Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wacus1990    0

Witam. Czy orientuje się ktoś czym różni się wersja eksportowa c-360 od zwykłej ? Nie mylić z c-362 bo chodzi mi o c-360 które szły na eksport.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Landfarmer    3578

Głównie to różniły się np szerszymi oponami tj przód 7,50x16 tył 16,9x28 , liczbą obciązników, innymi zaczepami oraz kabiną zamontowaną fabrycznie a po za tym to raczej standard 


Szef wszystkich szefów  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    587

nieśmiej się :-P nasłuchał się jeden z drugim o tych cudach odrzutach z eksportu od niby zadowolonych właścicieli to też chce takim pojeździć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    34

A w skrzyni nie było zmian ? Wom i podnośnik nie były włączane oddzielnie

 

takie zmiany były w zależności do jakiego kraju miał isc


Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    642

Głównie to różniły się np szerszymi oponami tj przód 7,50x16 tył 16,9x28 , liczbą obciązników, innymi zaczepami oraz kabiną zamontowaną fabrycznie a po za tym to raczej standard 

 

jakie kabiny były zakładanie w fabryce ???

jakie inne zaczepy ???

szeroki laczek przód na żądanie tak, ale tył ???

 

na eksport szło to samo co i na kraj, może nieco lepiej wykonane, choć były wersje z niezależną hydrauliką


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1194

Nie było gum 16,9-28 tylko na przód szersze,były z oddzielną pompą to  były już c-360M  liczba obciążników,kabina i lepsze ogólnie wykonanie jakościowe tak nic po za tym a i kolor czerwony  który daje +10 do mocy  :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wacus1990    0

takie zmiany były w zależności do jakiego kraju miał isc

 

A czy mógłbyś podać do jakich krajów jak szły to miały jakiekolwiek zmiany w załączaniu podnośnika lub wom ? Albo może masz jakiś link gdzie to jest napisane ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez HorPol65
      Witam!! Mam takie pytanie jaki tur da rade zalozyc do 60-tki??
    • Przez wojtek123
      Witam
       
      dzisiaj założyłem nowe siedzenie ze sklepu i mam mały problem bo za wysoko się siedzi i trochę się nie wygodnie jeździ..
       
      Może ktoś zakładał nowe siedzenie i jak u was ono pasuje??
    • Przez Boveer
      Sprzedam panewki do C-360 BIMET Nominał. Korbowodowe i główne.
      Główne 120 zł, korbowodowe 70 zł - NOWE
    • Przez MarcinKa
      Witam,idzie na sprzedaż nasza zmodyfikowana 60-tka.
      Poprzedniego roku w sumie dobrze ,że jeszcze była bo park maszynowy nie do końca pasował do nowego ciągnika,jeszcze trochę popracowała.Teraz już są maszyny do nowego a pielęgnację zrobi najmniejszy na podwórku.Czas sprzedać.
      Tak więc:
      -silnik zetor 4 cyl 7011,powiedziałbym żyleta,ma moc bardzo dobrze pali ,olej mu nie smakuje  i co najważniejsze ,naprawdę nie wiem dlaczego wszyscy psioczą ,że dużo palą ,ja byłem mile zaskoczony spalaniem a chodził i w obrotowym pługu jak i a aktywnym agregacie.Oliwa 15W40.
      -napęd przedni na oponach 11.5-15.3 Mitas(tak chcieliśmy,przód nie "wyrczy" do góry tylko ładnie opada maska na dół)Opony nie starte nic,oczywiście nie popękane itp.Aha tylne też można powiedzieć nowe.
      Napęd załączany dźwignią z boku.Napędy są zgrane bardzo dobrze,wg wyliczeń przód ok 5% jak dobrze pamiętam szybciej idzie Po pracy w polu z napędem kilka wysprzęgleń bądź przejazd do tyłu i lekko się odłącza.Zero wycieków. Oczywiście wspomaganie jest. Dla wymagających jest orbitrol Danfossa nie turcja czy china.Kupowałem nowy.Siłownik też nowy brałem.
      -biegi są "w podłodze" ja tak wolałem niż wajcha w desce.Sprzęgło zakładane było podczas montażu silnika nowe i jest zetorowskie.
      -mała modyfikacja blokady mostu,już nie trzeba deptać na ten "pedalik" piętą jak głupi aż oczy wyłażą
      -podnośnik jest na "tip-top" maszyna podniesiona nie opada nic,a za sprawą mocniejszej(wydajniejszej) pompy na wolnych obrotach podnosi bardzo szybko,haki cbm są.W skrzyni Hipol 6 tak więc nie ma bidy jak już.
      Elektryka działa,wskaźniki chodzą mtg się nabijają choć już któryś tam zegar jest z kolei....taki urok ich chyba.
      Aha ,jedyne co pasowałoby zrobić to odświeżenie lakieru trochę maska przyblakła a na błotnikach zrobiłem zaprawki bo w paru miejscach lakier odszedł.Ale spokojnie nie ma tragedii ani bąbli rdzy.
      Ciągnik jest u nas dobre kilkanaście lat ,nie jest miną. 
      Ogłoszenie póki co jest tylko tutaj,nie wystawiłem jeszcze na znanych portalach.Zdjęcia wysyłam na mail ale muszę zrobić aktualne.Decyzyjną osobą jest mój ojciec i to do Niego dam tel.
      Mała uwaga,nie jesteśmy serwisem i nie udzielamy informacji 24h jak dobrać przedni napęd żeby było dobrze robić ,więc proszę o telef konkretnie w sprawie a nie infolinia.
      W miarę możliwości i czasu odpowiem na PW jakby ktoś pisał.
      Aha,najważniejsze cena myślę że okolice 25tyś.  Handlarzykom za 1/4 ceny dziękuję.  Nabijaczom postów w temacie również.
      Tel : 601 892 pięć dwa siedem. Smsów ojciec nie odbiera
       
                            
       
       
    • Przez farmerowicz
      Witam,mam na sprzedaż ciągnik Ursus-C360, jestem pierwszym właścicielem, stan ciągnika oceniam na bardzo dobry, ciągnik jest zadbany, mało używany, ma nowe opony firmy mitas. Podnośnik po remoncie, bardzo wysoko i szybko podnosi, sprawne hamulce, oświetlenie oraz wszystkie inne podzespoły. Więcej informacji udzielę telefonicznie.
      Kontakt : 509975514
      Rok: 1983
      Cena: 14500 zł










×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.