Skocz do zawartości

Polecane posty

Bartek2997    0

Witam czy ktoś wie jak wyeliminować luz na piaście z przodu? I czy ktoś ma jakieś zdjęcia lub rysunek techniczny jak wygląda przednia zwolnica w środku,bo szukałem w googlach i nie znalazłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymiana lozysk

Edytowano przez Agrotech1111

Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mowa o piascie koła chyba


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdevil    10

proponuje to rozkręcić i zrobić bo może w środku się rozkręciła i to może wiele szkód narobić wiem coś o tym u mnie jak się w środku rozkręciła do zblokowało koło i wieniec koła i 1 tryb połamało i obudowę piasty także połamało także to nie żarty a to drogie części są

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ŁukaszKasprzyk
      Witam szukam foty, jak wyglada naped kółek wysiewajacych w siewniku nordsten lift-matic cld. (koła zebate i łancuch)
      Niestety u mnie  maczał palce jakis stolarz,chce to ogarnac sensownie.
      siewnik kupiony w tamtym tygodniu.
      bede wdzieczny za pomoc.
      foto z tej perspektywy.

    • Przez bob124a
      witam mam problem z mf 3050 nie da sie wyłączyć przedniego napędu .Po skończonej robocie na polu próbowałem wyłączyć naped  ale sie nie dało wróciłem do domu zgasiłem ciągnik , zapłon a kontrolka od napędu cały czas swieci. wczoraj też robiłem w polu cały dzień i napęd  działa ale nadal nie da sie go wyłączyć zauważyłem też że nie da sie właczyć blokady i nie  świeci kontrolka od ciśnienia oleju a poza tym raczej wszystko działa .co może być? gdzie szukać usterki?  
      dzisiaj patrzyłem bezpieczniki sa wszystkie dobre, czujnik sprzęgła ok. stopu też jest dobry.włącznik napędu ok. byłem przy przełączniku to odpiołem komputer a ona nadal świeci. pod ciągnikiem niby wszyskie kable dobrze .Jeszcze tylko nie patrzyłem tych elektrozaworów bo nie wiem który to i nie wiem jak się za niego zabrać i czujnika ciśnienia oleju bo też nie wiem gdzie go szukać 
    • Przez Robert695
      Witam.
      od niedawna w ciągniku case 5150 nie rozłącza mi przedniego napędu.
      ten elektrozawór co jest z tyłu pod kabiną działa jak się naciska przycisk napędu nad stacyjką.
      Lecz mimo to napęd pozostaje nie rozłączony.
      prawdopodobnie hamowanie przodem jest cały czas załączone.
      czujniki przy pedałach hamulca mostkowałem i nic się nie zmienia.
      Czy może mi ktoś przybliżyc jak działa ten układ od hamowania przodem??
      Druga sprawa , jak sprawdzić motogodziny?
      przekręcam kluczyk w lewo na P i nic sie nie dzieje.
      z góry dziekuje.
      pozdrwiam.
       
       
       
    • Przez Karror830
      Cześć wam. Większość tematów z przednim napędem dotyczy tego że się nie rozłącza. U mnie jest odwrotnie. Włacze, przycisk świeci, naped ciągnie i po  kilku metrach sie rozłączy. Na postoju to samo, słuchając pracy pompy słychać jak się rozłączy. Problem pojawił się po gruntownym myciu całego spodu z błota. Wszystkie złączki kabli przedmuchniete powietrzem, nawet nie wiem czy ma to jakiś wpływ czy to zbieg okoliczności że akurat po umyciu pojawił się taki problem. Bezpieczniki wszystkie sprawdzone 
    • Przez Ursus355i912
      Witajcie. Posiadam przyczepę deutz fahr f 327 i mam duże problemy z rozłączaniem napędu podbieracza. W związku z problematycznym sprzęgłem wpadłem na pomysł by zastosować napęd hydrauliczny z ciagnika (ursus 912) , dodam ,że obecnie napędzanie podbieracza następuje przez pasek klinowy . W tej wersji łańcuch podający zza podbieracza , wyposażony w nagarniacze pracowały cały czas, a podbierak byłby wyłączany na pryzmie. Napęd hydrauliczny posuwu nie wchodzi w grę, Bo z tyłu są wałki roztrząsające . Co o tym sądzicie ? Jak duży silnik zamontować? Czy ma to sens? Z góry dzięki za rady
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.