Skocz do zawartości
whonerettive1991

Perspektywa naprawy Zetora 3011

Polecane posty

Dzień dobry,

Mam możliwość zakupu zetora 3011 - na małą działkę.

Chcę się dowiedzieć jak wygląda dostęp do części. Zwłaszcza, które są problematyczne lub bardzo drogie w zakupie (wiadomo że np. nowy wał kosztuje...)

Drugą sprawą są jego wady:

- blok był pęknięty - trochę powyżej pompy

- długo stał nieużywany, sporo na dworze.

- stał bez wody

- ma koszmarny luz na przekładni kierowniczej

- zakleszczał się czasem 1 bieg

Jak oceniacie te wady i czy koszty ich naprawy są duże? Traktor kosztuje ok. cztery tysiące.

Na co szczególnie trzeba zwrócić uwagę przy powtórnym oglądaniu traktora ?

Z góry dziękuję,

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    249

dołóż do tych 4tys jeszcze ze 2tys i kupisz jakiegoś wladka T25 na chodzie taki jest moje zdanie chyba ze chcesz traktor retro to inna sprawa


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    3189

można w ogóle ten ciągnik odpalić, przejechać się??? czy stoi i taki stojący eksponat ktoś wycenia na 4k zł???

jeśli to drugie to tak jak pisze kolega powyżej, dołóż tysiąc czy dwa i kup coś na chodzie, T-25 czy C-4011 za te pieniądze znajdziesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DarekD    60

jak masz czas i smykałkę  do mechaniki to naprawisz ,jak nie to kup coś bardziej popularnego


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peny259    11

U mnie na wiosce taki eksponat poszedł za 1900zl. Za późno się dowiedziałem bo chętnie bym go kupił. Tylko ze nie miał 3 biegu i opony do wymiany wszystkie. I kabina była nawet. A do tematu to za 5 tys może nawet znajdziesz jakieś c 328.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daro844    5

Moim zdaniem lepiej dorzucić trochę kasy i kupić coś sprawniejszego. szkoda czasu i zachodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    38

Ja bym się w to nie pchał ... Z tego co tu widze to trzeba by go było przekopać od frontu do końca .... Począwszy od ukł. kierowniczego kończąc zapewne na hamulcach bo ogólnie stanie kilka lat im nie służy, gra nie warta świeczki, chcąc go zrobic na genał przepłacisz go kilka razy bo wiele warte nie są ...

Części jako takie są, u mnie to prostsza sprawa bo zaraz za granicą na Słowacji w Trstenie kupi się wszystko  bo tam jeszcze te ciągniki normalnie pracują, w Zetorze w kaliszu też ci wszystko sprowadzą z Czech tylko kwestia kasy ..... Ogólnie rzecz ujmując ja bym odpuścił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    3189

Porady typu "dołóż 2 tys." nie są odp. na zadane pytania, nie pytałem czy major czy coś innego...

 

więc odpuść, tak jak kolega wyżej napisał ciągnik kupisz za 4tys.zł a 6 wsadzisz w remont

chyba że chcesz kupić żeby stał pod drzewem, a odpalany był dzięki uprzejmości sąsiada z zaciągu, jazda bez akumulatorów, bez hamulcy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    249

Porady typu "dołóż 2 tys." nie są odp. na zadane pytania, nie pytałem czy major czy coś innego...

 

To po co zakładasz temat i pytasz na forum jak jestes najmądrzejszy i wiesz co chcesz zrobic to po co pytasz


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    275
(edytowany)

lepiej idz na wodke i panienki ,lepszy biznes zrobisz niz tego traktora za 4k.jak kupisz takiego trupa to sie nigdy nie odgarniesz i ciagle bedziesz pchal  w to kase a tak to przynajmniej bedziesz mial co wspominac

Edytowano przez szmergiel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majzel    0
(edytowany)

