Polecane posty

peter779    0

witam mam taki mały problem z moim wladkiem  wczoraj regulowałem zawory jak ściągnąłem pokrywy to wszędzie było pełno sadzy i ani grama oleju jaka może być tego przyczyna???


"Zarośnięte olchą pola dawnej wsi
Kto je orał kto je zasiał
Nie pamięta nikt"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    99

Może nie ma smarowania na klawiaturę. Zdejmij pokrywy i odpal go i zobacz czy pokazuje się olej na klawiaturach. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

peter779    0

jak mam odkręconą pokrywę i traktor jest odpalony to nigdzie nie widać żadnego oleju i to mnie właśnie zastanawia.


"Zarośnięte olchą pola dawnej wsi
Kto je orał kto je zasiał
Nie pamięta nikt"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    99

Coś jest nie tak z magistralą . Przeczyść rurkę co idzie od kadłuba silnika do głowic . Robiłeś coś przy silniku ostatnio ? Może być ze któraś szpilka co dokręca się klawiaturę jest za bardzo wkręcona i blokuje kanał smarowania. Zdejmij klawiatury po przedmuchuj wszystkie kanały i zobacz, może jakiś syf zapchał kanał.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peter779    0

nic ze silnikiem nie robilem tylko zawory ustawiałem a co do tych szpilek to jak je wykręcić???  


Władza zakupiłem w listopadzie i teraz próbuje go zrobić do porządku

"Zarośnięte olchą pola dawnej wsi
Kto je orał kto je zasiał
Nie pamięta nikt"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peter779    0

luzy sa zlikwidowane


"Zarośnięte olchą pola dawnej wsi
Kto je orał kto je zasiał
Nie pamięta nikt"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peter779    0

witam ciągle mam problem z klawiaturami w moim wladku pod pokrywami klawiatury zamiast oleju sama sadza poprawiło sie tylko na  1 klawiaturze może ktoś miał podobny problem proszę o pomoc .

post-154917-0-77237800-1468151667_thumb.jpg

post-154917-0-71554400-1468151690_thumb.jpg


"Zarośnięte olchą pola dawnej wsi
Kto je orał kto je zasiał
Nie pamięta nikt"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    61

Kolego, przy takim okopceniu, to najlepiej odkręć klawiatury i przeczyść kanały olejowe w nich. W pierwszej kolejności to bym doszedł dlaczego tak się kopci. Zawory źle ustawione, albo gniazda, zawory i prowadnice zaworów do wymiany,(ogólnie głowice mogą być do regeneracji) bo najwyraźniej nie są szczelnie.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer24    8

NIETYPOWY PROBLEM Witam...mam pytanie w sprawie co w temacie...zauważyłem że nie mam smarowania na klawiatury więc odkreciłem ta rurkę od smarowania i z bloku kompletnie nic nie wypływa a ciśnienie na zegarze 3.5 bar. Odkreciłem do głównych panewek bo myślałem że może obruciło ale jest wporzadku. Wał przedmuchałem.
Podłączyłem sprężarke w to miejsce co przykręca się ta rurkę co prowadzi olej na górę i przy 8 bar nic do wału nie przelatuje. Jakieś pomysły? Nie chciał bym wyciągać wału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer24    8

A może jest ktoś w stanie napisać jak od środka wygląda droga oleju między ostatnią panewką główną a otworem od rurki smarowania klawiatury

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    52

Jak pokazuje schemat układu smarowania w książce to z ostatniego czopu wału idzie na kanał na wałek rozrządu i rozdziela się strumień tuż przed wałkiem rozrządu na dżwignie zaworów ,czyli strumień rozdzielony jest na rozrząd i zawory z ostatniego czopu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Rozdziel miejsce które idzie na zegar i podłącz smarowanie na klawiaturę.Albo coś zatkało przepływ albo od samego początku jest nie przewiercili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    52

