Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
JumperTomek    4

Witam, wczoraj podpinałem przyczepę i zauważyłem, że nie ma światła stop. Później świeciły, ale,gdy włączyłem światła ( świeciły bez wciskania pedału) aktualnie znowu nie świecą. Pewnie gdzieś się kabel przetarł..

 

I tu zwracam się z pytaniem czy są jakieś szczególne miejsca ( najwięcej awarii w tym miejscu) które sprawdzić w pierwszym wypadku ?  jeśli nie ma takich punktów pojadę po kolei wszystko :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JumperTomek    4

Tak czujnik ok, muszę ten przy ręcznym jeszcze sprawdzić. Dziwne, że chwilę wcześniej dochodził prąd, za chwilę już nie. Jedynie kabina lekko na boki się bujała przy wysiadaniu. Więc przetarcie musi być w dziwnym miejscu o ile to to.

 

Muszę poszukać schematu ;p

 

Przewody idą prawą stroną ?

 

Gdzie się znajduje przekaźnik w obwodzie lampki kontrolnej hamulca ręcznego ?

Edytowano przez JumperTomek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    677

Deska rozdzielcza nowszy ty.? Jeśli tak wszystkie przekaźniki i przerywacze są za lewym boczkiem.  Od ręcznego niepozorny malutki, okrągły. Leć kabel za kablem instalacje jest prosta.

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JumperTomek    4

Leciałem po kablach, a tu wyszła taka pierdoła ;p wystarczyło bezpiecznik przetrzeć papierem ściernym ;p heh a, pół roku wcześniej wszystkie wyciągałem i czyściłem gniazda (wd40 + szmatka :P )

 

A w szkole uczyli, żeby zaczynać od bezpieczników :P

Edytowano przez JumperTomek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

mała uwaga WD40 oczyszcza ale na dłuższa metę powierzchnia jeszcze szybciej "zachodzi"

polecam srodki typowo do styków elektrycznych  -  kilka złotych opakowanie masz na lata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Marcin1987
      Mam pytanie skierowane do właścicieli Mtz-ów i nie tylko czy przy ujemnej temperaturze macie problemy z uruchomieniem silnika bo podobno ruskie ciężko odpalają zimą chyba że ktoś ma rozrusznik ''planetarny'' to jest dużo łatwiej ja swojego mam na tym fabrycznym i mam go dopiero od lutego czekam na wasze wypowiedzi Pozdrawiam
    • Przez Karwan91tdi
      Witam kupiłem ostatnio mtz 82 z 1984 r usterki w nim to nie działający przekaźnik wom oraz z hydraulika gdyż siłownik podnosi tylnie cięgła do góry a po powrocie dźwigni w pozycje 0 cięgła samoczynnie opadają . Czy ktoś może mi poradzić jakie mogą być przyczyny podanych usterek?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez rbit
      Wczoraj po powrocie z pracy zauważyłem na feldze prawego przedniego koła olej. Nie było go dużo a ten wyciek z tej szczeliny pomiędzy piastą a korpusem zwolnicy. Co może być przyczyną i czy to poważne? Ciągnik jest nowy ledwo co dotarty. Pytam bo jeszcze do maja następnego roku ma gwarancję tak że jakby co to na drugi przegląd podam usterki i niech robią serwisanci. A nie działający wskaźnik paliwa to może być skopany sam czujnik?
×