whonerettive1991

Perspektywa naprawy Zetora 3011

Polecane posty

Dzień dobry,

Mam możliwość zakupu zetora 3011 - na małą działkę.

Chcę się dowiedzieć jak wygląda dostęp do części. Zwłaszcza, które są problematyczne lub bardzo drogie w zakupie (wiadomo że np. nowy wał kosztuje...)

Drugą sprawą są jego wady:

- blok był pęknięty - trochę powyżej pompy

- długo stał nieużywany, sporo na dworze.

- stał bez wody

- ma koszmarny luz na przekładni kierowniczej

- zakleszczał się czasem 1 bieg

Jak oceniacie te wady i czy koszty ich naprawy są duże? Traktor kosztuje ok. cztery tysiące.

Na co szczególnie trzeba zwrócić uwagę przy powtórnym oglądaniu traktora ?

Z góry dziękuję,

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    302

dołóż do tych 4tys jeszcze ze 2tys i kupisz jakiegoś wladka T25 na chodzie taki jest moje zdanie chyba ze chcesz traktor retro to inna sprawa


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    4195

można w ogóle ten ciągnik odpalić, przejechać się??? czy stoi i taki stojący eksponat ktoś wycenia na 4k zł???

jeśli to drugie to tak jak pisze kolega powyżej, dołóż tysiąc czy dwa i kup coś na chodzie, T-25 czy C-4011 za te pieniądze znajdziesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DarekD    61

jak masz czas i smykałkę  do mechaniki to naprawisz ,jak nie to kup coś bardziej popularnego


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peny259    11

U mnie na wiosce taki eksponat poszedł za 1900zl. Za późno się dowiedziałem bo chętnie bym go kupił. Tylko ze nie miał 3 biegu i opony do wymiany wszystkie. I kabina była nawet. A do tematu to za 5 tys może nawet znajdziesz jakieś c 328.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    38

Ja bym się w to nie pchał ... Z tego co tu widze to trzeba by go było przekopać od frontu do końca .... Począwszy od ukł. kierowniczego kończąc zapewne na hamulcach bo ogólnie stanie kilka lat im nie służy, gra nie warta świeczki, chcąc go zrobic na genał przepłacisz go kilka razy bo wiele warte nie są ...

Części jako takie są, u mnie to prostsza sprawa bo zaraz za granicą na Słowacji w Trstenie kupi się wszystko  bo tam jeszcze te ciągniki normalnie pracują, w Zetorze w kaliszu też ci wszystko sprowadzą z Czech tylko kwestia kasy ..... Ogólnie rzecz ujmując ja bym odpuścił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    4195

Porady typu "dołóż 2 tys." nie są odp. na zadane pytania, nie pytałem czy major czy coś innego...

 

więc odpuść, tak jak kolega wyżej napisał ciągnik kupisz za 4tys.zł a 6 wsadzisz w remont

chyba że chcesz kupić żeby stał pod drzewem, a odpalany był dzięki uprzejmości sąsiada z zaciągu, jazda bez akumulatorów, bez hamulcy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    302

Porady typu "dołóż 2 tys." nie są odp. na zadane pytania, nie pytałem czy major czy coś innego...

 

To po co zakładasz temat i pytasz na forum jak jestes najmądrzejszy i wiesz co chcesz zrobic to po co pytasz


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    333

lepiej idz na wodke i panienki ,lepszy biznes zrobisz niz tego traktora za 4k.jak kupisz takiego trupa to sie nigdy nie odgarniesz i ciagle bedziesz pchal  w to kase a tak to przynajmniej bedziesz mial co wspominac

Edytowano przez szmergiel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majzel    0
Napisano (edytowany)

