Skocz do zawartości
Antramx

John Deere 6200 obsługa skrzyni biegów

Polecane posty

Antramx    0

Witam,

Otóż niedawno kupiłem JD 6200 z 1997 roku. Traktor posiada skrzynię biegów z dwoma dźwigniami i rewersem (przy kierownicy).

Jedna dźwignia od A do D, a druga od P/1 do 4.

Problem polega na tym, że nie miałem nigdy styczności z taką skrzynią, a jedynie manualną i automatyczną, przez co nie jestem pewien czy dobrze nimi operuję.

Mianowicie, czy jest jakaś różnica gdy ruszam z np. A-4 albo D-1? Jakie biegi służą raczej do prac polowych, a które do transportu? Czy mogę w trakcie jazdy zmieniać swobodnie z np. B na C czy powinienem raczej rozpędzić traktor na czwórce i dopiero przerzucać na inny półbieg?

Do tego mam małe pytanie - do czego służy dźwignia/przełącznik po prawej stronie na skraju panelu (żółw i królik) czy to dodatkowe ustawienia biegów czy może prędkość wałka? gdyż w moim egzemplarzu ta dźwignia jest ułamana.

 

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Antramx    0

a instrukcji obsługi nie dostałeś w komplecie?

Nie, tak jak w większości przypadków kupna używek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Lukasz4512    4

Witam, mam problem z moim John deerem 6210 se, mianowicie chodzi o rewers, zacial się na biegu do przodu i nie da się przełączyć, czy ktoś wie lub podejrzewa jaką to przyczyną? Z góry dziękuję i pozdrawiam

Edytowano przez Lukasz4512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zielo0ony
      Witam serdecznie, 
      Przejrzałem nasze forum w poszukiwaniu opinii na temat traktorów wyższej mocy. Niestety nic sensownego nie znalazłem i w związku z tym postanowiłem założyć osobny temat. 
      Chciałbym aby każdy kto wie coś na ten temat się wypowiedział.
      Mamy do porównania Claas ARION, AXION oraz John Deere 7430 7530 lub 7720 7820.
       
    • Przez jaszczur2008
      Witam.
      Posiada case international 844s 81rok 4x4 (nie xl)
      Problem taki ze na polowych cos wali w skrzyni.
      Na szosowych i wstecznym jest okej.
      Gdy jade na polowych potrafi wybic na luz.
      Obstawiam na synchronizator.
      Moje pytanie to pod ktorym deklem sa tryby od polowych? Pod podnosnikiem, czy pod tym z przodu gdzie jest orbitrol?
      I drugie pytanie czy przedni dekiel zejdzie? Bo orbitrol jest jakby pod deklem iczy to tak wyjdzie? Lub co odkrecic by wyciagnac dekiel?
      Prosze jakies wskazowki
    • Przez miron_ol
      Witam, szukam ciągnika i wybór padł na JD 7600. Znalazłem w necie ogłoszenie z takim ciągnikiem ale skrzynia jest w trybie awaryjnym, ciągnik jeździ ale 2 km/h. Sprzedający mówi że to wina modułu i wystarczy go wymienić, naprawić. Wydaje mi się że to może być coś więcej, bo jeśli to tylko moduł to dlaczego tego nie zrobi i wystawi ciągnik w normalnej cenie a nie powiedzmy promocyjnej. Podejrzewam że skrzynia nadaje się do remontu. Proszę was o informację co może być z tą skrzynią, jaki mniej więcej koszt naprawy i gdzie ewentualnie mogę ją zrobić. Jestem spod Olsztyna, Warmińsko-mazurskie. 
       
    • Przez tomo_91
      Dzień dobry pierwszy raz zakładam temat na forum mam problem z wyżej wymienioną ładowarką teleskopową, podczas odpalania mam wrażenie, że coś obciąża silnik i gdy kręcę rozrusznikiem dopiero po np. 15 sekundach silnik zaczyna mieć lżej  i rozrusznik zaczyna kręcić z odpowiednią prędkością i odpala. Sytuacja występuję w 2/3 przypadków. O ile w temperaturze dodatniej nie jest to uciążliwe bo akumulator daje radę to zimo trzeba się namęczyć podgrzewanie silnika itp też ledwo daje radę. Rozrusznik ok, akumulator ok, silnik i wtryski ok, 
      Może ktoś spotkał się z taką sytuacją. Serwis też nie miał na to pomysłu.
    • Przez LUKGAMERPL
      Witam.
      Moje pytanie do was forumowiczów jest nastepujace.
      Czy w Ursusie 912 jest czujnik biegu jalowego? 
      Ojczulek mi powiedzial ze jest przy dzwigni zmiany biegów od 1 do 4 (zalaczam zdjęcie)
      Zapewne pytacie mnie czemu tam zagladalem. Przyczyna byla taka ze olej wyciekal spod czujnika oleju w skrzyni i spytalem sie ojca od czego jest ten czujnik a on mi powiedzial ze od biegu jalowego.
      Oczekuje odpowiedzi mniej wiecej w stylu czy to jest czujnik biegu jalowego, jak go podłączyć, jak sprawdzic czy jest sprawny.
      Chial bym abyście mogli mi udzielić odpowiedzi takiej na jaka wasza wiedza pozwala.
      Dolaczam jego zdjęcie Pozdrawiam.

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.