Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
21 godzin temu, andrzej78 napisał:

A świstak siedzi i zawija .....:D.Wszystko do czasu, aż trafi się zonk i będą dwie z tym samym numerem. A gdy coś będzie podejrzane to od razu dostaniesz pieczątkę z przeglądu. Wierzysz w to ,że  diagnosta będzie na tyle głupi i nieświadomy że "przymknie oko ", a gdyby nawet , to może " wyjść " sprawa w rejestracji.

Dziś państwo daje nam możliwość że na jednej tablicy kilka przyczep może być bo dowodu rejestracyjnego nie trzeba mieć z sobą. Więc znowu państwo dało bramkę na przekręty.

Opublikowano
6 godzin temu, PronarekP5 napisał:

 jakim cudem chcesz mieć dwie zarejestrowane na ten sam numer skoro masz kompletny  czeski czy niemiecki dowód rejestracyjny, i w urzędzie wszystko normalnie przechodzi weryfikację. 

Czeski , Słowacki dowód - oczywiście , ale z Niemiec już niekoniecznie bo rolnicze ( do 25 km/h ) są nierejestrowane. Ogólnie panuje nieład w kwestii numerów , co zresztą potwierdzasz, więc dopasowuje się przyczepy ( numery ) do dowodów, a te które nie posiadają dowodów sprowadza się ( teoretycznie ) z Niemiec często opierając się na rzeczywistych numerach, Nawet dochodzi do zupełnego pomieszania nazwy modelu , bo kto by sie przejmował tym czy to przyczepa np  HL 6011 czy HL 8011, często pierwotny stan tych przyczep nie pozwala określić  jednoznacznie co to jest,a wtedy numer już może się powtórzyć. Nie twierdzę ,że jest to zjawisko częste , lecz skoro powtarzają sie numery w ciągnikach( szczególnie Ursusach - mają dowody rejestracyjne ) to dlaczego nie w przyczepach -szczególnie przy takim kombinatorstwie.

Opublikowano

mogą być takie same numery ale, no właśnie, jest ale.

Te same numery może mieć C330M, Warszawa M20 i przyczepa HL ale z racji że to różne pojazdy nikt się nie czepia (tutaj mowa o numerze ramy).
Drugim takim czynnikiem jest rok produkcji.  HL'ka z początku lat 80tych i druga z 90tych mogą mieć ten sam numer wg mnie.
Trzecia sprawa to model przyjmijmy tej HLki, jedna ma np końcówkę modelu HD a druga ND no i nie są to te same przyczepy.

Trzecia sprawa to że nr ramy da się ukryć w systemach, wystarczy że ktoś po rejestracji zrobi remont kapitalny i zgłosi uszkodzenie nr ramy podczas naprawy, dostanie kwit na nabicie nowego nr ramy i ten nigdy nie powinien się powtórzyć (choć czytałem że raz się powtórzył przy pojeździe marki SAM). I tamten stary nr znika bo zmieniono nr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Famer21
      Szukam przyczepy 8-10ton na co patrzeć jaką najlepsza bedzie?
      Gdzie mogę znaleźć przyczepe jakąś w necie poza allegro, bo nic nie widać same takie "zrób to sam".
    • Przez Arturo1610
      Witam. szukam przyczepy wywrotki, taka do wozenia obornika zboża cos zeby bylo stabilne głównie przy wożeniu obornika jak jest mokro. Głównie ogladam na olx hl bss i brandys szukam czegos co bedzie mialo minimum 5m dlugosci i 2,3-2,4 szerokosci zeby w zniwa wozić też baloty. I teraz moje pytanie. Czy ktoś by mi mogł podać jakie wymiary ma hl 8011? i jak to jest z tymi czeszkami, ilu sa tonwe? i od jakiego to modelu zależy ? moze ktoś sie orientuje jakie sa rodzaje tych przyczep. bo widze 7,8 i 9 i 10 a nawet 12 ? modeli tez jest mnóstwo bo i p93s i agro i jeszcze inne i sam juz nie wiem czego szukac zeby spełniała moje warunki ;/ podpowie ktoś jak to jest z tymi czeszkami głownie ? danych technicznych tez nie mozna nigdzie znależć. prosze o pomoc.
       
      ps. jakby ktos mial w rozsadnej cenie to kupie tez dokumenty do hl 6011 sztywnej
    • Przez Radan
      Witam.
       
      Miał ktoś styczność z tą maszyną w warunkach polowych.
      Pytam bo zamierzam kupić a interesuje mnie sprzęt zarówno do zastosowań w transporcie sieczki jak i rozrzutnik obornika.
      Fliegl ASW 391 w identycznej konfiguracji jest prawie dwa razy droższy.
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
    • Przez pawi
      Witam kolegów, orientuje się  ktoś  czy  główna  rama  w tych przyczepach  się  czymś  różni? Czy w D55 była inna lub mocniejsza względem przyczep sztywnych? D46 względem d47 to całkiem inna konstrukcja  a jak to wygląda  w szóstkach? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v