Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

witam mam taki mały problem z moim wladkiem  wczoraj regulowałem zawory jak ściągnąłem pokrywy to wszędzie było pełno sadzy i ani grama oleju jaka może być tego przyczyna???

Opublikowano

jak mam odkręconą pokrywę i traktor jest odpalony to nigdzie nie widać żadnego oleju i to mnie właśnie zastanawia.

Opublikowano

Coś jest nie tak z magistralą . Przeczyść rurkę co idzie od kadłuba silnika do głowic . Robiłeś coś przy silniku ostatnio ? Może być ze któraś szpilka co dokręca się klawiaturę jest za bardzo wkręcona i blokuje kanał smarowania. Zdejmij klawiatury po przedmuchuj wszystkie kanały i zobacz, może jakiś syf zapchał kanał.  

Opublikowano

nic ze silnikiem nie robilem tylko zawory ustawiałem a co do tych szpilek to jak je wykręcić???  


Władza zakupiłem w listopadzie i teraz próbuje go zrobić do porządku
Opublikowano

witam ciągle mam problem z klawiaturami w moim wladku pod pokrywami klawiatury zamiast oleju sama sadza poprawiło sie tylko na  1 klawiaturze może ktoś miał podobny problem proszę o pomoc .

post-154917-0-77237800-1468151667_thumb.jpg

post-154917-0-71554400-1468151690_thumb.jpg

Opublikowano

Kolego, przy takim okopceniu, to najlepiej odkręć klawiatury i przeczyść kanały olejowe w nich. W pierwszej kolejności to bym doszedł dlaczego tak się kopci. Zawory źle ustawione, albo gniazda, zawory i prowadnice zaworów do wymiany,(ogólnie głowice mogą być do regeneracji) bo najwyraźniej nie są szczelnie.

Opublikowano

NIETYPOWY PROBLEM Witam...mam pytanie w sprawie co w temacie...zauważyłem że nie mam smarowania na klawiatury więc odkreciłem ta rurkę od smarowania i z bloku kompletnie nic nie wypływa a ciśnienie na zegarze 3.5 bar. Odkreciłem do głównych panewek bo myślałem że może obruciło ale jest wporzadku. Wał przedmuchałem.
Podłączyłem sprężarke w to miejsce co przykręca się ta rurkę co prowadzi olej na górę i przy 8 bar nic do wału nie przelatuje. Jakieś pomysły? Nie chciał bym wyciągać wału.

Opublikowano

Jak pokazuje schemat układu smarowania w książce to z ostatniego czopu wału idzie na kanał na wałek rozrządu i rozdziela się strumień tuż przed wałkiem rozrządu na dżwignie zaworów ,czyli strumień rozdzielony jest na rozrząd i zawory z ostatniego czopu.

Opublikowano (edytowane)

Dobrze radzisz , wstawić trójnik  i dać na zegar i klawiaturę,jednak nasuwa się też pytanie czy wałek rozrządu dostaje olej, bo to z jednego kanału się rozdziela i dalej idzie właśnie na klawiaturę olej

Edytowane przez wieslaw16
Opublikowano

W ostatniej panewce są dwa otwory, nie jest przypadkiem tak że jednym idzie na klawiaturę a drugim na wałek rozrządu? Czyściłem ropa pod ciśnieniem kanał bez wyjmowania wału, ustawiłem wał tak żeby pasował z otworem w panewce ale powietrze i tak nie przechodzi. Składam, jak nie będzie szło to spróbuję jakiś trójnik dopasować

Opublikowano

 W bloku jest kanał który prowadzi do wału rozrządu i w dalszej jego części jest wyprowadzony kanał w bok co jest  kanałem prowadzącym na zewnątrz bloku do klawiatury, i czy przypadkiem nie jest jakaś nietypowa śruba wkręcona w blok od rurki, przez która ma przepływać olej do rurki prowadzącej olej do klawiatury, proponuję wykręcić tą śrubę od rurki może tam jest zapchane, zaczopowane i przeczyścić rurki ,a jednocześnie można kanał ten sprawdzić ewentualnie udrożnić od zewnątrz lepiej gdybyś ten kanał udrożnił bo i wał rozrządu może nie mieć smarowania i może bigosu w silniku narobić, ukręcić wałek rozrządu jeśli ten na sucho będzie chodził, może się tam zatrzeć a w konsekwencji ukręcić wałek.

Opublikowano (edytowane)

Na wałek rozrządu, tak jest obieg wyrysowany na schemacie ,a wał wyrównoważający ma też kanały do leju z wału z pierwszego i ostatniego czopu innymi kanałami ale też jak wałek rozrządu i jak wygląda ze schematu to dwa otwory w panewce powinny być na środkowym czopie głównym,a na ostatnim i pierwszym z jednym i czy czasem ktoś w czasie remontu nie zamienił panewek, środkowej z ostatnim czopem ,co by tłumaczyło brak drożności do klawiatury a przy tym i do wałka rozrządu, farmer podaje że w ostatniej właśnie ma dwa otwory co by znaczyło że je zamieniono i wyjaśniało sprawę braku drożności.Na środkowy czop olej idzie z filtra a drugi zaś kanał prowadzi do wskaznika ciśnienia oleju w tejże panewce.Masz rację Balcerek że wał wyrównoważający jest po przeciwnej stronie wałka rozrządu ale kanał do klawiatury jest wyprowadzony na tą stronę co wał wyrównoważający.

Edytowane przez wieslaw16
Opublikowano

Sorki Wiesław masz rację że smarowanie idzie z wałka rozrządu i faktycznie źle może być założona panewka lub ruscy zapomnieli zrobić otwora do smarowania ale z tego co pamiętam tylna panewka górna jest frezowana lub nacięta przez środek jak kto woli  lub z wierconymi otworami  do rozprowadzenia oleju. 

Opublikowano

Remont był robiony 15 lat temu i do tej pory było wszystko wporzadku. Usłyszałem klekotanie zaworów co mnie zainteresowało i odkreciłem pokrywy i widać że olej nie dawno dopływał ale jak zapaliłem po regulacji zaworów to nic nowego nie dopływało więc odkreciłem śrubę od tej rurki tą w bloku i na pełnych obrotach kompletnie nic się nie pojawia.

Opublikowano

Remont był robiony 15 lat temu i do tej pory było wszystko wporzadku. Usłyszałem klekotanie zaworów co mnie zainteresowało i odkreciłem pokrywy i widać że olej nie dawno dopływał ale jak zapaliłem po regulacji zaworów to nic nowego nie dopływało więc odkreciłem śrubę od tej rurki tą w bloku i na pełnych obrotach kompletnie nic się nie pojawia.

Tak jak by panewkę obróciło 

Opublikowano

Witam panowie pomocy mam klopot z t-25,mam silnik po remoncie i silnik sie grzeje przy lekich robotach to znaczy nawet przy opryskawaczu a jak  pojdzie w pole do konkretnej roboty to sie zatrze,jedno jest dziwne ze jeden baniak jet zimniejszy od drugiego a na tym zimniejszym jest slabsze smarowanie klawiatury zaworow czyli duzo wiecej wali oleju na ta druga glowice na klawiature i tak mysle ze nie moze jedna glowica dobrze wychlodzil oleju i sie grzeje mozliwe to?ale dlaczego by nie mia;a klawiatura dobrego smarowania?

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v