Witam. Jak dobrze utargujesz to bierz, opłaca się, bo tyle to krzyczą za capki  z esem z podnośnikiem co ledwo brony podniosą a tu dodatkowo masz  konkretny podnośnik, WOM i sprzęgło dwustopniowe,no i fabryka a nie składany w stodole z byle czego. Jak kupisz coś innego za 6, 8 czy 10 tys zł to i tak musisz mieć kasę na ,,pakiet startowy" po kupnie bo trzeba wymienić będzie to czy tamto. A tu masz oryginalny ciągnik za mała kasę, owszem dołożysz ale będziesz wiedział co masz. Kolumna kierownicy ma tam wspólny odlew ze skrzynia biegów, więc ewentualna wymiana od C-360 kłopotliwa ale być może rozsypało się łożysko bo pewnie jak olej w fabryce wlali to już nikt nie sprawdzał albo wytarły się kamienie, być może luz na gałkach tez jest ale od C-330 podchodzą. To wszystko musisz sprawdzić żeby ocenić stan układu kierowniczego. Co do skrzyni to być może trzeba wyregulować bezpiecznik zatrzask na pokrywie skrzyni albo najlepiej nauczyć się z tym żyć. Jak dojdziesz do wprawy odkleszczenie zajmie Ci 2 minuty i w sumie jedynkę w Majorku to od wielkiego dzwona się używa więc nie będzie tak żle. Silnik jak Ci kiedyś walnie (za 40 lat) to się nie stresuj bo od C-360 podchodzi bez przeróbek... jedynie drążki kierownicze trzeba przedłużyć i maskę jak ma być ładnie. Ogólnie dobry sprzęt i części jeszcze dużo na portalach ogłoszeniowych. Hej"

Edytowano przez majzel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    4195

kolego powyżej:

-piszesz że może być zatrzask na skrzyni, a może być tak że wsadzisz 1500zł w skrzynię plus olej

-piszesz że jak walnie silnik (za 40 lat), a co jeśli ten silnik padnie mu po pierwszych 5mtg u niego???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Daro81
      dużo osób mówi że zetory dużo palą... mi nie chodzi o to ile pali w orce, ale czy ktoś wie jak jest ze spalaniem w lekkich pracach, proszę o odp osoby które są posiadaczami zetorów forterra niekoniecznie musi być ten model, również posiadacze proksima plus też mogą się wypowiedzieć bo jest dużo wypowiedzi ile komu pali w ciężkich pracach a niegdzie nie moge znaleźć jak jest ze spalaniem w lekkich pracach ?
    • Przez tre_k
      Panowie wymienione nowe kable do akumulatora, nowy akumulator 120AH 870A, ciągnik ciężko pali, wręcz nie chce odpalać musze kręcić parę minut żeby zaskoczył... teraz pytanie czy można mu jakoś pomóc w niskie temperatury?  wstawić jakąś grzałkę czy coś? czy napalić ognisko pod blokiem silnika? Czy wymiana świec coś da? czy zetor nie ma jakiegoś grzania wbudowanego ? tu wygląda mi na jakąś grzałkę ale nie wiem co to jest ??   https://drive.google.com/open?id=1ze6u6N-2MZV4FvmV1jABY_95zXb10KwG
    • Przez micspi
      Witam, mam problem z ciśnieniem oleju w swoim zetorze 8145. Silnik świeżo po remoncie. Założony został nowy wał korbowy, zestawy naprawcze, panewki główne i korbowe. Głowica sprawdzona. Pompa olejowa nowa. Problem w tym że ciągnik ma niskie ciśnienie, na zimnym silniku i małych obrotach 2-2,5atm. Jak się rozgrzeje ciśnienie wzrośnie do 3-3,5 atm(wysokie obroty). Filtry olejowe zamontowane na przystawce. Przed remontem sytuacja wyglądała podobnie, jak silnik się rozgrzał ciśnienie rosło. Jak zgasze silnik wskazówka od ciśnienia szybko opada.  Co może być przyczyną??? 
    • Przez lukaszeekk24
      Witam mam pytanie odnosnie zetora 10540. W jaki sposób mozna zmienic promien skretu. Problem polega na tym ze przy skręcie w lewo protektor opony delikatnie trze o przedni wał napędowy. Z góry dziękuje.
      10540 za***ista maszyna.
    • Przez damian350z
      Witam. Mam taki problem otóż Zetor wali olejem z odmy, dodam że w transporcie jak zrobię nim 40 km to około 1l wyrzuci, problemy zaczynają się największe gdy dostanie gazu powyżej 2000 obrotów czy w transporcie czy pracach polowych to się leje. na zimnym po odpaleniu ciśnienie oleju około 3-4 bar, na rozgrzanym przy około 500 obr/min cisnienie wynosiło około 1, w pracy 2-3 bary obroty do 2000. Co poradzicie jeździć tak czy remont ? A jak remont to czy pierścienie, tuleje i panewki czy coś jeszcze ? a dodam że siłę ma.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.