Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

problem jest pewnie z układem paliwowym,kombajn chodzi godzinę a później zaczyna słabnąć i gaśnie.Założyłem nowe filtry i to samo . Jak hodzi i go zgaszę to odpali jak zgaśnie zamoczynnie to bez startera ani rusz. Zastanawiałem się czy czasem nie poszła pompa wtryskowa, ale jakby pompa to chyba wcale by nie odpalał, kiedyś miałem podobny problem pęnkła uszczelka pod szklaną obudową filtra i łapał lewe powietrze,puźniej miał za dużo paliwa ponieważ lała świeca żarowa i musiałem ją odłączyć bo szła mi ropa do oleju, tym razem to nie to. Może coś w zbiorniku.? Czas się powoli zabrać za naprawę i może ktoś się miła podobny problem i wie gzie szukać przyczyny.

Opublikowano

możesz spróbować podpiąć paliwo z karnisterka,poprostu odciąc dopływ z baku i niech pobiera z karnisterka i wtedy zobaczysz.Ja tak miałem w bizonie i był uszkodzony przewód zasilający

Opublikowano

tak tylko ty masz pompkę mechaniczną przy silniku ja mam elektryczną za zbiornikiem i nie wiem czy ta pompka nie musi podawać odpowiedniego ciśnienia spróbuję tak jak mówisz z bańki grawitacyjnie

Opublikowano

za moze masz syf w zbiorniku i silnoknie dostaje wystarczajacej ilości paliwa, możesz tez sprawdzić zawór zwrotny przy filtrze paliwa, nieszczelnosc czesto pokaże sie jak podlaczysz sprezarke na zasilanie i dmuchniesz

Opublikowano

Ja powiem tak, kiedy przyprowadziliśmy 88 classica to jedna rzecz mnie zdziwiła a mianowicie dosyć wyczuwalne falowanie na obrotach. Normalnie zjechał z lawety wprowadzony do garażu ale falowanie pozostało, okazało się że pompka elektryczna nie chodzi w końcu doszedłem do tego że bezpiecznik był spalony.... Przepracował już 3 sezon i jak na razie spokój, bez żadnej awarii.   Trzeba zaczynać od rzeczy najprostszych czyli tak jak mówią przedmówcy sprawdzić drożność odpowietrznika

Opublikowano

1.pompka paliwowa jest nowa, 2.spuściłem paliwo jest ok , 3.schodzi z obrotów i gaśnie raz po godzinie raz po pół zależy, na wysokich obrotach przy młoceniu, na wolnych chyba nie ponieważ po awarii na polu o ile pamiętam jechałem 45 minut do domu i nie zgasł.4.korek czysty a co do powietrza czy nie będzie widać pęcherzyków powietrza  w filtrze?

 

Opublikowano (edytowane)

wężyki do wymiany opaski na wężyki dobre gumki do pompki nowe o ie to perkins a jak to nic nie da to pompa do roboty ja tak w mf miałem że w orce po 20 min gasł i odpowietrzyłem i było dobrze jeszcze kranik sprawdź i czy masz smoka czy rurki w baku ? w filtrze nic nie zobaczysz bo przewód będzie miał mikro pęknięcia paliwo ciec nie będzie a będzie łapał lewe powietrze w baku może coś być mi kiedyś z korka wpadła uszczelka to co 1 godz stawał bo przytkało kranik i tak w koło umyłem bak i po problemie

Edytowane przez volvo1150
Opublikowano

dzięki za pomoc faktycznie problem był z paliwem.Gdy oglądałem zbiornik było ok czyściutki przewody też, ale podkusiło mnie odkręcić rurkę w zbiorniku ssącą.Okazało się ze jest tak zapchana że musiałem nabić w spręzarkę 8 atmosfer żeby  ją przedmuchać.A co do korka to w claasie jest metalowy i nie ma otworu chyba ze zasysa z boku.Wróce do zbiornika, w miejscu gdznie wchodzi rurka jest zagłębienie z korkem spustowym ta rurka jest do samego spodu zagłębienia i zaciąga największy syf.Postanowiłem ją skrócić .

