Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam, panowie potrzebuje fachowego doradztwa odnośnie ciągnika mf 255 z tur2 mam problem z podnoszeniem bel z  sianokiszonki ciągnik nie daje rady ponieść. Czy to jest wada siłowników lub tego że rama jest długa ? Co można zrobić by ciągnik dawał rade ponieść bele?

 

Myślałem na ogólna przeróbka ramy pod chwytaka oraz ewentualnym skróceniu ramy tura czy to dobry pomysł ?

Pomoże coś odnośnie załadunku rozładunku sianokiszonki ?

Czy ciągnik da radę z chwytakiem do bel ? 

 

Miałem na myśli też nad masztem do bel czy był by lepszy od tura z chwytakiem ?

 

Czym najlepiej będzie się współpracować z owijarką ? Maszt czy tur z chwytakiem ?

 

Który pomysł lepiej zrealizować ?

 

 

Fotografia jest wyłącznie w celu pokazania wyglądu tura nie miałem aktualnie zdjęcia swojego ciągnika z turem .

post-137246-0-39744300-1455579557_thumb.jpg

Opublikowano

Ja posiadam Ursusa 3512 z turem i 500kg podnosi spokojnie tylko ciężko ma przerzucić pełną pychę kukurydzy na drugiej sekcji do siebie
chwytaki bele sianokiszonki będzie pewnie można tylko złapać i ponieść lub opuścić bo przekrcac ja na silowniku od drugiej sekcji raczej pompa nie da rady nie mówiąc już o kręcenie kołami bez wspomagania

Opublikowano

Mam dylemat czy kupić maszt na tył ciągnika czy przerabiać tura?!

 

Masz tura i chcesz się uwsteczniać z tym masztem, bez sensu, osobiscie mam tura 3b na takim ciągniku i zamontowaną pompę zewnetrzną na wom i osobny zbiornik oleju, koszt zakupu takiego zestawu (polecam 40l/min) zwróci ci się bardzo szybko w paliwie, bo pyrkasz sobie z ładowaczem na biegu jałowym max 1200obr jest to super do biegów szosowych, ciągnik pali tyle co i nic, ciągle jestem pełen podziwu u mnie pracuje tylko z tym ładowaczem i prawie nic z baku nie ubywa, koszt zakupu takiej pompy około 1000zł i trochę zabawy z dorobieniem zbiornika na olej, ale za to masz tak mocny ładowacz że węże pękają a udźwig regulujesz tylko i wyłącznie zaworem przeciążeniowym w rozdzielaczu bo nawet na biegu jałowym nie ma takiej opcji że czegoś nie dzwignie, pompa potrafi przydusić silnik że prawie zgaśnie gdy jedziesz i podnosisz, wtedy trzeba dodać czasem trochę gazu, ale nie miałem problemu z załadowaniem np 28t młuta w 45łyżek,  nie wyobrażam sobie teraz ładowacza bez tak wydajnej pompy zewnętrznej, bo to nie robota ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Czym się różnią te dwa typy mocowania osprzętu? Z tego, co się orientuję, to osprzęt do ramki sms ma haki dokładnie nad otworami pod sworznie zabezpieczające. Osprzęt do ramki euro ma szerzej rozstawione haki, czy może węziej rozstawione otwory pod sworznie?,a może jeszcze inne wymiary się nie zgadzają? jak to wygląda z praktycznego punktu widzenia? który rodzaj mocowania jest lepszy?
    • Przez Arturo1610
      kupię ładowacz czołowy mx t10 lub t12 do ciągnika mccormick imc albo od case mx c. moze ktoś wie gdzie mógłbym coś takiego dostać bo na olx ani nigdzie indziej nie mogę znaleźć takie adaptacji pod ten ciągnik
    • Przez velFoka
      Witam. Czy ktoś wie do czego służy te wejście w rozdzielaczu O1?

    • Przez MałyRolas
      Mam problem z szybkim zakresem biegów w fadrome. A konkretnie to z jego brakiem. Chodzi o te biegi przy fotelu nie te przy kierownicy. Kojarzy ktoś co może być tego przyczyną? I czy da się coś zrobić bez wyjmowania skrzyni?
    • Przez panmino
      Hej, czy myślicie że da radę pracować łyżką na takiej ramce na przednim tuzie? Chciałbym tym robić jakieś roboty ziemne, korytowanie przesuwanie skarpy itp,  dla których trochę szkoda ładowacza bo delikatny mam. Ma ktoś doświadczenie z pracy z taką ramką?
      Ramka: adapter euro ramka przejściówka TUZ  z siłownikiem.
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v