_Grzesiek_5

John Deere 6400 falująca temperatura?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
_Grzesiek_5    6

Witam, jak w temacie mam prawdopodobnie problem z temperaturą, ponieważ są zbyt duże i dość czybkie wahania temperatury, nie trzyma stałego poziomu tylko jak ciągnik ma ciężej idzie wyżej jak lżej schodzi niżej i to na zakrętach na polu widać. Za czym obroce na wolnych obrotach to widzę że spada, pług w dół pojadę trochę i rośnie, co to może być bon już szlak mnie trafi? termostaty wymienione bo w zimę wcale nie trzymał temperatury i miałem nadzieję że będzie dobrze a tu rozczarowanie. może ktoś mógłby podesłać zdjęcie w jakim położeniu powinna być wskazówka w pełni prawidłowo rozgrzanego silnika?
Z góry dzięki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

Prawdopodobne, ale niekoniecznie. Byłoby dobrze, gdybyś sprawdził faktyczną zmianę temperatury np. termometrem elektronicznym.

Inna przyczyna to niesprawna elektryka: problemy z ładowaniem, brak pewnego połączenia elektrycznego między czujnikiem a wskaźnikiem, wadliwy czujnik, ...

 

A tak na marginesie to normalne zjawisko, że temperatura silnika ulega zmianom zależnie od obciążenia.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

juras390    2

Witam, jak w temacie mam prawdopodobnie problem z temperaturą, ponieważ są zbyt duże i dość czybkie wahania temperatury, nie trzyma stałego poziomu tylko jak ciągnik ma ciężej idzie wyżej jak lżej schodzi niżej i to na zakrętach na polu widać. Za czym obroce na wolnych obrotach to widzę że spada, pług w dół pojadę trochę i rośnie, co to może być bon już szlak mnie trafi? termostaty wymienione bo w zimę wcale nie trzymał temperatury i miałem nadzieję że będzie dobrze a tu rozczarowanie. może ktoś mógłby podesłać zdjęcie w jakim położeniu powinna być wskazówka w pełni prawidłowo rozgrzanego silnika?

Z góry dzięki za pomoc

może za małe obroty silnika a zaduże obciążenie silnika ja pracuje na 2100 ruchy wskaznika są ale nieznaczne a w orce na 1 godz. spala 10 l i 1 ha zrobi pług zagonowy na zabezpieczeniu  kverneland

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

Dzięki wszystkim za podpowiedzi ☺ połączenia i problemy z elektryka wykluczam raczej jest wszystko ok, czujnik możliwe że coś nie tak muszę wymienić. Na razie zacznę od małych kosztów ☺ też biorę pod uwagę wisko ale jak mówiłem na razie mniejsze koszty sprawdzę czujnik elektryka. ja swoim pracuje w orce na 1700 C3 bądź C4 a wy na jakich przelozeniach? jestem świadomy ze temperatura będzie się aczkolwiek nie powinna ponieważ powinien trzymać cały czas taka sama za to odpowiada termostat w tym przypadku dwa i wisko. Wydaje mi się że każdy pojazd silnikowy powinien trzymać stałą temperaturę niezależnie od obciążenia. Jeszcze kwestia czy jak będzie dmuchnieta uszczelka pod głowicą to mogą być objawy właśnie z tą temperaturą? bo coś mokro było na spojeniu bloku z głowicą, wymyłem pójdzie w robotę to zobaczymy czy się poci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario1224    0

Jak się to robi fachowo to nie wiem.kolega jak odpalił silnik i przyłożył do wentylatora listewke to wentylator stanął. Próbowałem tak u siebie i nie ma opcji by go zatrzymać.u mnie nie faluje temp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ignacy01    7

zalezy czy wskaznik faluje np od ponizej prawidlowej tep do powyzej. bo jak tylko od normy do powyzej to stawiam na wisko lub zatkano chlodnice. jak te pierwsze to czujnik lub połaczenia elektryczne z nim (sproboj psiknac czyms do czyszczenia stykow) bo zakladam ze termostaty chodza prawidłowo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

też tak myślałem albyn próbować zatrzymać wiatrak jak zimny muszę spróbować to zrobić. Z określeniem czy powyżej lub poniżej nie jestem w stanie tego określić ponieważ ciągnik posiadam nie aż tak długi czas i nie jestem pewien w którym miejscu dokładnie ma być wskazówka temperatury jak jest prawidłowo rozgrzany, a nikt nieche wspomóc mnie taka informacja w formie np. zdjęcia bądź chociaż opisania miejsca położenia wskazówki. no ale będę walczył z tym co to za przyczyną jak się wyjaśni poinformuje
termostaty wymieniane na nowe więc zakładamy że prawidłowo ☺

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    304

Też mam problem z temperaturą, tylko że w Case MX 150 Zbyt  wysoka mi się zdaje.

