piotrekbial1

koparka białoruś, szybsza praca

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Koparka

Witam 

obecnie jestem na etapie remontu koparki białoruś, rolniczej 

założyłem do osprzętu dwie nowe pompy nsz 32 które sa podłączone do dwóch rozdzielaczy 

pierwszy obsługuje bom 

a drugi obrót ramienia i podpory ( łapy) 
 

chciałbym aby koparka była szybsza przy kopaniu bez wkręcania jej na wysokie obroty 

i mam zamiar założyć jedną pompę nsz 50 ( po przerobieniu króćców pasuje )  która współpracuję z rozdzielaczem od bomu 

 

jedną obawa jaką mam to to że oba rozdzielacze są ze sobą połączone i  na jednym będzie większy przepływ oleju a na drugim mniejszy  

i się tak zastanawiam czy jedno z drugim nie będzie kolidować ?
 

co sądzicie na ten temat ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianraki3    7

Znajomy też tak zrobił. najpierw wymienił jedną na 50 później drugą. chodziła bez problemu. Tylko jego to strasznie rozdzielacze lały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    35

W większości nie było to podłączone w ten sposób, że dla obrotu i podpór działał jedna pompa, a dla reszty korzystało z 2 pomp jednocześnie?

Wiem, że wychodziły przynajmniej dwie wersje łączenia hydrauliki trochę różniące się miedzy sobą, ale musiałbym odszukać schematów, a nie mam ich w tym komputerze.

Jumzem  którym okazjonalnie pracowałem raczej przeszkadza przy dużych ładunkach szybkość i gwałtowność ruchów i pracuje się na wolnych obrotach. Pompy tam to NSZ32.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez arsz63
      Hej. Ostatnio wymieniałem uszczelkę zaworów tak zwany okular . Dałem na to masę uszczelniająca i uszczelkę wszystko ładnie złapało i trzyma . Tylko teraz muszę jednak jedną śrube wymienić i mam pytanie czy jak idkrece ta śrubę to nie puści ten silikon ? Z góry dzięki za odpowiedzi 🙂
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez DomiAgro
      Witam , chciałbym się dowiedzieć jakim biegiem w mtz prasujecie warfama z543 , posiadam starszy ciągnik ze starszym typem skrzyni , tym z jedną wajcha , pozdrawiam
    • Przez Remek55
      Witam który z powyższych ciągników wybrać 1025.2 lub 1025.3 tamten jest 10 tyś tańszy co byście zrobili jest jakaś różnica po za wyglądem i spalinami ? czy da się trafić na te ciagniki na wyprzedaży żeby było taniej np. paru letnie z wystawy lub jaki ciągnik polecacie do 150 tyś?
    • Przez Massey294s
      Proszę o pomoc. Ciągnik lekko dymił na czarno więc tata wyjął wtryski,kupił nowe końcówki i dał do regulacji (trochę przechulały istwierdził że nie będzie żałował). Po wymianie dymi jak z lokomotywy. Pompiarz ustawił wtryski na początek otwarcia 180( jednostki nie pamiętam). Czy to nie za mało? Tylko to mi przychodzi na myśl. Nigdzie nie mogę znaleźć wartości odpowiadającej temu silnikowi. Przypomnę że chodzi o mtz 952.3 turbo
       
      Dodam, że problem występuje przy zmianie obrotów lub już przy najdelikatniejszym obciążeniu, przy biegu jałowym bez zmiany obrotów wcale nie widać spalin. Spaliny są koloru czarnego.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.