Skocz do zawartości
Gosc5080R

Ramka Tura

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ramka
Gosc5080R    0

Witam 

Ostatnio zgiąłem ramkę w ładowaczu czołowym maki  Zetor .

Gdzie można to naprostować ? I czy da się ją naprostować ? 

Ile mniej więcej by to kosztowało ? 

Jeśli nie to czy da się to zrobić samemu ?

post-166853-0-67959000-1459679269_thumb.jpg 

Edytowano przez Gosc5080R

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

G_Siegien    17

Proponował bym odwiedzić jakiegoś doświadczonego spawacza, nie jestem pewien ale nagrzanie w odpowiednich miejscach+młotek powinien w miarę pomóc, ale do pierwotnego wyglądu to nie wróci. Nie jestem pewien czy tak się da, ale tak to widzę. 


Posty wyrażają moje zdanie, inni nie muszą wcale się z tym zgadzać (mogę być w błędzie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asasinator666    107

Może metodą z podnośnikiem hydraulicznym; do tego jakiś mocny dwuteownik i łańcuchy. Powinno pomóc. Palnik do tego też by się przydał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
G_Siegien    17

Przeginanie na zimno jakimkolwiek sposobem mocno zmęczy materiał = osłabi. Po przyjrzeniu się na zdjęcie mam wrażenie, że efektów można szukać nie tylko na ramce- wygląda jakby było coś jeszcze zgięte. Czy sworznie najbliższe ramce są do siebie równoległe?


Posty wyrażają moje zdanie, inni nie muszą wcale się z tym zgadzać (mogę być w błędzie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gosc5080R    0

Z resztą części jest wszystko Ok 

Ale czy Prasą Hydrauliczną nie było by lepiej ???


Może metodą z podnośnikiem hydraulicznym; do tego jakiś mocny dwuteownik i łańcuchy. Powinno pomóc. Palnik do tego też by się przydał.

Tą metodą próbowałem i to nic nie dało 


Szczere to tego tur kupiłem nie od nowości lecz od osoby której spalił się ciągnik wraz z tym turem. 

Edytowano przez Gosc5080R

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizak    88

Można naciąć po garbie i młotkiem,ale minimalnie długość się zmniejszy,odciąć i zamienić na inną grubościenną,wygięty środek wymienić na inny a do środka rury włożyć następną by było mocniej było i spaw lepiej trzymał,następna opcja naspawać [rozgrzać ] od środka wygięcia i młotem,ale najszybciej we trzech ,trzy młoty i jeden z drugim  trzyma młotem przy końcu łęgu tu gdzie prawie akurat zapina się hakiem,a trzeci nap...... w taki błotek wklęsły do rur by tej rurki  wizualnie nie popłaszczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
G_Siegien    17

kizak, wszystko fajnie ale po części się nie zgodzę. Wkładanie dodatkowej rury do środka? Rura grubościenna z ODPOWIEDNIEGO materiału, a nie po prostu grubościenna z nieznanej jakości materiału + dobry spawacz.

Po drugie grzanie spawarką?  Do tego służą palniki !! 

Poza tym się zgadzam, chyba że czegoś co napisałeś nie zrozumiałem poprawnie :)


Posty wyrażają moje zdanie, inni nie muszą wcale się z tym zgadzać (mogę być w błędzie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez m4t3usz4
      Witam!
      Czy ktoś z Was słyszał kiedykolwiek lub miał doświadczenie z separatorami zbożowymi typu SAD lub ALS? Zastanawiam się nad kupnem takiej maszyny i interesuje mnie czy rzeczywiście spełnia to swoją rolę tak, jak podają sprzedawcy.
      Jeśli coś wiecie w temacie - proszę o pomoc.

      Poniżej zdjęcia przykładowych separatorów tego typu
       


    • Przez ursusowski289
      Witam kolegów, może pisze to na nie właściwym forum ale pomyślałem że wiele rolników ma w szopie jakąś starą wsk-e lub części do niej i może chcieliby to sprzedać, ja za rozsądną cenę chętnie kupiłbym jakąś wsk-e ( nie musi posiadać rejestracji) lub jakieś części do niej.
      Zainteresowanych zapraszam do prywatnych wiadomości.
       
    • Przez ŻBKIU1999
      czemu gdy przekręcę kluczyk to nie piszczy. co może być przyczyną nie działającego   zegara od poziomu paliwa . czy  ktoś wie gdzie znajduje  cie czujnik od przeciążenia? 
      Z góry dzięki. 
    • Przez bolo527
      Dzień dobry. Jestem tu nowy i coś nie bardzo ogarniam pisanie postów. Napisałem odpowiedź i nie mogę jej wysłać. wyświetla się coś takiego, że musi sprawdzić moderator, a kolor tekstu zmienił się na jakiś dziwny i dostał statu ukrytego. Co robię nie tak ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.