Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
berek    0

witam mam pytanie jak sa podswietlone liczniki  przy mx po odkreceniu licznika widac tylko zarówki do kontrolek nie wiem cz musze rozebrac licznik jeszcze bardziej (jest chyba sklejony)czy jest jakis inny sposob i jeszcze jedno nie działa mi guzik sprzegła na dzwigni zmiany biegów gdzie szukac winy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    267

On  nie ma guzika sprzęgła w rączce. To jest tylko guzik co zmienia ciśnienie w skrzyni żeby biegi nie waliły przy zmianie, i lepiej go nie używać. A on działa tylko na 4 biegu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    359

ten guzik nie zmienia ciśnienia w skrzyni bo nie ma takiej możliwości, przytrzymując ten guzik półbieg włącza się tak jak zawsze tylko jednocześnie rozłączane jest główne sprzęgło i włączane ponownie tak samo jak byśmy przesuneli dźwignie zmiany rewersu do przodu. Czyli defacto jest to tak jakby sprzęgło w rączce ale tylko na 5 biegu i tylko przy przełączaniu półbiegów aby nie szarpał, bardzo pomocne przy schodzeniu aby nie wypaść przez przednią szybą ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez qwerty123
      Witam.
      Mam problem w swoim jx, walnęło coś na sprzęgle.Nie mogę odpalić bo pedał cały wpada, próbowałem linkę naciągnąć ale skończyła się regulacja, pedał dalej zapadnięty.Nie odbija w ogóle ta dzwigienka do której przymocowana jest linka.Czy to może być docisk?Da się jakoś odpalić i ew. zmieniać biegi na zgaszonym by dojechać pod dach? 
      Dodam tylko że wcześniej już wiedziałem że sprzęgło do wymiany bo miałem zgrzyt podczas manewrowania rewersem do przodu(ciągnik musiał stać w miejscu bo zgrzytało) do tyłu działało w miarę normalnie.
    • Przez Damianek94
      Witam. W moim Case Puma 160 wyświetla się komunikat o konieczności przeprowadzenia „light service” i „heavy service”. 
      Przytrzymywanie przycisku „książka&klucz” nic nie pomaga.
      Ma ktoś jakiś sposób na to?
      Pozdrawiam 
       
    • Przez mjurgonski
      Witam . Mam problem z case mx 100c , gdy go odpale i chce ruszyć włączając rewers  do porzodu zapala sie pomarańczowa kontrolka N i wtedy juz nawet do tylu nie chce jechać, jednak gdy go ponownie odpale i włączenie rewers  na tył to do tylu jedzie . Jaka może być przyczyna?  
    • Przez sunday
      Witam mam takie pytanie czy w CASE MX 135 jest to normalnie, że WOM na wolnych obrotach włącza się i po chwili sam się wyłącza, po dodaniu nawet minimalnie gazu wszystko działa jak należy. Pytam z czystej ciekawości bo w pracy to  nie przeszkadza
    • Przez razorM31
      Witam
      Mam problem, mianowicie nie działa mi podnośnik w ciągniku Case 5120, nie reaguje na żadne polecenia, kontrolka non stop mruga na pomarańczowo. Jaka może być przyczyna?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.