Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Dzień dobry,

Mam możliwość zakupu zetora 3011 - na małą działkę.

Chcę się dowiedzieć jak wygląda dostęp do części. Zwłaszcza, które są problematyczne lub bardzo drogie w zakupie (wiadomo że np. nowy wał kosztuje...)

Drugą sprawą są jego wady:

- blok był pęknięty - trochę powyżej pompy

- długo stał nieużywany, sporo na dworze.

- stał bez wody

- ma koszmarny luz na przekładni kierowniczej

- zakleszczał się czasem 1 bieg

Jak oceniacie te wady i czy koszty ich naprawy są duże? Traktor kosztuje ok. cztery tysiące.

Na co szczególnie trzeba zwrócić uwagę przy powtórnym oglądaniu traktora ?

Z góry dziękuję,

Pozdrawiam

Opublikowano

można w ogóle ten ciągnik odpalić, przejechać się??? czy stoi i taki stojący eksponat ktoś wycenia na 4k zł???

jeśli to drugie to tak jak pisze kolega powyżej, dołóż tysiąc czy dwa i kup coś na chodzie, T-25 czy C-4011 za te pieniądze znajdziesz

Opublikowano

U mnie na wiosce taki eksponat poszedł za 1900zl. Za późno się dowiedziałem bo chętnie bym go kupił. Tylko ze nie miał 3 biegu i opony do wymiany wszystkie. I kabina była nawet. A do tematu to za 5 tys może nawet znajdziesz jakieś c 328.

Opublikowano

Ja bym się w to nie pchał ... Z tego co tu widze to trzeba by go było przekopać od frontu do końca .... Począwszy od ukł. kierowniczego kończąc zapewne na hamulcach bo ogólnie stanie kilka lat im nie służy, gra nie warta świeczki, chcąc go zrobic na genał przepłacisz go kilka razy bo wiele warte nie są ...

Części jako takie są, u mnie to prostsza sprawa bo zaraz za granicą na Słowacji w Trstenie kupi się wszystko  bo tam jeszcze te ciągniki normalnie pracują, w Zetorze w kaliszu też ci wszystko sprowadzą z Czech tylko kwestia kasy ..... Ogólnie rzecz ujmując ja bym odpuścił

Opublikowano

Porady typu "dołóż 2 tys." nie są odp. na zadane pytania, nie pytałem czy major czy coś innego...

 

więc odpuść, tak jak kolega wyżej napisał ciągnik kupisz za 4tys.zł a 6 wsadzisz w remont

chyba że chcesz kupić żeby stał pod drzewem, a odpalany był dzięki uprzejmości sąsiada z zaciągu, jazda bez akumulatorów, bez hamulcy...

Opublikowano

Porady typu "dołóż 2 tys." nie są odp. na zadane pytania, nie pytałem czy major czy coś innego...

 

To po co zakładasz temat i pytasz na forum jak jestes najmądrzejszy i wiesz co chcesz zrobic to po co pytasz

Opublikowano (edytowane)

lepiej idz na wodke i panienki ,lepszy biznes zrobisz niz tego traktora za 4k.jak kupisz takiego trupa to sie nigdy nie odgarniesz i ciagle bedziesz pchal  w to kase a tak to przynajmniej bedziesz mial co wspominac

Edytowane przez szmergiel
Opublikowano (edytowane)

Witam. Jak dobrze utargujesz to bierz, opłaca się, bo tyle to krzyczą za capki  z esem z podnośnikiem co ledwo brony podniosą a tu dodatkowo masz  konkretny podnośnik, WOM i sprzęgło dwustopniowe,no i fabryka a nie składany w stodole z byle czego. Jak kupisz coś innego za 6, 8 czy 10 tys zł to i tak musisz mieć kasę na ,,pakiet startowy" po kupnie bo trzeba wymienić będzie to czy tamto. A tu masz oryginalny ciągnik za mała kasę, owszem dołożysz ale będziesz wiedział co masz. Kolumna kierownicy ma tam wspólny odlew ze skrzynia biegów, więc ewentualna wymiana od C-360 kłopotliwa ale być może rozsypało się łożysko bo pewnie jak olej w fabryce wlali to już nikt nie sprawdzał albo wytarły się kamienie, być może luz na gałkach tez jest ale od C-330 podchodzą. To wszystko musisz sprawdzić żeby ocenić stan układu kierowniczego. Co do skrzyni to być może trzeba wyregulować bezpiecznik zatrzask na pokrywie skrzyni albo najlepiej nauczyć się z tym żyć. Jak dojdziesz do wprawy odkleszczenie zajmie Ci 2 minuty i w sumie jedynkę w Majorku to od wielkiego dzwona się używa więc nie będzie tak żle. Silnik jak Ci kiedyś walnie (za 40 lat) to się nie stresuj bo od C-360 podchodzi bez przeróbek... jedynie drążki kierownicze trzeba przedłużyć i maskę jak ma być ładnie. Ogólnie dobry sprzęt i części jeszcze dużo na portalach ogłoszeniowych. Hej"

Edytowane przez majzel
Opublikowano

kolego powyżej:

-piszesz że może być zatrzask na skrzyni, a może być tak że wsadzisz 1500zł w skrzynię plus olej

-piszesz że jak walnie silnik (za 40 lat), a co jeśli ten silnik padnie mu po pierwszych 5mtg u niego???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Rafalk1990
      Witam, potrzebuję lewe drzwi oraz dolny wałek pedny łączący skrzynię z przednim napędem do Case 845 XL orientuje się ktoś gdzie dostanę używki. Dzwoniłem już do agrofarm i łódzkie Ktery może będą mieli trzeba czekać, ktoś z was zna kogoś jeszcze? Może znacie jakiś zakład który jest w stanie taki wałek dorobić?
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v