Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ok dzięki wszystko już mam. Wiecie może jakieś przyczyny braku ładowania akumulatorów? Światła , kierunki już zrobiłem tylko narazie męczę się z tym ładowaniem. Wasze pomysły?

Opublikowano

Prądnice mam. Po jakim czasie jak ciagnik pracuje powinna zgasnąć lampa od ładowania lecz ona cały czas sie swieci. Prądnica sprawdzana i chodzi. Nie wiem co może być nie tak.

Opublikowano

Jak prądnica sprawna to może być regulator niedobry.

Elektroniczny masz czy mechaniczny (duża puszka)?

W mechanicznym czasem zdarza się że styki nie łączyły.

 

Jak masz multimetr lub woltomierz to sprawd czy faktycznie nie ma ładowania (nie pamiętam jak jest sterowana kontrolka).

W mechanicznym możesz odkręcić pokrywę i sprawdzić czy jeden ze szyków jest ciągle zwarty, na drugiej cewce styk powinien "latać" jak szalony.

Opublikowano

w tym jest problem że ona nie gaśnie w ogóle. Teraz mam pytanie z innej beczki. Coś mi się wydaje że mój ciapek trochę przysłabł . Jeśli bym wymienił filtr powietrza ( mam prawie 25 lat) i filtry oleju i paliwa były by lepsze skutki? przy Filtrze powietrza nie slychać w ogole jakby to powietrze biło , olej był dolewany lecz te siateczki już są bardzo rozwalone. Może to być tego przyczyna?

Opublikowano

Wymiana filtrów powinna trochę pomóc. jeżeli czułeś zmianę mocy podczas jazdy to na pewno musisz wymienić paliwowy i ostojnik przeczyścić.

 

Dalej nie wiem jaki masz regulator, trochę ciężko jest pomóc nie wiedząc za wiele.

Kontrolka świeci bo nie masz ładowania to jest pewne i nawet 3000 obrotów/min nie pomoże.

Jeszcze jedno u Ciebie w instalacji jest + na masie czy po bożemu - na masie?

Opublikowano

Panowie wymiana oleju i filtra coś pomoże w mocy silnika? Dodam że długo był nie wymieniany. Co jeszcze może pomóc w mocy silnika ? ( Filtry paliwowe wymienione i odstojnik , filtr powietrza czysty) . I jeszcze takie pytanie? Ursus c328 da rade sobie z przyczepa która waży 1,5 tony i ładunkiem 1 tona ( Razem 2,5 tony) . Z góry dzięki za odpowiedz.

Opublikowano

W jaki sposób mogę sprawdzić te wtryski i pompe?

Zanieś do fachowca od pomp wtryskowych,jak będziesz u niego remontował to nic nie zapłacisz za sprawdzenie.

Do C-360 za remont pompy i wymianę końcówek wtrysków zapłaciłem 200+100zł,wszystko nowe.

Opublikowano

Końcówki można zmieniać w ciemno, te z WUZETEM powinny pare latek pochodzić. A pompę to jak kolega wyżej pisze.

Z tymi końcówkami to róznie bywa .Czasem załozysz WUZETEMU i w sezonie 2 razy bedziesz wymieniał a czasem załozysz THM i dłużej pojezdzisz ........wszystko zalaży na czym sie jezdzi , wymiana filtrow itp.Sam swojego czasu zmieniałem końcówki kupiłem 2 nowe i jedna mi lała , więc teraz niby orginał a tak naprawde to buble.Teraz mam BOSHA i nie narzekam.

Opublikowano

Mówicie żeby wymienić koncówki czy całe wtryski? Prosił bym linka jak one wygladają i w jakiej cenie je dostanę. Najpierw zajmę się tymi wtryskami a pozniej pompą. A jeszcze takie pytanie , Co może być przyczyną jeżeli olej wyrzuca przy korku którym się wlewa do silnika obok odpręznika?

Opublikowano

Przeważnie wymienia się tylko końcówki,ale to stwierdza pompiarz.

Powinno się robić wtryski razem z pompą,bo jeśli pompa jest słaba to nie wyciśnie takiego ciśnienia na nowych końcówkach i może być gorzej jak było

Jak olej wyrzuca wlewem oleju to bez wymiany zestawu naprawczego się nie obejdzie.

Wskazany pomiar ciśnienia na tłokach.

Opublikowano

czasem tak jest ze wywala olej przy korku a silnik ma dobrą kompresje i ładnie pracuje, mówie to z własnego doświadczenia, zrobiłem już sporo silników w ciapkach i zawsze cześci od tego samego dostawcy zestawy tez takie same i w niektórych po 100 w innych po 1000mth pojawia się olej, są takie co mają nawet 4000mth i jest sucho(ten typ tak ma) bo jak każdy z nich sam robie i sam zazwyczaj docieram to mam pewnośc ze jest ok

ale reszta to juz w innym temacie ten dotyczy scematu :D

Opublikowano

Kolega @asharot dobrze mówi. Te końcówki z WUZETEMU chodzą po 40 zł za sztukę, a w tym sklepie kompletne wtryskiwacze widziałem po 70. A w pompie to wystarcza nieraz wymienić same sekcje tłoczące, to jest do zrobienia samemu, tylko trzeba poczytać trochę o tym. Na wymianę końcówek i tak będziesz musiał jechać do jakiegoś pompiarza żeby je ustawił, więc od razu możesz wziąć pompę do sprawdzenia. Nie zapomnij wymienić podkładek miedzianych pod wtryskiwaczami.

Opublikowano

Ok czyli wymienić same końcówki wtryskiwacza? ile tych końcówek jest potrzebnych? Czyli co muszę wymontować z ciągnika i zanieść do Pompiarza? Myślice że wymiana zwiększ jego moc?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v