Skocz do zawartości

Polecane posty

Bartek2997    0

Witam czy ktoś wie jak wyeliminować luz na piaście z przodu? I czy ktoś ma jakieś zdjęcia lub rysunek techniczny jak wygląda przednia zwolnica w środku,bo szukałem w googlach i nie znalazłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

darkdevil    9

proponuje to rozkręcić i zrobić bo może w środku się rozkręciła i to może wiele szkód narobić wiem coś o tym u mnie jak się w środku rozkręciła do zblokowało koło i wieniec koła i 1 tryb połamało i obudowę piasty także połamało także to nie żarty a to drogie części są

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Daniel43
      Witam. Mam problem ze swoim agrotronem konkretnie z przednim napędem. Chodzi o to, że jak ma lekko (śnieg, błoto) działa dobrze, ale na twardym podłożu przód nie kręci tylko sam tył tak jak by chciał ale nie może. Nie wiem czy coś z prądem, hydrauliką czy czymś innym?? A i również blokada nie załącza na wszystkie 4 koła. Proszę o pomoc.
    • Przez demo15
      Witam.
      Mam następujące pytanie, otóż czy ktoś spotkał się z przerobieniem napędu motowidła z łańcucha na pas klinowy?

      Pozdrawiam
    • Przez DumBass
      witam ,mam takie pytanie czy w JCB 525-58 z 1996 roku jest w jakiś sposób rozłączany napęd na jazdę po utwardzonej drodze?
       
    • Przez LTZ55a
      Witam. Wymieniłem w swoim MTZ (most przedni stożkowy) przekładnię przedniego mostu wraz z trybem - zdjęcie w załączniku.
      Zakupiłem też dodatkowe płytki regulacyjne. Problem polega na tym, że po przejechaniu kilometra z prędkością ok. 30 km/h przekładnia ta robi się ciepła. Ponadto dodam, że rzęziły tryby po naprawie, ale dźwięk ten został zniwelowany poprzez zastosowanie płytek regulacyjnych.
      Proszę więc o radę - mam dodać więcej płytek, czy być może należy zająć się nakrętką na wałku w przekładni od strony wału przedniego napędu?

    • Przez Władimir79
      Witam,może macie doświadczenia w tym temacie,nie wiem tylko czy uda mi się w miarę jasno opisać problem bo książkę zostawiłem u "mechanika".Otóż wymieniliśmy lewą półośkę w zwolnicy-do tego przykręca się koło,bo był spory luz międzyzębny a ten duży tryb po obwodzie latał na boki jak kieszeń po wypłacie.Nowe symeryngi,obydwa łożyska.Po złożeniu i dociągnięciu śrubą niby luzu na łożyskach nie ma ale na ślubie w pewnym momencie jest duży opór jak by skończył się gwint co jest nie możliwe i ta tulejka(podkładka)między dużym trybem a łożyskiem siedzi na sztywno jak by była za szeroka.Zawiozłem do tokarza-zeskrawał 2mm ale jeszcze nie składałem więc nie wiem jaki efekt.Jeszcze jedno-ja wybiłem te nowe łożysko ze zwolnicy te od wewnątrz to widać kilkumilimetrową szparę pomiędzy tą "tuleją",w którą nabijamy łożysko a taką jak by drugą tuleją,która wychodzi z tej pierwszej i ma(ta druga)kołnierz,na którym się zapiera łożysko.Wyszło trochę masło maślane ale może się połapiecie.Otóż tej szpary chyba nie powinno być bo przez to ta podkładka między tym dużym kołem zębatym a prawym łożyskiem robi się za szeroka i nie można dociągnąć łożyska.Co otym sądzicie,dzięki za wszystkie sugestie..
×