Założyłem drugi zegar kupiony na Allegro za prawie 300 zł  http://allegro.pl/wskaznik-temperatury-wody-fld-60mm-nowosc-i6045443789.html   Najpierw zamówiłem ten  http://allegro.pl/wskaznik-temperatury-wody-cyfrowy-czujnik-solidny-i5674605778.html   ale okazało się że  z Chin idzie i do 60 dni może przyjść. Przyszedł po 2 tygodniach.

Koniecznie chodziło mi o wyświetlacz elektroniczny.

Czujnik założyłem w interculerze w kolektorze ssącym, i okazało się że max temperaturę jaką wskazał to 88 stopni, a oryginał w licznikach pod czerwone podeszło, . Teraz  czujnik przełożyłem w głowicę, zamiast jakiegoś korka 1/2 cala.

Więc najpierw radzę założyć jakiś  zegar, najlepiej elektroniczny, bo są dokładniejsze, w potem dalej szukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axial    9

Zacznij od pomiaru rzeczywistej temperatury silnika. Dopiero wtedy możesz rozpocząć dywagacje czy to wskaźnik, czujnik, wisko albo El Niño*...

 

* El Niño – "zjawisko pogodowe, polegające na utrzymywaniu się ponadprzeciętnie wysokiej temperatury na powierzchni wody w strefie równikowej Pacyfiku." - Wikipedia

 

edit: właśnie @Tomek73 mnie uprzedził.

Edytowano przez Axial

Wiśta, Wio! Łatwo powiedzieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

Mario1224 dzięki za info położenia wskazówki
Kupię coś aby zobaczyć jaką faktycznie ma temp. bo może trzyma dobrze a tylko czujnik albo zegar wariuje. ale dziś tak myślałem i nie wiem czy nie wiskoza bo cały czas jakby był wiatrak włączony i za bardzo chłodzi, jak by można ją sprawdzić? dzięki za dotychczasowe podpowiedzi ☺

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario1224    0

Wisko raczej za mocno nie będzie chodziło.jedynie za słabo i będzie się silnik grzal.u mnie na jesieni zaczął wariowac zegar od temp.wyskaliwal poza skale.gdy udezylem w zegar to skazowka wracała na miejsce.elektryk dwa razy naprawial zegar.teraz jest założony zegar i czujnik od zetora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

no tak ale gdy jest załączone cały czas na maksymalnych obrotach to przy takiej temp. jak jest teraz to silnik będzie za Bardzo chłodzony i nie osiągnie prawidłowej temperatury ☺ no to tak jak u Ciebie po prostu wysiadl zegar, a kupić oryginalny nie mały wydatek ☺ teraz dla mnie najważniejsze zmierzenia jaką ma temperaturę i to już mi dużo powie ☺

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    87

Jezdzilem prawie wszystkimi JD wskazowka nie powinna dochodzic do polowy zielonego pola .W modelach gdzie jest komputer wyswietlacz przewaznie pokazuje w normalnej jezdzie 83 stopnie a jadac pod obciazeniem dochodzi ponad 90 stopni .Gdy chlodnica byla troche brudna bylo nawet 102 stopnie .Tak ze w zaleznosci od obciazenia na wyswietlaczu widac wachanie temp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Mateo3566
      Witam ☺️w moim jd z skrzyni biegów  jest delikatny wyciek , z pod czegoś takiego. Czy za tym bolcem są jakieś oringi ? A może ktoś przerabiał coś takiego?☺️


    • Przez _Grzesiek_5
      Witam wszystkich, Potrzebuje informacji gdzie znajduje się czujnik prędkości bo mam problem z jego znalezieniem 😒 Z góry dzięki
    • Przez minas
      Co myślicie o tych starszych modelach (lata produkcji 92-97), warto to jeszcze kupić? Wiadomo, że przebiegi mają już ok. 8 tyś mtg albo i więcej. Jak wygląda awaryjność, komfort, spalanie itd. Z góry dziękuje za wszystkie opinie.
    • Przez _Grzesiek_5
      Witam wszystkich, Od pewnego czasu zastanawia mnie czy skrzynie w john deerach były blokowane? Tzn wychodził ciągnik z pełnym zakresem przełożeń ale niektóre kraje miały przepisy gdzie prędkość ciągnika nie mogła przekraczać jakiejś tam wartości i z tego względu zakładano blokady, które można zdjąć i będzie pełen zakres przełożeń. Kiedyś czytałem i niby jest coś takiego, ale czy ktoś się spotkał z tym i mógłby potwierdzić, że widział na własne oczy bądź robił coś takiego u siebie? 🙂 Pozdrowionka
    • Przez _Grzesiek_5
      Witam, Czy jest może ktoś kto posiada katalog części do John Deere 6400 i chciałby się nim podzielić? Bym był bardzo wdzięczny 🙂
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.