mxs000

Tur 2-sekcyjny C-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-360
mxs000    0

Witam, w ciągniku C-360 mam założonego tura z rozdzielaczem 2-sekcyjnym dwa siłowniki są jednostronnego działania a jeden dwustronnego działania do dej pory działało wszystko bez większych problemów do wczoraj, siłownik dwustronnego działania wysuwa się a nie chce wrócić, Nie wiem co może być tego przyczyną, ma może ktoś jakiś pomysł co to może być?

Dodam jeszcze że pompa hydrauliczna jest oryginalna i dosyć wymęczona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal152    0

Witam . Mam takiego samego tura i kiedyś przerabiałem ten problem , przyczyn może być kilka wysłużona pompa która mieli i napowietrza olej , zbyt mała ilość oleju który się grzeje nadmiernie pompa mieli napowietrza i znowu to samo , jakiś " paprok " przy zaworze utrudnia powrót bo po pierwsze olej jest ze skrzyni więc klarowny raczej nie , a po drugie ( przynajmniej w moim wypadku tak było ) rozdzielacz jest jednolity modułowy dwu sekcyjny przystosowany do siłowej zmiany kierunku  przepływu oleju i wypadku tego jednego siłownika dwustronnego działania wszystko gra bo w obie strony działa ciśnienie to już przy tych dwóch jednostronnych podnoszących ramę nie jest już dobrze bo podnosi się je ciśnieniem to powrót jest grawitacyjny i olej z nich wypychany niema ujścia bo drugi kruciak jest zaślepiony bo działają tylko w jedna stronę więc " spuszczając " ramę na duł wpycha się ten olej pod prąd przez zawór zamiast przez zaślepiony kruciak do powrotu oleju za rozdzielaczem.Moja rada to zrobić " mostek " z zaślepionego kruciaka do węża za rozdzielaczem powrotu powinno to rozwiązać problem grzania oleju i swobodnego przepływu , a jeśli to wina pompy to nowa pompa mniej dostanie po d*pie jak będzie takie obejście 


A co do pompy to przy intensywnym używaniu tura w ciągu dwóch lat wymieniłem trzy a w końcu rozsadziło obudowę rozdzielacza w plecaku i w tedy zakupiłem przystawkę od ładowacza TROLL  razem z pompą  zakłada się  ja na wałek do tego stary zbiornik oleju od neptuna  i masz gotowy układ hydrauliczny niezależny z czyściutkim olejem i na malutkich obrotach bezproblemowe podnoszenie B/B

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mxs000    0

Od tych siłowników jednostronnych właśnie takie obejście mam i siłowniki wracają przyzwoicie, zacznę od wymiany pompy i szukania zanieczyszczeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mxs000    0

Witam ponownie, wymieniłem pompę na nową rozdzielacz też został wymieniony lecz siłownik dwustronny wychodzi ale nie wraca a kiedy zamienię przewody wraca a nie wychodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mxs000    0

Jest to tur 2-sekcyjny zamontowany w C-360 podłączenie jest następujące dwa siłowniki jednostronnego działania jeden przewód zasilający drugi powrót tej samej sekcji, trzeci siłownik jest jeden jest to siłownik dwustronnego działania przewody od siłownika podłączone są pod drugą sekcję. To wszystko działało do niedawna, jak pisałem wcześniej ten siłownik działa jakby tylko w jedną stronę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    494

Nie  siłownik  ,  tylko rozdzielacz  działa  w jedną  stronę - z tego  co piszesz ...

Chodziło mi  o to  jak  ten  rozdzielacz od  tura - jest podłączony  do  traktora ?


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mxs000    0

rozdzielacz jest podłączony do dwóch wyjść które znajdują się pod siedzeniem.  z tym ze to rozdzielacz działa w jedną stronę to masz rację przynajmniej tak to wygląda tylko że drugi nowy tak samo działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    494

To  jest źle  podłączony  ten  rozdzielacz  do  traktora . zasilanie  możesz  dać  z  gniazda i  zblokować  dźwignię , ale  powrót  powinien  być  swobodny   , nie przez  gniazdo .