Dobrze radzisz , wstawić trójnik  i dać na zegar i klawiaturę,jednak nasuwa się też pytanie czy wałek rozrządu dostaje olej, bo to z jednego kanału się rozdziela i dalej idzie właśnie na klawiaturę olej

Edytowano przez wieslaw16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer24    8

W ostatniej panewce są dwa otwory, nie jest przypadkiem tak że jednym idzie na klawiaturę a drugim na wałek rozrządu? Czyściłem ropa pod ciśnieniem kanał bez wyjmowania wału, ustawiłem wał tak żeby pasował z otworem w panewce ale powietrze i tak nie przechodzi. Składam, jak nie będzie szło to spróbuję jakiś trójnik dopasować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    52

 W bloku jest kanał który prowadzi do wału rozrządu i w dalszej jego części jest wyprowadzony kanał w bok co jest  kanałem prowadzącym na zewnątrz bloku do klawiatury, i czy przypadkiem nie jest jakaś nietypowa śruba wkręcona w blok od rurki, przez która ma przepływać olej do rurki prowadzącej olej do klawiatury, proponuję wykręcić tą śrubę od rurki może tam jest zapchane, zaczopowane i przeczyścić rurki ,a jednocześnie można kanał ten sprawdzić ewentualnie udrożnić od zewnątrz lepiej gdybyś ten kanał udrożnił bo i wał rozrządu może nie mieć smarowania i może bigosu w silniku narobić, ukręcić wałek rozrządu jeśli ten na sucho będzie chodził, może się tam zatrzeć a w konsekwencji ukręcić wałek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    52

Na wałek rozrządu, tak jest obieg wyrysowany na schemacie ,a wał wyrównoważający ma też kanały do leju z wału z pierwszego i ostatniego czopu innymi kanałami ale też jak wałek rozrządu i jak wygląda ze schematu to dwa otwory w panewce powinny być na środkowym czopie głównym,a na ostatnim i pierwszym z jednym i czy czasem ktoś w czasie remontu nie zamienił panewek, środkowej z ostatnim czopem ,co by tłumaczyło brak drożności do klawiatury a przy tym i do wałka rozrządu, farmer podaje że w ostatniej właśnie ma dwa otwory co by znaczyło że je zamieniono i wyjaśniało sprawę braku drożności.Na środkowy czop olej idzie z filtra a drugi zaś kanał prowadzi do wskaznika ciśnienia oleju w tejże panewce.Masz rację Balcerek że wał wyrównoważający jest po przeciwnej stronie wałka rozrządu ale kanał do klawiatury jest wyprowadzony na tą stronę co wał wyrównoważający.

Edytowano przez wieslaw16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Sorki Wiesław masz rację że smarowanie idzie z wałka rozrządu i faktycznie źle może być założona panewka lub ruscy zapomnieli zrobić otwora do smarowania ale z tego co pamiętam tylna panewka górna jest frezowana lub nacięta przez środek jak kto woli  lub z wierconymi otworami  do rozprowadzenia oleju. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer24    8

Remont był robiony 15 lat temu i do tej pory było wszystko wporzadku. Usłyszałem klekotanie zaworów co mnie zainteresowało i odkreciłem pokrywy i widać że olej nie dawno dopływał ale jak zapaliłem po regulacji zaworów to nic nowego nie dopływało więc odkreciłem śrubę od tej rurki tą w bloku i na pełnych obrotach kompletnie nic się nie pojawia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Remont był robiony 15 lat temu i do tej pory było wszystko wporzadku. Usłyszałem klekotanie zaworów co mnie zainteresowało i odkreciłem pokrywy i widać że olej nie dawno dopływał ale jak zapaliłem po regulacji zaworów to nic nowego nie dopływało więc odkreciłem śrubę od tej rurki tą w bloku i na pełnych obrotach kompletnie nic się nie pojawia.

