Atari

Zetor 8111 olej w chłodnicy.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
Atari    4

Witam, zauważyłem, że w chłodnicy pojawia się olej. Pomyślałem, że przyczyną może być uszkodzenie chłodniczki oleju, zatem została wymieniona wraz z uszczelkami. Jednakże problem nie ustąpił. Co może być przyczyną tego zajścia? Dodam, że płyn nie dostaje się do silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chwiolas    11

U mnie też tak było. Padła chłodniczka oleju. Wymieniłem. Tyle razy płukałem chłodnice, a i tak śladowe ilości oleju zostały. To było ze dwa lata temu. A teraz Panowie zrobiła mi się maślanka w oleju silnikowym. Odpaliłem ciągnik, ciśnienie zaczęło sobie iść do góry jak zwykle, zatrzymało się na 4 i zaczęło spadać. Spadło na 2. Zgasiłem go. Zaglądam na miarkę, a tam maślanka. Jakiś okoliczny majsterek kiedyś mi mówił że jak padnie chłodniczka to tylko idzie olej do wody, więc chłodniczke wykluczyłem. Może to być coś z uszczelką pod głowicą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

GRG    0

Żadna chlodniczka, żadna uszczelka tylko głowica. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    550
Dnia 28.02.2016 o 09:34, Atari napisał:

Witam, zauważyłem, że w chłodnicy pojawia się olej. Pomyślałem, że przyczyną może być uszkodzenie chłodniczki oleju, zatem została wymieniona wraz z uszczelkami. Jednakże problem nie ustąpił. Co może być przyczyną tego zajścia? Dodam, że płyn nie dostaje się do silnika.

Pytanie czy ta chłodniczka została sprawdzona przed wymianą czy wymiana nastąpiła na "ślepo"?


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    1037
Dnia 30.12.2017 o 07:47, chwiolas napisał:

U mnie też tak było. Padła chłodniczka oleju. Wymieniłem. Tyle razy płukałem chłodnice, a i tak śladowe ilości oleju zostały. To było ze dwa lata temu. A teraz Panowie zrobiła mi się maślanka w oleju silnikowym. Odpaliłem ciągnik, ciśnienie zaczęło sobie iść do góry jak zwykle, zatrzymało się na 4 i zaczęło spadać. Spadło na 2. Zgasiłem go. Zaglądam na miarkę, a tam maślanka. Jakiś okoliczny majsterek kiedyś mi mówił że jak padnie chłodniczka to tylko idzie olej do wody, więc chłodniczke wykluczyłem. Może to być coś z uszczelką pod głowicą?

Może być z uszczelką, głowicą, pękniętą tuleją, lub oringami na którejś tulei.   


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Atari    4
Dnia 6.02.2018 o 22:28, Sadek napisał:

Pytanie czy ta chłodniczka została sprawdzona przed wymianą czy wymiana nastąpiła na "ślepo"?

Niestety na ślepo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damian1994s
      Witam. Mam problem mianowicie ubywa mi woda z tego co zauważyłem wydostaje się kolektorem wydechowym. Olej w silniku jest w porządku nie widać w nim wody również nie podnosi się stan. Dodam że uszczelka pod głowicą była niedawno wymieniana i głowica była planowana. Co może być przyczyną?
    • Przez Arek
      Przymierzam się do remontu silnika w 12145. Jakiej firmy zestaw naprawczy (tuleje+tłoki) polecacie ?
      Na allegro znalazłem:
      Granit - 99zł
      THM - 150zł
      MAHLE - 205zł
      Wiadomo, że nie chcę wydać majątku ale ma być zrobione porządnie. Jestem ciekaw czy te z granitu czy to jakaś chińszczyzna i nie warto sobie tym głowy zawracać ?
    • Przez MariuszGontarek
      Panowie, może ktoś podpowie. W sobotę zetor 7011 palil od strzała kilkanaście razy palony i gaszony (żniwa) a kolejnego dnia, po wcisnieciu startera bloga cisza i tylko przygasające kontrolki oleju i akumulatora. Zupelnie żadnego dźwięku, na "krótko" odpalil od razu. Czy ktoś ma pomysł co mogło nawalic? Ktoś miał podobnie?  
    • Przez Juziak
      Witam Panowie może pomożecie wycieka olej z silnika przez sprzęgło dwoma otworami na dole korpusu co może byc ? Czyżby symeryng poszedł na walku ?
    • Przez damiex90
      Tak więc jak w temacie w ciągniku zetor 7211 coś mi stuka, ale tylko i wyłącznie wtedy gdy silnik przez dłuższy czas jest obciążony dajmy na to w orce, talerzówka, ciężki transport. Jeśli podczas wystąpienia zmniejszymy obroty albo się zatrzymamy to objaw ustaje na jakiś czas. Co może być przyczyną? Co to może być?  Jaki może być kosztorys? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.