Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Jozeph

Jaka przyczepa lepsza?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Jozeph    0

Mam pytanie. Jaka przyczepa jest lepsza na 2 siłowniki czy na 1 siłownik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

To zależy do jakich zastosowań. W wypadku 2 siłowników wywrot na ogól działa na dwie strony ( na boki), zaś jeśli jest jeden siłownik na ogól wywrotka uchyla się w trzech kierunkach (ale nie zawsze). W zależności od tego co chce się wywracać można wybrać taką lub taką

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3
To zależy do jakich zastosowań. W wypadku 2 siłowników wywrot na ogól działa na dwie strony ( na boki), zaś jeśli jest jeden siłownik na ogól wywrotka uchyla się w trzech kierunkach (ale nie zawsze). W zależności od tego co chce się wywracać można wybrać taką lub taką

 

Taka jest prawda. Z jednym silownikiem masz wiecej mozliwosci wywrotu a z dwoma tylko dwie choc to tez juz sporo daje. Ja mam wszystkie przyczepy na dwa tloki i nie narzekam. :(


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rozal22    17

na 1 tłok musisz uważać z przeładowaniem... bo możesz mieć paczkę obok ramy przyczepy :(

podczas rozładunku rzecz jasna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

No ale wtedy to jeden a duzy a tak dwa mniejsze i jakos idzie. A Jozeph masz duzo kipowania do tylu? Czy przewaznie na boki?


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciagnikfan    3

Ja mam w dwóch przyczepach wywracanie na 3 strony na jednym siłowniku i to jest lepsze. Zawsze to więcej możliwości bo czasami nie można podjechać tak żeby na bok kiprować. Zresztą ja i tak mało wywrotu używam.


...He just takes the tractor another round, And pulls the plow across the ground...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamieniak89    27

Z swoich doświadczeń wole wywrotki 2-tłokowe, dlatego kupiłem HW8011 i z 12 tonami piasku daje sobie spokojnie radę. Nasze stare wywrotki 1- tłokowe są delikatnie mówiąc zdezelowane. W przyszłości coś trzeba będzie kupić i może to już będą 1- tłokowe bo te nowocześniejsze konstrukcje są już bardziej wytrzymałe. Tutaj mam temat o wywrotce 2-tłokowej z wywrotem na 3 strony http://www.agrofoto.pl/forum/Przyczepa-Wel...424#entry143424, może trzeba będzie się na taką skusić :P . Pozdrawiam


Nareszcie mam nowy aparat :)

Moje filmiki na YT http://pl.youtube.com/user/michalh89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROL0905    1

Mój sąsiad przerobił 2 tłokowca na tył tylko że mu podnośi tak na 1,5 m

 

 

a wracając do tematu 1 tłok jest lepszy te stare 4,5 t z tą ramą zimno gietą są słabe ale ja mam nowego pronara 6t tam jest prosta rama to wszystkie zboże na tył ( z 7t) a jak woziłem zwir to było na niej 10t to na bok i tez pięknie

 

Panowie jeżeli ktoś kupi sobie 1 tłokowcato nie będzie wszystkiego wywalał na tył trzeba myśleć jak jest nierówno i duży cię zar to na boki a jak wszystko w pożądku to na tył

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jozeph    0
No ale wtedy to jeden a duzy a tak dwa mniejsze i jakos idzie. A Jozeph masz duzo kipowania do tylu? Czy przewaznie na boki?

 

 

Raczej do tyłu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drzewis98    8

rok temu kupiliśmy D47 na jeden siłoenik to wywracamy tylko na boki bo na tył to strach teraz planujemy kupic na 2 tłoki lepsza i stabilniejsza podczas wywrotu. Przy wożeniu kiszonki obornika czy piachu to na tył lepiej nie próbować jeżeli masz pełną naładowaną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5314    0

Moim zdaniem lepsza jest przyczepa jedno tłokowa :)


..::-U-R-S-U-S-::..
moc , potega , siła , niezawodnosc , klasa , wytrzymalość , to tylko kilka zalet tej maszyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Heniu95
      Witam,
      Chcę się dowiedzieć czegoś na temat przyczep gomar, dokładnie chodzi mi o przyczepe 7t, co sądzicie o tych przyczepach, jak jest z ich  wytrzymałością, czy opłaca się wydawać pieniądze na taką przyczepę czy raczej nie.
      Pozdrawiam 
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez aezakmi666
      Witam pisze bo zastanawiam się ile wytrzyma oś w wozie ? Posiadam platformę 4.2 x 1.70 x 0.60 i ma stalową ramę oś raczej przedłużana bo idzie w ślady z ciągnikiem , koła 20 .
      Ile wytrzyma taka oś i czopy ? , Bo paka jest spora nie sypałem jej pełnej w żniwa bo trochę się bałem , 
      2 pytanie mam tam zjechany gwint na osi teraz ta oś jest przyspawana na stałe do ramy powzmacniana i czy da się jakoś naprawić ten gwint  ? dodam że pod palcem prawie nic nie ma ,,, 
      3 ten wóz jest na 20 i przy okazji był podwyższony bo woził buraki na wywrotnice i teraz szczerze on strasznie szczudłowo wygląda i trochę boje się jego wywrotności , felgi 15 mam akurat o takim samym rozstawie i fi tylko czy wtedy nie wpłynie to na jego  wywrotność ? 
       
    • Przez Kizo
      Czy ktoś ma może w przyczepie lub innym sprzęcie instalację hamulców hydraulicznych zamiast pneumatycznych. interesuje mnie ile może kosztować przerobienie przyczepy na hamulce hydrauliczne.
    • Przez Mateusz95
      Chciałbym kupić sztywną przyczepę i przerobić ją na wywrotkę w grę wchodzi model d-50 lub d-46. Chciałbym w przyczepię w prowadzić takie zmiany jak: przeróbka jej na wywrotkę i przedłużenia ramy tak aby wchodziły 4 baloty 120-tki. I mam takie pytanie czy ktoś już dokonywał takich modernizacji i czy wgl warto? Rozglądałem się też za przyczepami Czeskimi BSS ale jakos mam przekonanie do polskich pryzczep
×