News
marek82

Brak wskazań ciśnienia na gniazdach pomiarowych massey ferguson 3655

Polecane posty

marek82    0

Witam Wszystkich potrzebuje pomocy szukałem po forum i nic mi nie pomogło mianowicie mam problem z MF 3655 wymieniłem pompy hydrauliczne jednostopniowa po regeneracji a druga z prawej strony dwu stopniowa nowa wszystko pięknie działa oprócz wom ale problem jest chyba po stronie tej małej rurki w środku co łączy dekiel z sprzegłem chyba się wcisła i jest przeciek i przez to nie działa problem taki ze czujnik ciśnienia w skrzyni się święci po podłączeniu czujnika w gnieździe pomiarowym pokazuje mi 10 atm dopiero po skróceniu kół na maksa wskakuje mi ciśnienie 170 atm to jest na tym gnieździe koło czujnika a na tym drugim trochę wyżej też pokazuje 0 z tyłu na gniazdach pokazuje 190 atm wszystko działa pół bieg blokada napęd olej nowy agrol 10 W 30 filtry Nowe pomocy pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    823

ciśnienie masz bardzo dobre. Właśnie po skreceniu kół należy robić pomiar. Pewno czujnik walniety i tyle. WOM nie działa bo kontrolka świeci... masz sterownik 100% sprawny? bo tak kombinuje czy aby blokady mostu nie masz poza sterownikiem podpietej i dlatego jeszcze działa... Na próbe podłącz WOM na krótko.. a czy masz nieszczelność na WOM to trza by zmierzyć ciśnienie albo w miejscu czujnika albo w zaworze nad silnikiem.. włączasz WOM i patrzysz czy trzyma czy też nie trzyma 17bar

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys13    37

Lotos agrol stou Plus 10W30

 

Takiego oleju się nie leje !!   później się dziwisz czemu się takie rzeczy dzieją  . Czujniki później wariują   .

 

Jak już to zalej olejem   BP   Fuchs Mobil  takie sązalecane do tego ciągnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaslukas    65

BP za reklamę Ci płaci? Weź się nie ośmieszaj po raz kolejny w tematach o traktorach. Olej jak najbardziej odpowiedni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys13    37

BP za reklamę Ci płaci? Weź się nie ośmieszaj po raz kolejny w tematach o traktorach. Olej jak najbardziej odpowiedni

 

nie płaci nie robie reklamy. bałbym się zalać skrzynię biegów  takim olejem polskiej produkcji   bo już w mojej okolicy były przypadki  zatarcia  łożysk na skrzyni  i innego typu kwiatki . Po za tym w instrukcji pisze jakich olei trzeba używać i jakiej firmy .

Edytowano przez soltys13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaslukas    65

dziwne żeby w instrukcji z 90 roku (gdzie w twojej wersji olej w skrzyni wymienia się co 250h) wymienili wszystkie oleje, które dzisiaj są oferowane w sprzedaży od bliżej niekreślonej liczby producentów a spełniające wymagania np MF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    87

nie płaci nie robie reklamy. bałbym się zalać skrzynię biegów  takim olejem polskiej produkcji   bo już w mojej okolicy były przypadki  zatarcia  łożysk na skrzyni  i innego typu kwiatki . Po za tym w instrukcji pisze jakich olei trzeba używać i jakiej firmy .

Pokaz wyniki badan jakie przeprowadziłeś z których wynika, ze olej zaciera skrzynie. Moim zdaniem to fuchs jest gorszy od spiraxa i dynatransa i co z tego? Ktoś inny moze miec inne zdanie. Olej spełnia normę i mozna go lać nie obawiajac sie o nic. Czasy superolu cc dawno mineły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sitek012    0

Witam. czy ktoś z was orientuje się gdzie znajduje się rozdzielacz hydrauliczny od podnośnika w massey ferguson 3650?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez plati
      Witam.
       
      W MF 6190 przestał działać napęd. 
       
      Kontrolka normalnie się włącza i wyłącza jednak napęd nie działa. 
       
      Bezpieczniki sprawdzone i wszystko ok. Popatrzylem na te elektrozawory za kołem w tylnym moście i wydaje się że wszystkie kable są na swoim miejscu. 
      Jeśli chodzi o awarie mechaniczna to nie słychać żadnego odgłosu dziwnego 
      Jakieś pomysły co mogło się stać?
    • Przez mateusz3060
      Po odpaleniu ciagnika jest ładowanie awaryjnie podnosi kostki ktore znalazłem przeczyszczone po odpieciu ehr jest prad w dwuch kablach bezpieczniki dobre czego to moze byc przyczyna no i na blotnikach przyciski tez nie działaja ehr nie wlaczy sie nawet na sekunde z ogledzin kabli wszystko jest ok prosze o porady mecze sie z tym juz od jesieni i nikt mi jeszcze nie pomógł
    • Przez MichalP
      Mam kilka pytań co do silnika w tym ciągniku może ktoś mi podpowie.
      1. Gdzie na silniku jest tabliczka żeby odczytać dokładnie  wersje silnika ? 
      2. Miska olejowa - odkręciłem wszystkie śruby  i mam problem od strony skrzyni odchodzi trzyma się od strony napędu. (odkręcone jest 24 śruby) czy   jest jakiś myk żeby tą  miskę zdjąć? 
      Dodam tylko że  moja ma uszy  gdzie na innych zdjęciach poglądowych  ich nie widzę.  Może ktoś dysponuje jakąś instrukcją serwisową do tego silnika 
      3. Jakiej  firmy kupować   tłoki i cylindry ? 
       
    • Przez Radig
      Witam
      Szukalem trochę na forum lecz podobnego problemu do mojego nie znalazłem.
      A mianowicie  nie dawno stałem sie posiadaczem Mf 3655 który ma niestety problem z Dynashiftem
      Problem polega na tym, ze jeśli chodzi o półbieg 1 i 2 - to ciągnik na nich normalnie ciągnie i pracuje lecz nie ma żadnej zmiany w prędkości jazdy i żadnej reakcji można przełączać z 1 na 2 i na odwrót i nic się nie dziej . 
      Widać tylko jak przełączają się diody na liczniku.
       Gorzej jest już jeśli przełączymy na 3 lub 4 półbieg  wtedy ciągnik zwalnia i się zatrzymuje i nie ciągnie - podobne objawy do takich jakby ślizgało się sprzęgło. po przełączeniu z 3 na 2 lub 1 ciągnik znów rwie do przodu.
      Czy może to już być problem z tarczkami.
      Przyznam się szczerze ze nie sprawdzałem jeszcze ciśnień - ale jutro to sprawdzę i dopisz.
      Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi 
       
    • Przez MasseyFerguson3635
      Witam, posiadam ciągnik MF 3635 1994 rok ze skrzynią dynashift, podczas orki jeździłem na biegach 3 i 4, podczas wyjazdu z pola chciałem przełączyć na bieg 1 lub 2, niestety oba są zablokowane nie da się ich wbic, wajcha zmiany biegów nie daje sie przełączyć, nigdy wcześniej nic takiego nie miało miejsca. Miał ktos podobny problem lub wie co mogło sie uszkodzić?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj