Skocz do zawartości

Polecane posty

Okolololo    0

Witam. W moim Mf 254s mam dwa wyjścia hydrauliczne lecz nie wiem jak nimi sterować. Po prawej stronie koło siedzenia mam dźwignię (w jedna stronę działa podnośnik a w druga nie). Nie mam po lewej takiej wajchy jak w Mf 255 gdzie mogłem kiprować. Moje pytanie brzmi jak używać hydrauliki aby korzystać z przyczepy z kiprem albo cięgiem hydraulicznym?

Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Okolololo    0

inny troche jest... Dodaje fotki jedynej wajchy jaka jest w tym ciągniku.

Edytowano przez Okolololo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

akmaly    238

Na wstępie napiszę że nie wiem jak jest w tym ciągniku, jest to model wykonany przez Landini więc może być sporo różnic w porównaniu z pozostałymi ciągnikami MF z tej serii.

Ale spróbujemy pomóc a może ktoś taki ma i potwierdzi.

Jeśli masz 2 dźwignie do sterowania podnośnikiem jak w MF 255 to spróbuj tą od błotnika przesunąć max do tyłu, natomiast tą od siedzenia daj max do przodu i cofnij o ok 5-10 cm ( w MF serii 100 tak regulowało się wydatek pompy na hydraulikę zew. - przesuwając dźwignię max do przodu był minimalny wydatek a cofając do tyłu wzrastał aż do położenia stałego wydatku ( tyle ile pompa daje ). 

Zrób zdjęcia tego sterowania i dodatkowo jeszcze wyjść hydraulicznych. Są dwa czyli jedna para, stąd też pojedynczy rozdzielacz. Musi być jeszcze pokrętło do przestawiania działania tych wyjść ( siłowniki jednostronnego i dwustronnego działania, w MF 255 jest ono za rozdzielaczem na przewodach co idą do wyjść, w innych MF mogą być przy samym rozdzielaczu, tu po zdjęciach ciężko coś zobaczyć )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Okolololo    0

Dziękuje za odzew. Zacznę po kolei:
Byłem dziś ciągnikiem u kumpla który ma tura i podlaczylismy jego rozdzielacz od tegoż tura do moich tylnich wyjsć i tur działał dobrze. Jak ta wajcha jest w pozycji pionowej to działał podnośnik a jak ja przesunąłem do tylu to działał tur

To jest ta sama wajcha co w poprzednim poście zdjęcia dodawałem.


Co do dźwigni podnośnika to tak: ta od błotnika jakby nie była to tur działał. A ta od siedzenia podczas podłączenia tura była u samej góry (nie sprawdzałem inaczej niestety)


Wyjścia hydrauliczne wyglądają tak


Wejścia hydrauliczne idą z pod tego rozdzielacza(czy jak to sie nazywa)

i wyglada od spodu to tak:


Wszystko niby fajnie ale ja dalej nie wiem jak korzystać z hydrauliki "dwustronnie".

Pozdrawiam i dziękuje jeszcze raz za pomoc.

Edytowano przez Okolololo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ROMEK75
      Mam problem wywala mi przewód z zakówki przy pompie hydraulicznej w bizonie
    • Przez dzikitadzik94
      Witam wziąłem się za remont mojego mf 255. Okazało się że stary oryginalny rozdzielacz nigdy nie był używany (zapiekł się), więc postanowiłem go wymienić na trójdrożny. Oglądałem trochę zdjęć podłączenia i każdy inaczej podłącza przewody hydrauliczne do zaworu rozdzielacza głównego 
      Moje pytanie jest takie czy pozycja zaznaczona 1 to wyście płyny, a 2 to wejście i czy tak mogę podłączyć. Dodam że mam taki sam rozdzielacz 3 drożny zamontowany już w tym samym miejscu. Drugą stronę zaworu rozdzielacza głównego zostawiam na tura

    • Przez Kombajnista44
      Witam, 
      Jak w temacie. Heder ładnie chodzi gdy motowidly są wyłączone. Jak je zalacze to próba delikatnego opuszczenia kończy się zjazdem hedra na sam dół do oporu. Muszę za każdym razem kontrować podnoszeniem w górę. O co chodzi? Sprzęt to dronningborg d7500
    • Przez matigg
      Witam. Mam problem z hydrauliką w aresie 715. Po rozgrzaniu się oleju i użyciu jakiejkolwiek hydrauliki wyświetla kontrolkę od niskiego ciśnienia oleju w skrzyni. Mierzyłem ciśnienie na zimnym dochodziło prawie do 200 bar, na rozgrzanym oleju może o 5  mniej ale momentalnie tylko nabiło ciśnienie i wszystka hydraulika przestała działać jak by ją coś odcięło  i po chwili zapalała się kontrolka od ciśnienia. Do tego na zimnym czy na ciepłym trzeba dodać trochę gazu aby kierownica dobrze działała. Macie jakieś pomysły ? 
    • Przez arkady12
      Panowie mam problem z pługiem huard obróci się do polowy i staje ani w lewo ani w prawo węże się  poruszają ogólnie wina leży po stronie pługa nie traktora i teraz jest problem bo siłownik jest nie typowy jak dla mnie ( załącznik z katalogiem ) czy miał ktoś taką  sytuacje ?  czym można by było zastąpić ten zamek rozważam zakup nowego siłowniika z zaworem przepływowym ale w nich nie ma wyjść na ten  zamek coś ktoś podpowie ??,
      rl.doc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.