemu dodam ze pracuje z nim na drugim biegu a ziemie mam 3,4 klasa i daje sobie z nim rade zetor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cezary4514    56
Wydaje mi sie ze dokładanie dodatkowego siłownika jest pozbawione większego sensu gdyż ten ciągnik jak na swoja moc ma i tak bardzo silny podnośnik. Owszem można dołożyć jeszcze jeden siłownik i dźwigać naprawdę spore ciężary ale ciągnik i tak ich nie pociągnie na polu :)

Wracając natomiast ile jest w stanie podnieść zetor 7245 to swoim podniosłem pługi 4 obrotowe bez żadnego problemu, oczywiście tylko dla testu osobiście mam zamiar kupić 3x40 obrotowe.

Posiadam jeszcze agregat 3,6 z dwoma walkami i również podnoszę go bez problemu dodam ze pracuje z nim na drugim biegu a ziemie mam 3,4 klasa i daje sobie z nim rade zetor.

 

Racja jeden siłownik wspomagający w zupoełnośći wystarczy. Z tymi pługami się jeszcze zobaczy (jakie). Ja mam agregat na bronie 3 brony (jedna brona ponad 65kg) i 3 podwójne wałki też około 75 kg. Ale myśle że z podniesieniem zetor nie będze miał problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal121    0

ja 70 45 robiłem agregatem aktywnym 3m 1500 kg i dawał rade podnosić ale chyba 4 obrotowa to by było już za dużo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Markus    19

Ja 7245 ciągam aresa TL z wałem packera. Agregat waży 1200 kg, czasami jak sie oblepi błotem to są problemy z podnoszeniem. Mysle że to jest maksymalny i bezpieczny udzwig dla tego traktorka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian95    22

A mam pytanie ile można podnieść bezpiecznie zetorem 7211 bez siłownika wspomagającego. Jak myślicie 1400 kg podniesie???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    98

Możesz jaśniej :D 1400 to podniesie zależy w jakiej odleglości,a bezpiecznie zawsze podnosi chyba że nie da rady :)

 

Mam 7211 bez siłownika i tak kosiarkę 460 kg i 2 m szerokości to tak z 3m od ciągnika podniesie po rozgrzaniu to oleju to cały czas faluje -jednak ciężka ale podnosi tylko że przód ledwo co styka się z podłożem :) :)

 

w innym przypadku rozsiewacz do nawozów z 500 kg waży i 700-800 ładunku czyli 1,2-1,3 t unosi ale to ok 1,3m od ciągnika

na próbę wrzuciłem 1 tonę nawozu to przód tylko muskał ziemię :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian95    22

Mam maszt od widlaka i chciałbym wiedzieć czy podniesie paletę tak około 1100kg + maszt czyli jakieś 1,4t przód to błahostka można dołożyć jakiś obciążnik i gra ale chodzi mi o to, że np. jak wezmę za dużo to pompa pęknie czy coś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    98

jak weźmiesz za dużo to nic się stanie tylko nie podniesie wcale :D

 

A do widlaka to niektórzy stosują patent że go zaczepiają na stałe no na belki ale unieruchomiają np łańcuchami a bać to się Bój najwyżej o koła zwolnice :) ale raczej nie ma o co :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez marcinfajkowski
      Mam problem z moim zetorem 7211. Zakupilem i zamontowalem na nim tur wolmet 2b nowy. Po podlaczeniu węży z wyjsc tylnych hydraulicznych okazuje sie ze nie chce pracowac. Aczkolwiek jesli przechyli sie dzwignie wywrotu przyczepy do przodu, to tur pracuje. Jak dzwignie sie zwolni to nie chce pracowac.
      Czy ktos wie w czym moze byc problem?
    • Przez tombien
      Podnośnik w moim Zetorze od jakiegoś czasu zachowuje się dziwnie. Gdy zaczepię coś cięższego to po rozgrzaniu na podniesionych ramionach opuszcza trochę i podnosi z powrotem do góry. Po prostu "faluje" maszyną na podnośniku. Po opuszczeniu ramion słychać w środku obudowy podnośnika specyficzne brzęczenie-syczenie. Po wyłączeniu pompy dźwięk ustaje. Gdy zostawię podniesione ramiona w górze i zgaszę silnik to powoli się opuszczają. Szukałem informacji na ten temat ale zdania się różne: rodzielacz lub oringi w nim, zespół tłoka z cylindrem lub zawór przeciążeniowowy lub filtr oleju. Czy ktoś zna 100% procentową przyczynę tego zachowania?
       
      Drugie pytanie: Żeby dotrzeć do rozdzielacza trzeba kabinę ściągać?
    • Przez rosek11
      Witajcie,
      Ostatnio byłem  ojca Zetorem 7245 i przyczepą D47 z pszenicą. Nidy wszystko dobrze lecz wydaje mnie się że coś nie tak jest z hydrauliką. Tzn. w mojej ocenie z dużym opóźnieniem przyczepa zaczęła kiprować. Musiałem czekać około 10-15 sekund niczym zaczęło podnosić, dodatkowo robiło to chyba zbyt wolno, ponadto opuszczanie też było wolne. Wiem, że tato jakiś czas temu wymieniał chyba jakieś pierścienie w hydraulice bo słabo podnośnik trzymał. Czy ktoś z Was podpowie czym możę być spowodowane to że tak mozolnie działa ta hydraulika. 
      Nie znam słownictwa technicznego związanego z tym tematem ale mimo to myślę że wiecie o co mi chodzi;)
    • Przez mirek2329
      witam w moim zetorku 7745 podnośnik podnosi do połowy i staje .co może być przyczyną?proszę pomóżcie,dodam że go niedawno kupiłem.    druga sprawa czy w przedniej osi napędowej trudno jest wymienić oringi bo olej cieknie?
       
    • Przez ProxEQ
      Witam, ostatnio zakupiłem tura 2B marki wol-met, słyszałem o tym że można podpiąć się odejściem oleju do filtra. wie ktoś gdzie można się podpiąć do tego filtra? (Piszę w imieniu mojego taty)
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.