Witam. Jak dobrze utargujesz to bierz, opłaca się, bo tyle to krzyczą za capki  z esem z podnośnikiem co ledwo brony podniosą a tu dodatkowo masz  konkretny podnośnik, WOM i sprzęgło dwustopniowe,no i fabryka a nie składany w stodole z byle czego. Jak kupisz coś innego za 6, 8 czy 10 tys zł to i tak musisz mieć kasę na ,,pakiet startowy" po kupnie bo trzeba wymienić będzie to czy tamto. A tu masz oryginalny ciągnik za mała kasę, owszem dołożysz ale będziesz wiedział co masz. Kolumna kierownicy ma tam wspólny odlew ze skrzynia biegów, więc ewentualna wymiana od C-360 kłopotliwa ale być może rozsypało się łożysko bo pewnie jak olej w fabryce wlali to już nikt nie sprawdzał albo wytarły się kamienie, być może luz na gałkach tez jest ale od C-330 podchodzą. To wszystko musisz sprawdzić żeby ocenić stan układu kierowniczego. Co do skrzyni to być może trzeba wyregulować bezpiecznik zatrzask na pokrywie skrzyni albo najlepiej nauczyć się z tym żyć. Jak dojdziesz do wprawy odkleszczenie zajmie Ci 2 minuty i w sumie jedynkę w Majorku to od wielkiego dzwona się używa więc nie będzie tak żle. Silnik jak Ci kiedyś walnie (za 40 lat) to się nie stresuj bo od C-360 podchodzi bez przeróbek... jedynie drążki kierownicze trzeba przedłużyć i maskę jak ma być ładnie. Ogólnie dobry sprzęt i części jeszcze dużo na portalach ogłoszeniowych. Hej"

Edytowano przez majzel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    3189

kolego powyżej:

-piszesz że może być zatrzask na skrzyni, a może być tak że wsadzisz 1500zł w skrzynię plus olej

-piszesz że jak walnie silnik (za 40 lat), a co jeśli ten silnik padnie mu po pierwszych 5mtg u niego???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MariuszGontarek
      Panowie, może ktoś podpowie. W sobotę zetor 7011 palil od strzała kilkanaście razy palony i gaszony (żniwa) a kolejnego dnia, po wcisnieciu startera bloga cisza i tylko przygasające kontrolki oleju i akumulatora. Zupelnie żadnego dźwięku, na "krótko" odpalil od razu. Czy ktoś ma pomysł co mogło nawalic? Ktoś miał podobnie?  
    • Przez Baumax
      Witam mam zetora 8045 i chce do niego podpiąć sieć karmie pottinger mex 2s. Zmieniłem obroty wałka z 540 na 1000 i kosi elegancko tylko jest takie ostrzeżenie i do końca nie rozumiem (w załączniku) 
      Na razie jeżdżę na 1 polowej i obrotach 1500 bo kuku duża ale nie wiem czy dobrze robię bo nie rozumiem tego ostrzeżenia


    • Przez adam8056
      Witam, mam prośbę czy mógł by ktoś wstawić zdjęcie tabliczki znamionowej z tego modelu? Chodzi o tą tabliczkę nad hamulcem w kabinie, czy na tej tabliczce powinien być pełny numer nadwozia z dowodu rejestracyjnego ?
    • Przez 1994kuba1994
      Witam. Szukam ciągnika od 80 km w górę do maks  50 tyś i mam okazję na zetor 9540 za 42000 tyś ale do tej pory szukałem case i renault. Ale zetor młodszy, komfort też jest a najważniejsze części dużo tańsze. Ma być głównym koniem narazie na 30 h. Ogólnie to mało tych zetorow jest i to dlatego że dobre czy że były złe i nie produkowali  ich więcej? 
    • Przez tomekch43
      Witam mam problem z hamulcami w zetor proxima 90 otóż hamulce trzymają i ciągnik ma ciężko ciągnąć, obudowa z tyłu tak się nagrzewa po dłuższej jeździe że nie da się jej dotknąć a ponadto wczoraj po trasie ok 20 km olej w przekładni zmienił kolor na ciemny a był żółty proszę o pomoc !!!
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.