Bezpiecznik do pompki kolego ja doszłem że od pompki jest tylko przekażnik pierwszy od góry bo troche dziwne że pompka nie działała a kombajn ci chodził u mnie jak nie ma prądu w pompce to nie odpalisz 

Opublikowano

Claas 88sl nie pokazuje obrotów młocarni, obroty dmuchawy tak. Prąd do czujnika dochodzi, po zdjęciu drugiego kabla prąd wychodzi z czujnika, natomiast po włączeniu młocarni nie. Obstawiam czujnik, czy się mylę.

Opublikowano

rozbierz czujnik, jak sie nie myle to masz taki sam jak w innych czyli taka mini pradniczka, da sie to zregenerowac, tylko ciezko rozebrac, przewaznie uzwojenie przy pinach sie uwala w nich, ja juz tak zrobilem ze 2 sztuki i zezon wytrzymaly.

Opublikowano

Claas 88sl nie pokazuje obrotów młocarni, obroty dmuchawy tak. Prąd do czujnika dochodzi, po zdjęciu drugiego kabla prąd wychodzi z czujnika, natomiast po włączeniu młocarni nie. Obstawiam czujnik, czy się mylę.

 

Oczywiscie że masz obroty przy zegarze bodajrze drugi przełącznik z zapadką przełanczasz obroty bębna i wiatry a dodajesz dwignią rozdzielającą

jak masz wączoną mlocarnie to przełącz przełącznikiem i wyskoczą ci obroty na tym samym zegarze

Opublikowano (edytowane)

jak indukcyjny czy tam magnetyczny to tylko wymiana. jak masz te prodniczke to w skrzyni siedzi identyczny czujnik od predkosci jazdy , jak Ci dziala tamten to sobie podmien, 5 min roboty.

Edytowane przez Uziu92

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 4pakplus
      Witam
      Wiecie może Panowie jaka jest średnica wału jezdnego od tej strony co zakłada się koło jezdne - czapka chińczyka?
      to chyba coś takiego:
      https://agro-serwis24.pl/pl/p/WAL-GLOWNY-JAZDY-CLAAS-MERCATOR-ZESTAW-LOZYSK-630179/1558
    • Przez Adamek001
      Witam serdecznie, mam pytanie czy ktoś może naprawiał blokowanie kolumny kierowniczej w kombajnie claas dominator? W zeszłym tygodniu zakupiłem bardzo dobrze utrzymany egzemplarz, a skoro jest już po sezonie postanowiłem zabrać się za małe remonty. Mam pytanie jak się do tego zabrać, ponieważ nigdy tego nie robiłem i nie wiem czego się spodziewać. Kolumna czy zablokowana czy nie, lata góra dół. 
    • Przez janek884
      Do sprzedania 
      Dominator 118 SL maxi 1992r. Heder 6m z 1999r na grubym ślimaku, kosa na śrubki. Silnik V6 mercedes 270 koni. Zadbany, klimatyzacja sprawna. Kamera cofania, poziomowanie hedera w joysticku. Hydrostat. 2 kosy boczne elektryczne. Elektroniczny dokładny pomiar prędkości. Oświetlenie Led 9 szt. Zawsze garażowany. Cena 133 tysiące. Dolnośląskie 57-160. Tel 500132349

    • Przez Pawel1344
      Witam, tak jak w temacie mam problem z tym urządzeniem mianowicie nie włącza mi się ta zielona lampka w prawym górnym rogu, która sygnalizuje, że heder jest w pozycji roboczej i powinno rozpocząć się naliczanie hektarów, (na wyświetlaczu też nic się nie pokazuje oprócz 0.00) do tego nie pokazuje też długości przejechanej trasy. Wiecie może gdzie znajduje się czujnik odpowiedzialny za włączanie położenia roboczego w bordinformatorze, a może trzeba szukać gdzie indziej przyczyny. Proszę o pomoc
    • Przez PrzemoO
      Mam problem z komputerem odpaliłem kombajn było ok a po chwili coś takiego




×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v