Atari

Zetor 8111 olej w chłodnicy.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
Atari    4

Witam, zauważyłem, że w chłodnicy pojawia się olej. Pomyślałem, że przyczyną może być uszkodzenie chłodniczki oleju, zatem została wymieniona wraz z uszczelkami. Jednakże problem nie ustąpił. Co może być przyczyną tego zajścia? Dodam, że płyn nie dostaje się do silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chwiolas    15

U mnie też tak było. Padła chłodniczka oleju. Wymieniłem. Tyle razy płukałem chłodnice, a i tak śladowe ilości oleju zostały. To było ze dwa lata temu. A teraz Panowie zrobiła mi się maślanka w oleju silnikowym. Odpaliłem ciągnik, ciśnienie zaczęło sobie iść do góry jak zwykle, zatrzymało się na 4 i zaczęło spadać. Spadło na 2. Zgasiłem go. Zaglądam na miarkę, a tam maślanka. Jakiś okoliczny majsterek kiedyś mi mówił że jak padnie chłodniczka to tylko idzie olej do wody, więc chłodniczke wykluczyłem. Może to być coś z uszczelką pod głowicą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sadek    596
Dnia 28.02.2016 o 09:34, Atari napisał:

Witam, zauważyłem, że w chłodnicy pojawia się olej. Pomyślałem, że przyczyną może być uszkodzenie chłodniczki oleju, zatem została wymieniona wraz z uszczelkami. Jednakże problem nie ustąpił. Co może być przyczyną tego zajścia? Dodam, że płyn nie dostaje się do silnika.

Pytanie czy ta chłodniczka została sprawdzona przed wymianą czy wymiana nastąpiła na "ślepo"?


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    1040
Dnia 30.12.2017 o 07:47, chwiolas napisał:

U mnie też tak było. Padła chłodniczka oleju. Wymieniłem. Tyle razy płukałem chłodnice, a i tak śladowe ilości oleju zostały. To było ze dwa lata temu. A teraz Panowie zrobiła mi się maślanka w oleju silnikowym. Odpaliłem ciągnik, ciśnienie zaczęło sobie iść do góry jak zwykle, zatrzymało się na 4 i zaczęło spadać. Spadło na 2. Zgasiłem go. Zaglądam na miarkę, a tam maślanka. Jakiś okoliczny majsterek kiedyś mi mówił że jak padnie chłodniczka to tylko idzie olej do wody, więc chłodniczke wykluczyłem. Może to być coś z uszczelką pod głowicą?

Może być z uszczelką, głowicą, pękniętą tuleją, lub oringami na którejś tulei.   


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Atari    4
Dnia 6.02.2018 o 22:28, Sadek napisał:

Pytanie czy ta chłodniczka została sprawdzona przed wymianą czy wymiana nastąpiła na "ślepo"?

Niestety na ślepo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemas97    0

Witam. U mnie również pojawił się olej w chłodnicy i to dość dużo tego oleju  A w silniku olej jest ok taki jak powinien być.  Co robić od czego zacząć zetor 8011  i ubywa troszkę wody 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalfalk1    10

tak jak ktoś powyżej napisał głowica ale to trzeba sprawdzić czy na pewno pękła głowica.zdemontuj i napiszę jak to zrobić bo żaden zakład tego nie sprawdzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    5

zawieź ją do zakładu regenerujacego głowice , w każdym ci sprawdzą, pakują sprężone powietrze od strony termostatu , zaślepiają kanały wodne od dołu głowicy i wkładają pod wodę o temp. 70 stopni . mi pękła miesiąc temu. wyglada to tak 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Nasters
      Witam może ktoś wymianiał pierścienie tłokowe we włoskim silniku stosowanym w same i lamborghini.Chodzi mi tu dokładnie o Lamborghini 1060  6cyl.Trzeba odjezdzać przodkiem żeby zdjać miske ??? ktoś cos ?
    • Przez andrew176
      Witam Panowie
      Mam problem z ciśnieniem w zetorze 8045
      Silnik po kapitalnym remoncie:
      tuleje, tłoki, wał po szlifie, głowica
      Problem  jest taki że po zapaleniu ciągnika a jest to docieranie ciśnienie jest na poziomie 3,5 po jakimś czasie spada do 1.
      Gdzie szukać przyczyny??
      Dodam że pompa oleju nowa, a filtr mam starego typu, tzw bąk. Gdzieś czytałem, chyba nawet na naszym forum że zmiana filtra na nowego typu czyli podwójny podnosi ciśnienie o 1 atm, ale to raczej tylko sposób na zwiększenie a nie eliminacja problemu.
      Jest też możliwość że wytarty wałek rozrządu, bo ciągnik dostał przez ostatnie lata w "d*pę" a olej już parę lat nie wymieniany.
      Dodam że filtr zakładałem do drugiego ciągnika i w nim jest ok, chyba że ośka w podstawie wytarta ale to sprawdzę suwmiarką.
      Proszę o jakieś rady.
      Pozdrawiam
    • Przez DominikPaweFilipczak
      Mam pytanie jak zdjąć miskę olejowa w zetor8011?
    • Przez frotek
      Witam forumowiczów! 
      Przymierzam się do demontażu pompy wtryskowej w zetorze 8145 trzeba ją regenerować. Muszę tylko przy demontażu zrobić znaki na korpusie silnika,pompy i wykręcać śmiało?  
    • Przez micspi
      Witam, mam problem z ciśnieniem oleju w swoim zetorze 8145. Silnik świeżo po remoncie. Założony został nowy wał korbowy, zestawy naprawcze, panewki główne i korbowe. Głowica sprawdzona. Pompa olejowa nowa. Problem w tym że ciągnik ma niskie ciśnienie, na zimnym silniku i małych obrotach 2-2,5atm. Jak się rozgrzeje ciśnienie wzrośnie do 3-3,5 atm(wysokie obroty). Filtry olejowe zamontowane na przystawce. Przed remontem sytuacja wyglądała podobnie, jak silnik się rozgrzał ciśnienie rosło. Jak zgasze silnik wskazówka od ciśnienia szybko opada.  Co może być przyczyną??? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.