Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wacus1990    0

Witam. Czy orientuje się ktoś czym różni się wersja eksportowa c-360 od zwykłej ? Nie mylić z c-362 bo chodzi mi o c-360 które szły na eksport.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Landfarmer    3569

Głównie to różniły się np szerszymi oponami tj przód 7,50x16 tył 16,9x28 , liczbą obciązników, innymi zaczepami oraz kabiną zamontowaną fabrycznie a po za tym to raczej standard 


Szef wszystkich szefów  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    450

nieśmiej się :-P nasłuchał się jeden z drugim o tych cudach odrzutach z eksportu od niby zadowolonych właścicieli to też chce takim pojeździć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    34

A w skrzyni nie było zmian ? Wom i podnośnik nie były włączane oddzielnie

 

takie zmiany były w zależności do jakiego kraju miał isc


Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    537

Głównie to różniły się np szerszymi oponami tj przód 7,50x16 tył 16,9x28 , liczbą obciązników, innymi zaczepami oraz kabiną zamontowaną fabrycznie a po za tym to raczej standard 

 

jakie kabiny były zakładanie w fabryce ???

jakie inne zaczepy ???

szeroki laczek przód na żądanie tak, ale tył ???

 

na eksport szło to samo co i na kraj, może nieco lepiej wykonane, choć były wersje z niezależną hydrauliką


Polska B

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    976

Nie było gum 16,9-28 tylko na przód szersze,były z oddzielną pompą to  były już c-360M  liczba obciążników,kabina i lepsze ogólnie wykonanie jakościowe tak nic po za tym a i kolor czerwony  który daje +10 do mocy  :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wacus1990    0

takie zmiany były w zależności do jakiego kraju miał isc

 

A czy mógłbyś podać do jakich krajów jak szły to miały jakiekolwiek zmiany w załączaniu podnośnika lub wom ? Albo może masz jakiś link gdzie to jest napisane ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez versus
      jak mozna wzmocnic podnosnik w 60-ce????
    • Przez janusz14
      mam ursusa c-360 i nie wiem coo mi się stało z wom ale nie moge go wyłączyć nawet jak na chama pociągne to dźwigienka ani drgnie ,;/ co może byc powodem tej awarii. jak usunąć tą usterkę;]?
    • Przez HorPol65
      Witam!! Mam takie pytanie jaki tur da rade zalozyc do 60-tki??
    • Przez wojtek123
      Witam
       
      dzisiaj założyłem nowe siedzenie ze sklepu i mam mały problem bo za wysoko się siedzi i trochę się nie wygodnie jeździ..
       
      Może ktoś zakładał nowe siedzenie i jak u was ono pasuje??
    • Przez emtecc
      Witam
      Dziś zauważyłem że z otworu (patrząc od spodu)przez który widać koło zamachowe zacząl kapać olej przekładniowy. Napewno jest to olej przekładnoowy a nie z silnika!!!
      Drugi stopień sprzęgła jest.
      Ciągnik przez kilka minut był szarpany z przodem pochylonym do dołu. Czy przez to mógł sie wydostać olej po wałku sprzęgłowym??
       
      Wydostały sie naprawdę śladowe ilości oleju.
      Pracowałem nim kilka godzin przy sianie i wiecej wycieku nie było. Teraz patrzyłem ale zadnego wycieku pod nim nie ma.
       
      Edit.
      Muszę jeszcze zapytać ojca czy nie smarował łożyska wyłączajace sprzęgło. Od czasu do czasu lubi wlaś strzykawkę oleju przekładniowego.
×