Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich potrzebuje pomocy szukałem po forum i nic mi nie pomogło mianowicie mam problem z MF 3655 wymieniłem pompy hydrauliczne jednostopniowa po regeneracji a druga z prawej strony dwu stopniowa nowa wszystko pięknie działa oprócz wom ale problem jest chyba po stronie tej małej rurki w środku co łączy dekiel z sprzegłem chyba się wcisła i jest przeciek i przez to nie działa problem taki ze czujnik ciśnienia w skrzyni się święci po podłączeniu czujnika w gnieździe pomiarowym pokazuje mi 10 atm dopiero po skróceniu kół na maksa wskakuje mi ciśnienie 170 atm to jest na tym gnieździe koło czujnika a na tym drugim trochę wyżej też pokazuje 0 z tyłu na gniazdach pokazuje 190 atm wszystko działa pół bieg blokada napęd olej nowy agrol 10 W 30 filtry Nowe pomocy pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

ciśnienie masz bardzo dobre. Właśnie po skreceniu kół należy robić pomiar. Pewno czujnik walniety i tyle. WOM nie działa bo kontrolka świeci... masz sterownik 100% sprawny? bo tak kombinuje czy aby blokady mostu nie masz poza sterownikiem podpietej i dlatego jeszcze działa... Na próbe podłącz WOM na krótko.. a czy masz nieszczelność na WOM to trza by zmierzyć ciśnienie albo w miejscu czujnika albo w zaworze nad silnikiem.. włączasz WOM i patrzysz czy trzyma czy też nie trzyma 17bar

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

Lotos agrol stou Plus 10W30

 

Takiego oleju się nie leje !!   później się dziwisz czemu się takie rzeczy dzieją  . Czujniki później wariują   .

 

Jak już to zalej olejem   BP   Fuchs Mobil  takie sązalecane do tego ciągnika

Opublikowano (edytowane)

BP za reklamę Ci płaci? Weź się nie ośmieszaj po raz kolejny w tematach o traktorach. Olej jak najbardziej odpowiedni

 

nie płaci nie robie reklamy. bałbym się zalać skrzynię biegów  takim olejem polskiej produkcji   bo już w mojej okolicy były przypadki  zatarcia  łożysk na skrzyni  i innego typu kwiatki . Po za tym w instrukcji pisze jakich olei trzeba używać i jakiej firmy .

Edytowane przez soltys13
Opublikowano

dziwne żeby w instrukcji z 90 roku (gdzie w twojej wersji olej w skrzyni wymienia się co 250h) wymienili wszystkie oleje, które dzisiaj są oferowane w sprzedaży od bliżej niekreślonej liczby producentów a spełniające wymagania np MF

Opublikowano

nie płaci nie robie reklamy. bałbym się zalać skrzynię biegów  takim olejem polskiej produkcji   bo już w mojej okolicy były przypadki  zatarcia  łożysk na skrzyni  i innego typu kwiatki . Po za tym w instrukcji pisze jakich olei trzeba używać i jakiej firmy .

Pokaz wyniki badan jakie przeprowadziłeś z których wynika, ze olej zaciera skrzynie. Moim zdaniem to fuchs jest gorszy od spiraxa i dynatransa i co z tego? Ktoś inny moze miec inne zdanie. Olej spełnia normę i mozna go lać nie obawiajac sie o nic. Czasy superolu cc dawno mineły.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v