Tak jak by panewkę obróciło 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    240

Pamiętajcie, że wałek rozrządu ma na ostatnim czopie takie nacięcie, które dostarcza olej do klawiatury porcjami, a nie ciągle.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Davidmix
      Witam
      Czy jest możliwość zwiększenia prędkości jazdy T 25? Nie zależy mi na mocy.
       
       
    • Przez TBhog
      Witam
       
      Robiłem już ze sprzęgłem bo nie trzymało ale taki problem mam pierwszy raz. Mianowicie sprzęgło nie wysprzęgla a co za tym idzie bieg wrzucić baardzo ciężko. Jak zapalę z wrzuconym biegiem to traktor stoi no ale wyrzucę bieg i nie da się wrzucić. Zbliżyłem już maksymalnie do łożyska oporowego te 3 popychacze co odciskają docisk ale nie pomogło. Odkręciłem kwadratową pokrywę za pompą hydrauliczną i ewidentnie widać, że jak nacisnę sprzęgło to oś idąca do skrzyni nadal się kręci. Co mogło paść ? Po mojemu to chyba docisk coś nie tak bo jakby tarcza padła to by w ogóle nie brało.
       
      Pozdrawiam
    • Przez tadzik332
      witam mam taki problem w władimircu że podczas pracy jade i nagle schodzi z obrotów i nie reaguje na gaz i muszę go zgasic, jak zgasze to odpala od strzała i znowu po chwili ten sam problem
    • Przez RotarT25A
      Witam użytkowników AF  
      Nie znalazłem podobnego problemu na tym forum , czy innym.
      Zaczynając od początku  ,robiony był remont rozdzielacza (brak jednego wyjścia na dzwignie , została urwana 20 lat temu i wymiana uszczelniaczy) po złozeniu (nie przeze mnie , został oddany do znajomego , który zna się na tym fachu . Powiedział że był wyszczypany tłoczek na sprężynie(załączone zdjęcie podkreślone zielonym kolorem) został zmieniony cały ten element na kiper , a z kipra przełożony na podnośnik.
      Po skręceniu go i założeniu  , zalaniu olejem zaczął podnosić bardzo powoli , więc kolega ustawił lekko ciśnienie  , i po podczepieniu maszyny  i uniesieniu , i sprawdzeniu działania góra dół , zaczął się zacinać ( otóż pozycja dociążenia została  włączona , i zatrzymywał się w 3 miejcach dopiero trzeba było podnieść do góry i  ,szarpnąć lekko  dzwignią i opadał jakoś .
      Ale jak ostatni raz podniósł tak pozycja neutralna , i dociążenie nic nie dało , był cały czas w górze  tak jakby coś blokowało , okazało się że tak jakby siłownik się klinował , i po wykręceniu i lekko puknięciu młotkiem schodził na dół i ładnie pracował . Po ponownym założeniu i podniesieniu , za nic nie chciał opuścić , tak jakby ciśnienie nie pozwalało na  opuszczenie .Gdy stanąłem na siłownik i  przychyliłem dzwignie na dociążenie , to tak jakby pracowało wszystko ale no  , gdy zaparłem się mocniej to opuściło może 1cm i nic więcej , można było skakać po  ramionach . a gdy została przesunięta dzwignia na opuszczanie , tak jakby coś tak drgnęło , blokowało coś .
      Panowie doradzicie ? 
      Z góry dzięki .
      Nie wiem czy brać się za rozdzielacz czy za siłownik (chociaż pół roku działał bez zarzutu.
       
       
    • Przez El_Polako
      Witam, 
      Po odpaleniu mój T25 od razu wchodzi na maksymalne obroty i jedyna opcja aby go zgasić to odcięcie paliwa lub wyciągnięcie odprężnika. Regulacja cięgnem które idzie do pompy nic nie daje.  Gdzieś natknąłem się na informację, że prawdopodobnie coś się przycięło w pompie wtryskowej. Czy ktoś może orientuje się jaka może być przyczyna i czy jest to skomplikowana naprawa. Z góry dziękuję za pomoc. 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.