Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam, zauważyłem, że w chłodnicy pojawia się olej. Pomyślałem, że przyczyną może być uszkodzenie chłodniczki oleju, zatem została wymieniona wraz z uszczelkami. Jednakże problem nie ustąpił. Co może być przyczyną tego zajścia? Dodam, że płyn nie dostaje się do silnika.

Opublikowano

U mnie też tak było. Padła chłodniczka oleju. Wymieniłem. Tyle razy płukałem chłodnice, a i tak śladowe ilości oleju zostały. To było ze dwa lata temu. A teraz Panowie zrobiła mi się maślanka w oleju silnikowym. Odpaliłem ciągnik, ciśnienie zaczęło sobie iść do góry jak zwykle, zatrzymało się na 4 i zaczęło spadać. Spadło na 2. Zgasiłem go. Zaglądam na miarkę, a tam maślanka. Jakiś okoliczny majsterek kiedyś mi mówił że jak padnie chłodniczka to tylko idzie olej do wody, więc chłodniczke wykluczyłem. Może to być coś z uszczelką pod głowicą?

Opublikowano
Dnia 28.02.2016 o 09:34, Atari napisał:

Witam, zauważyłem, że w chłodnicy pojawia się olej. Pomyślałem, że przyczyną może być uszkodzenie chłodniczki oleju, zatem została wymieniona wraz z uszczelkami. Jednakże problem nie ustąpił. Co może być przyczyną tego zajścia? Dodam, że płyn nie dostaje się do silnika.

Pytanie czy ta chłodniczka została sprawdzona przed wymianą czy wymiana nastąpiła na "ślepo"?

Opublikowano
Dnia 30.12.2017 o 07:47, chwiolas napisał:

U mnie też tak było. Padła chłodniczka oleju. Wymieniłem. Tyle razy płukałem chłodnice, a i tak śladowe ilości oleju zostały. To było ze dwa lata temu. A teraz Panowie zrobiła mi się maślanka w oleju silnikowym. Odpaliłem ciągnik, ciśnienie zaczęło sobie iść do góry jak zwykle, zatrzymało się na 4 i zaczęło spadać. Spadło na 2. Zgasiłem go. Zaglądam na miarkę, a tam maślanka. Jakiś okoliczny majsterek kiedyś mi mówił że jak padnie chłodniczka to tylko idzie olej do wody, więc chłodniczke wykluczyłem. Może to być coś z uszczelką pod głowicą?

Może być z uszczelką, głowicą, pękniętą tuleją, lub oringami na którejś tulei.   

Opublikowano
Dnia 6.02.2018 o 22:28, Sadek napisał:

Pytanie czy ta chłodniczka została sprawdzona przed wymianą czy wymiana nastąpiła na "ślepo"?

Niestety na ślepo.

Opublikowano

Witam. U mnie również pojawił się olej w chłodnicy i to dość dużo tego oleju  A w silniku olej jest ok taki jak powinien być.  Co robić od czego zacząć zetor 8011  i ubywa troszkę wody 

Opublikowano

zawieź ją do zakładu regenerujacego głowice , w każdym ci sprawdzą, pakują sprężone powietrze od strony termostatu , zaślepiają kanały wodne od dołu głowicy i wkładają pod wodę o temp. 70 stopni . mi pękła miesiąc temu. wyglada to tak 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Snuff
      Witam szukam najlepiej wszystkich momentów dokręcania w silniku Zetora 8011  ponieważ kupiłem nowy wał i robię mały remont dołu bo ciśnienie wynosiło zero
      pytanie jeszcze wał podpisany Ursus c-385 pasuje do Zetora 8011 tak? Pytam dla pewności bo słyszałem że momenty dokręcania w zetorze są troszeczkę inne niż w ursusie i ciekawi mnie dlaczego

    • Przez Dzigit189
      Witam .
      Takie pytanie mam. Czy w zetorach 8011 i pochodnych montowane były wały korbowego z ciężarkami ?
      Mam okazję kupić taki nominalny ale nigdy się z czymś takim nie spotkałem jak dotąd akurat w tych traktorach 
    • Przez Kmiecio
      Witam.
       
      Mam taki oto problem. W moim Zetorze jeżeli rozgrzeje się olej w skrzyni biegów przy ciężkiej pracy zaczyna "gwizdać" i zaczyna się świecić jakaś kontrolka. Napęd ciągnie, myślę że ta kontrolka jest od wzmacniacza momentu bo jest podłączona pod jakiś czujnik w skrzyni biegów. Co może oznaczać to "gwizdanie"?? Czy winą może być mikropompka?
       
      Proszę o jakieś porady. Może ktoś miał do czynienia z taką sytuacją lub wie dlaczego tak się dzieje??
    • Przez bubel500
      Witam.Przy wymianie uszczelki pod głowicą w Zetorze 8045 zauważyłem, że są zablokowane trzy otwory (kanały wodne) przez uszczelkę, chociaż wszystkie kanały pasują ze sobą między głowicą a blokiem. Dlaczego tak jest?
    • Przez ursusikc330m
      Witam,mam pytanie czy ma ktoś namiary na jakiś sklep z częściami do silnika Zetora 18345?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v