Skocz do zawartości
whonerettive1991

Perspektywa naprawy Zetora 3011

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Dzień dobry,

Mam możliwość zakupu zetora 3011 - na małą działkę.

Chcę się dowiedzieć jak wygląda dostęp do części. Zwłaszcza, które są problematyczne lub bardzo drogie w zakupie (wiadomo że np. nowy wał kosztuje...)

Drugą sprawą są jego wady:

- blok był pęknięty - trochę powyżej pompy

- długo stał nieużywany, sporo na dworze.

- stał bez wody

- ma koszmarny luz na przekładni kierowniczej

- zakleszczał się czasem 1 bieg

Jak oceniacie te wady i czy koszty ich naprawy są duże? Traktor kosztuje ok. cztery tysiące.

Na co szczególnie trzeba zwrócić uwagę przy powtórnym oglądaniu traktora ?

Z góry dziękuję,

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    269

dołóż do tych 4tys jeszcze ze 2tys i kupisz jakiegoś wladka T25 na chodzie taki jest moje zdanie chyba ze chcesz traktor retro to inna sprawa


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    3630

można w ogóle ten ciągnik odpalić, przejechać się??? czy stoi i taki stojący eksponat ktoś wycenia na 4k zł???

jeśli to drugie to tak jak pisze kolega powyżej, dołóż tysiąc czy dwa i kup coś na chodzie, T-25 czy C-4011 za te pieniądze znajdziesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DarekD    60

jak masz czas i smykałkę  do mechaniki to naprawisz ,jak nie to kup coś bardziej popularnego


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peny259    11

U mnie na wiosce taki eksponat poszedł za 1900zl. Za późno się dowiedziałem bo chętnie bym go kupił. Tylko ze nie miał 3 biegu i opony do wymiany wszystkie. I kabina była nawet. A do tematu to za 5 tys może nawet znajdziesz jakieś c 328.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    38

Ja bym się w to nie pchał ... Z tego co tu widze to trzeba by go było przekopać od frontu do końca .... Począwszy od ukł. kierowniczego kończąc zapewne na hamulcach bo ogólnie stanie kilka lat im nie służy, gra nie warta świeczki, chcąc go zrobic na genał przepłacisz go kilka razy bo wiele warte nie są ...

Części jako takie są, u mnie to prostsza sprawa bo zaraz za granicą na Słowacji w Trstenie kupi się wszystko  bo tam jeszcze te ciągniki normalnie pracują, w Zetorze w kaliszu też ci wszystko sprowadzą z Czech tylko kwestia kasy ..... Ogólnie rzecz ujmując ja bym odpuścił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    3630

Porady typu "dołóż 2 tys." nie są odp. na zadane pytania, nie pytałem czy major czy coś innego...

 

więc odpuść, tak jak kolega wyżej napisał ciągnik kupisz za 4tys.zł a 6 wsadzisz w remont

chyba że chcesz kupić żeby stał pod drzewem, a odpalany był dzięki uprzejmości sąsiada z zaciągu, jazda bez akumulatorów, bez hamulcy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    269

Porady typu "dołóż 2 tys." nie są odp. na zadane pytania, nie pytałem czy major czy coś innego...

 

To po co zakładasz temat i pytasz na forum jak jestes najmądrzejszy i wiesz co chcesz zrobic to po co pytasz


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    309

lepiej idz na wodke i panienki ,lepszy biznes zrobisz niz tego traktora za 4k.jak kupisz takiego trupa to sie nigdy nie odgarniesz i ciagle bedziesz pchal  w to kase a tak to przynajmniej bedziesz mial co wspominac

Edytowano przez szmergiel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majzel    0
Napisano (edytowany)

Witam. Jak dobrze utargujesz to bierz, opłaca się, bo tyle to krzyczą za capki  z esem z podnośnikiem co ledwo brony podniosą a tu dodatkowo masz  konkretny podnośnik, WOM i sprzęgło dwustopniowe,no i fabryka a nie składany w stodole z byle czego. Jak kupisz coś innego za 6, 8 czy 10 tys zł to i tak musisz mieć kasę na ,,pakiet startowy" po kupnie bo trzeba wymienić będzie to czy tamto. A tu masz oryginalny ciągnik za mała kasę, owszem dołożysz ale będziesz wiedział co masz. Kolumna kierownicy ma tam wspólny odlew ze skrzynia biegów, więc ewentualna wymiana od C-360 kłopotliwa ale być może rozsypało się łożysko bo pewnie jak olej w fabryce wlali to już nikt nie sprawdzał albo wytarły się kamienie, być może luz na gałkach tez jest ale od C-330 podchodzą. To wszystko musisz sprawdzić żeby ocenić stan układu kierowniczego. Co do skrzyni to być może trzeba wyregulować bezpiecznik zatrzask na pokrywie skrzyni albo najlepiej nauczyć się z tym żyć. Jak dojdziesz do wprawy odkleszczenie zajmie Ci 2 minuty i w sumie jedynkę w Majorku to od wielkiego dzwona się używa więc nie będzie tak żle. Silnik jak Ci kiedyś walnie (za 40 lat) to się nie stresuj bo od C-360 podchodzi bez przeróbek... jedynie drążki kierownicze trzeba przedłużyć i maskę jak ma być ładnie. Ogólnie dobry sprzęt i części jeszcze dużo na portalach ogłoszeniowych. Hej"

Edytowano przez majzel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    3630

kolego powyżej:

-piszesz że może być zatrzask na skrzyni, a może być tak że wsadzisz 1500zł w skrzynię plus olej

-piszesz że jak walnie silnik (za 40 lat), a co jeśli ten silnik padnie mu po pierwszych 5mtg u niego???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamil5421
      Witam . Słuchajcie mam pytanie , może ktoś z was wie gdzie można dostać zamienniki ażurów do pługa Unia Ibis XXL S z 2010r. .. Niby Polska maszyna a jest z tym problem.
    • Przez Cytus
      Witam Mam pytanie takie potrzebuje czesci do mf 135 u nas w sklepach z czesciami do traktorow nie maja nic. Wie ktos moze gdzie moge dostac czesci i czy nie lepiej jest sprzedac traktor mf 135 bo jest problem z czesciami ? 
    • Przez szczepan5
      Witam. Mam problem z ciśnieniem w zetorze forterra 115. Zrobiłem kapitalny remont nowy wal panewki korbowody tuleje tłoki i nie było cisnienia. mial 3 na zimnym silniku. Po czym zmieniłem całą pompe zawor sprezynke smok. I cisnienie nadal slabe maks 3.2.na zimnym silniku. co może byc nie tak. Bo juz sam nie wiem. Prosze o pomoc
    • Przez sznajdik
      Mam problem ze znalezieniem części do wału napędowego do zetora pękł krzyżak a razem z nim ucho od krzyżaka w tej flanszy przy moście co się skręca z dwóch części i nie idzie znaleźć tej flanszy ma ktoś jakiś namiar bo krzyżak daje radę namierzyć
    • Przez kubaursusmf
      Potrzebny katalog czesci do mf 565 licze na wasza pomoc!!
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.