Najlepiej  podłączyć  powrót  pod  korek  wlewu  oleju 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mxs000    0

zasilanie właśnie jest tak zrobione powrót jest przez gniazdo, siłowniki jednostronnego działania wracają dosyć szybko, ale jeszcze zrobię tak jak pisałeś,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dom612    1

Witam. Mam założonego tura 3 sekcyjnego na dżojstiku i do mojej c-360 cały rok wszystko ładnie chodziło z chwytakiem belki kiszonki czy lucerny nie były problemem.Lecz jakiś miesiąc temu chciałem obornik ładować krokodylem i nie chciał mi się otworzyć krokodyl, kiedy naciskam guzik na joysticku to lampka się zaświeca przy rozdzielaczu, a on nie reaguje wcale. Może miał ktoś podobny przypadek?  Czy rozdzielacz padł po roku i się przycina ? Proszę o jakieś porady w temacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artu82    4
Dnia 13.12.2018 o 17:08, Dom612 napisał:

Witam. Mam założonego tura 3 sekcyjnego na dżojstiku i do mojej c-360 cały rok wszystko ładnie chodziło z chwytakiem belki kiszonki czy lucerny nie były problemem.Lecz jakiś miesiąc temu chciałem obornik ładować krokodylem i nie chciał mi się otworzyć krokodyl, kiedy naciskam guzik na joysticku to lampka się zaświeca przy rozdzielaczu, a on nie reaguje wcale. Może miał ktoś podobny przypadek?  Czy rozdzielacz padł po roku i się przycina ? Proszę o jakieś porady w temacie

Odkrec cewkę z dzielnika strumienia wykręć ten trzpień co jest cewka na nim założona. I puknij przez jakąś śrubę czy kawałek pręta stalowego w taką jakby okragla podkładkę. Musi się wcisnac czyli ruszyć. Tylko wszystko rób na wyłączonym ciągniku oraz tak jakby spuszczonym  ciśnieniu z układu bo może olejem prysnąć jak tego nie zrobisz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dom612    1

Zrobiłem tak jak kolega napisał i nic to nie dało, wiec rozebrałem cały dzielnik i wymyłem go w ropie nie wydawał mi się zbytnio zabrudzony, ta sprężynka z tyłu pod korkiem też cała. Tylko mam pytanie bo na trzpieniu cewki dużo takiego nalotu jak na klemach akumulatora było, aż wżery porobiły się w tym trzpieniu i wydaje mi się, że cewka jest wybulona do środka (ten plastik wewnątrz) i bardzo śmierdzi jak by się coś stopiło więc może sama cewka się spaliła ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Baumax
      Witam mam zetora 8045 i chce do niego podpiąć dodatkowy rozdzielacz, gdzie mogę się wpiąć na oryginalnym rozdzielaczu, gdzie zasilanie a gdzie powrót 

    • Przez MacRolMF
      Witam, tata dołożył do ciągnika (kubota l5450) 3 dodatkowe sekcje hydrauliczne, po podłączeniu wszystkiego i wlaniu oleju nic nie działa, podnośnik który wcześniej działał dobrze, podnosi tylko wtedy gdy kręci się kierownicą.
      Proszę o pomoc, będę bardzo wdzięczny!
       
    • Przez versus
      jak mozna wzmocnic podnosnik w 60-ce????
    • Przez martin99
      Witam.
      Jak podłączyć hydraulike tura quicke q76 do deutz fahr 4.70?
    • Przez Soul94
      Witam!
      Ostatnio swoim C360 3p (tur dwusekcyjny) ładowałem kłody drzewa podnosił je bez większego problemu aż gdy musiałem załadować większą kłodę po dodaniu większej ilości gazu podniósł ją ale od tej pory wydajność tura spadła. Zaczął podnosić dużo wolniej nawet "pusty". Dodam że podczas tej operacji zauważyłem wyciek oleju spod rurki hydrauliki zewnętrznej łączącą plecak z gniazdami z tyłu ciągnika czy ten wyciek mógł spowodować zapowietrzenie się siłowników w turze?
      Awarie pompy raczej wykluczam ponieważ była zakładana pół roku temu nowa wzmocniona firmy zetor produkcji polskiej a przy próbie kiprowania wyraźnie przydusza silnik więc ciśnienie raczej jest w porządku. Tak czy siak jutro muszę zdjąć cały plecak ponieważ rozdzielacz mi się zaciął i podnośnik przestał działać więc mogę zerknąć przy okazji tylko na co zwracać uwagę?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.