Skocz do zawartości

Polecane posty

MichalM1    0

Dzień dobry,

 

1. Chciałbym dowiedzieć się jakie dane można odczytać z ECU tej serii?

2. Czy po podłączeniu się jest możliwe stwierdzenie autentyczności przebiegu?

3. Czy macie informację na temat kosztu takiej usługi serwisu?

4. Gdybyście mieli wybrać skrzynię pomiędzy PQ a PQ+ to którą byście wybrali w ciągniku o przebiegu ok. 7000 tys. i dacie produkcji pomiędzy 1995 a 2001?

5. Jak z awaryjnością amortyzacji przedniej osi? Czy z przytoczonym przebiegiem nie będzie ona grozić kosztami naprawy?

6. Jakie są czułe punkty maszyny i miejsca na które warto zwrócić uwagę?

7. Jak Waszym zdaniem powinna wyglądać jazda testowa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    227

Ciągnik z tych lat to raczej 17 tyś godzin a nie 7, co nie znaczy że złom bo normalnie serwisowany obleci jeszcze sporo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ToMclo
      Witam
      Potrzebuje kilku czesci do deutz fahr, a w mojej okolicy nie ma zadnega sklepu z czescimi do niego, moze ktos wie czy w Województwie podlaskim jest jakis serwis lub sklep z czesciami do Deutz fahr
    • Przez yacenty
      Witajcie, na jesieni podczas siewu zauważyliśmy ubytek płynu chłodzącego w ciągniku John Deere 6140r. Dolaliśmy - weszło ok 2l do połowy skali.
      Teraz przy wiosennym przeglądzie zauważyłem że płynu jest ledwo ledwo w zbiorniku. Dolałem - weszło około 2.5l i jest troszkę powyżej srodka skali.
       
      W miejscu garażowania nie widzę ewidentnej plamy, nie widać też zbytnio sladów mokrego na silniku / masce.
      Co może być przyczyną gdzie szukać dziury w całym?
       
      Gdzieś mi się w galerii rzuciło nie dawno, że ta seria JD ma jakiś defekt i pękają jakieś przewody, ale póki co nie mogę namierzyć tego obrazka / tej dyskusji.
      Ktoś z was ma podobny problem? Dodam że ciągnik ma 3 lata i lekko ponad 1000h na budziku.
       
      Chcesz poznać dane techniczne John Deere 6140r
    • Przez TheZielonyJohny
      Witam serdecznie. 
       
      Mam mały problem z zakupionym używanym JD 6930 premium. 
       
      Problem polega na tym, że po puszczeniu pedału hamulca słychać strzał w przedniej osi TLS. 
      Podejrzewam, iż wynika to z faktu załączania przedniego napędu podczas hamowania, a następnie jego wyłączanie po puszczeniu hamulca. Więc może to być kwestia różnicy prędkości pomiędzy przednią osią a tylną. 
      Dodam, że po zahamowania tylko jednym hamulcem ( nie ważne czy lewy czy prawy) nie zanotowałem ani razu takiego uderzenia. 
       
      Opony na ciągniku : 
      Przód 540/65 R28 - nowe 100 % protektora
      Tył 650/65 R38 - ok. 20% protektora
       
      Przednia oś zalana olejem Spirax. 
       
      Zastanawiam się czy te opony mogą razem ze sobą współpracować. 
      Sama oś TLS chodzi perfekcyjnie, nie jest jeszcze wybita. 
       
      W instrukcji spotkałem się tylko ze wzorem na procentowe wyprzedzenie w prędkości pomiędzy przodem  a tyłem. Nie ma jednak podane jakie konkretne rozmiary opon mogą ze sobą współgrać bądź też nie. 
       
      Jakieś sugestie, doświadczenia, podobne problemy ? Z góry dziękuję  
    • Przez jd5085
      Witam,
       
      tak jak w temacie czy może ktoś wie jak ustawić położenie pływające w jd 5085m z ehr ?  z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez szczygel18
      Witam potrzebuje namiary na firma ktora naprawie elektronike w ciagnikach rolniczych z okolic płocka mazowieckie
×